Walk a Mile in My Pradas (2011)

geregisseerd door Joey Sylvester
met Nathaniel Marston, Tom Archdeacon en Tom Arnold

Tony Parisi is bouwvakker. Hij is een echte macho en hij is er trots op vóór 'Proposition 8' (het wettelijke amendement in de staat Californië om de wet uit te schakelen die mensen met hetzelfde geslacht het recht gaf om te trouwen) gestemd te hebben. Hij is ook het soort man dat er plezier in heeft om zijn collega Steve, die homoseksueel is, belachelijk te maken. Rond kerst slaat het noodlot echter toe als een kerstkrans met flikkerlampjes, die een magische kracht blijkt te hebben, hem een lesje leert. Twee weken voor zijn huwelijk beweert Toni plotseling homo te zijn, terwijl Steve tot zijn verbazing denkt hetero te zijn.

Voor een komedie een hartstikke leuk bedacht verhaal, maar hoewel het een en ander charmant overkomt, vind ik helaas het script niet intrigerend, gedurfd of stoutmoedig genoeg, had de story meer diepte mogen hebben, hadden er wat minder stereotypes mogen zijn en speelt het merendeel van de cast òf te overdreven, òf onder de maat.