Price Check (2012)

Komedie / Drama

geregisseerd door Michael Walker
met Parker Posey, Eric Mabius en Amy Schumer

Pete Cozy heeft grote moeite om de problemen in zijn huwelijk en zijn gezinsleven op te lossen met de stijgende schulden en een baan die hij haat. Wanneer hij een nieuwe baas krijgt in de vorm van Susan wordt Pete geprikkeld om harder te werken dan ooit tevoren. Plots liggen het geld en de mogelijkheden voor het oprapen, maar tegen welke prijs?

avatar van Pazmaster
Een oninteressant verhaal dat grotendeels gaat over marketingstrategieën van een niet goed lopende supermarktketen. Een hoop technisch geklets daarover, iets wat me helemaal niet boeide. Veel later in de film wordt d.m.v. overspel geprobeerd een beetje leven in de brouwerij te brengen maar ook in dat opzicht wordt het nergens echt interessant. Er wordt best aardig geacteerd maar de personages, een suffe hardwerkende huisvader en zijn onuitstaanbare nieuwe bazin, zijn eigenlijk helemaal niet leuk om naar te kijken. Het einde is ook nog eens niet bevredigend. Ik zou zeggen, sla deze film lekker over. 2 sterren

Meneer Bungel
Pazmaster schreef:
.............Er wordt best aardig geacteerd......... Ik zou zeggen, sla deze film lekker over. 2 sterren
Maar Parker Posey... Heb even de trailer bekeken (hey, ook Edward Herrmann! - moest z'n naam wel even opzoeken...) , en dus: ''komedie 21e eeuw'' - toegevoegd!

P.s. komt me bekend voor, die poster-stijl. -edit- o.a. The Social Network (2010).

avatar van Decec
Een goed komedie/drama film...
Gewoon leuk verhaal...
Gewoon goed acteerwerk...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Prima achtergrond geluid/
muziek (Dolby Digital)...

Komedie, hoezo komedie? Er valt hier bar weinig te lachen. Voert veeleer de
ernst de boventoon. Oersaaie film, met ook matig acteerwerk.

avatar van madmax1
Een drama van een comedy .hopeloos.