• 8.607.790 stemmen

Met onder meer: Kelly Preston, Ron Eldard en Jamie Johnston

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot The Tenth Circle

'The Tenth Circle' vertelt het krachtige verhaal dat de banden onderzoekt tussen ouders en kind. Laura Stone geeft les in een plaatselijk college en zij is de vrouw van Daniel, een stripartiest. Hun idyllische leven wordt op zijn kop gezet wanneer hun dochter Trixie, haar ex-vriend Jason beschuldigt van verkrachting. Wanneer Jason later sterft in wat schijnbaar een zelfmoord is, bevindt de familie zich meteen in het centrum van een groot onderzoek, dat hun hele gemeenschap door elkaar schudt. Daarbij komen we te weten hoe ver ouders willen gaan om hun kinderen te beschermen.

image

Zepher Santorelli

Moss Minton

avatar van Jane_Doe

Jane_Doe

Ga 'm nu kijken, ben benieuwd.

avatar van Jane_Doe

Jane_Doe

Een 2. Niet omdat er niet goed geacteerd werd, maar ik vond het verhaal zo standaard. Er zijn al zoveel films als deze. Het kon mij maar matig boeien. Er was niks mystery of thriller aan, het was gewoon een drama.

stinissen (crew films & series)

Gewoon een redelijke RTL 4 film niets meer maar zeker ook niet minder.

avatar van Gerth

Gerth

4 stemmen gemiddeld 3, gezien de cijfers hieronder moet de vierde stem dan een 5,5 zijn ???

Ga de film overigens morgen kijken.

avatar van Dooz

Dooz

Gewone tv film. Niet slecht, niet super.

avatar van ken1976

ken1976

Zoals eerder gezegd een echte RTL4 film die te weinig spanning biedt en te voorspelbaar is!!! Wel leuk om weer Kelly Preston ( vrouw van John Travolta in real-life) op het witte doek te zien.

2,5 sterren voor deze 13 in een dozijn film!!!

avatar van Padde

Padde

echte tv film

13 in een dozijn

vond hem toch wel aardig

avatar van Dreiecke

Dreiecke

De film snijdt psychologische onderwerpen aan, vooral het aspect liegen en de gevolgen ervan, samenhangend met vertrouwen of wantrouwen puur op basis van wat iemand zegt en ook daar de gevolgen van. In dat opzicht vond ik het een erg interessante en boeiende film.
Dat dit gedraai en gekonkel 'de tiende cirkel' zou moeten heten (in aanvulling op de negen cirkels of hellen van Dante) is niet mijn mening, ik vind het een beetje een vergezochte titel.

Verder een doorsnee, doch prima, kwaliteit van filmen en acteren. Vooral Britt Robertson (Trixie) vond ik erg overtuigend en Ron Eldard had een interessant karakter te spelen, een native American uit Alaska.
Het eind met de voice-over vond ik een belerende toon hebben en had er voor mij niet in hoeven zitten.

Voor mij was dit drama met een thriller element, geen mystery, wel wat geheimzinnigheid.

Tarkus

Redelijke TV-thriller.

Matige vertolkingen evenwel, maar het verhaal is wel interessant.

avatar van Tiany

Tiany

Deze film zat al een maand bij onze opgenomen programma's, er was helemaal niks op tv...eindelijk maar eens proberen.

Helaas, wat een saaie film, wat een saaie acteur die Ron Eldard (in deze film). Wel een interessant verhaal...meer niet.