Treasure Buddies (2012)

Komedie / Familie

geregisseerd door Robert Vince
met Richard Riehle, Edward Herrmann en Mason Cook

Disneys onweerstaanbare pratende puppy’s komen terecht bij de ruïnes van het oude Egypte. Met de hulp van een aantal exotische nieuwe vriendjes moeten ze de strijd met een slinkse kat aangaan. De puppy's en hun nieuwe vriendjes Cammi en Babi moeten daarbij boobytraps ontwijken, puzzels oplossen en mysterieuze tombes onderzoeken om de grootste schat ooit te vinden.

avatar van 606
Leuke film met een prima avontuur verhaal.
Het idee is goed en uitwerking best goed gedaan.

3 sterren

De film is heel goed gemaakt. Bij de andere films waren de graphics niet zo heel goed. bij deze film zit dat heel anders. hij is ook spannender. andere films zou ik 3 sterren geven. de hondjes zijn heel schattig die zou ik al 3 sterren geven.

Ik denk voor de kinderen meer dan geschikte film, ik zelf vond het vreselijk.

avatar van Spetie
En weer een Buddies film gezien, die zeer matig is.

Vorige week was ik enigszins verrast door Air Buddies, die ook niet al te best was, maar in ieder geval eens lekker overdreven over de top ging waardoor het soms juist weer leuk werd. Die andere films missen dat tot nu toe en ook Treasure Buddies weet niet te overtuigen.

De hondjes zijn weer tam en er zitten totaal geen grappige figuren in de film. De CGI is soms redelijk en soms ook behoorlijk matig. Het verhaaltje is redelijk, maar de uitwerking matig. Spanning is e misschien voor de allerkleinsten, maar verder heeft de film niet veel te bieden.

avatar van Phantasm
606 schreef:
Leuke film met een prima avontuur verhaal.
Het idee is goed en uitwerking best goed gedaan.

3 sterren

Ik ben het helemaal met je eens.

Natuurlijk is dit afschuwelijk, maar als je dit met je zeer enthousiaste kinderen ziet is het lastig om lager dan 2,5 ster te geven.