Space Buddies (2009)

Verenigde Staten / Canada
Familie / Sciencefiction

geregisseerd door Robert Vince
met de stemmen van Jason Earles, Diedrich Bader en Amy Sedaris

Disney's onweerstaanbare pratende puppies keren terug in een gloednieuwe film die ze meeneemt naar een plek waar geen enkele Buddy eerder is geweest: de maan! Met de hulp van een aantal nieuwe sterrenvrienden is dit buitenaardse avontuur een kleine stap voor de hond en een reusachtige sprong voor de hondenwereld. Ze vliegen op volle snelheid, ontwijken asteroïden en veel meer. De Buddies en hun twee nieuwe vrienden Spudnick en Gravity moeten hun moed en vindingrijkheid verzamelen om een maanlanding en een raketvlucht naar huis te plannen. Hebben ze de juiste spullen hiervoor?

NulDerTien
is dit een vervolg op snow buddies?

avatar van stephan73
Hij is van dezelfde regisseur, dus ik denk dat dit inderdaad een vervolg is!

avatar van BlueJudaskiss
Hierna volgt Santa Buddies (geen grapje).

kaydegreef
Ben wel benieuwd naar deze film
Air buddies en Snow Buddies vond ik best wel vermakelijke films(alleen die schattige pups verdienen al +2* )
Hier is de link naar Santa Buddies: http://www.imdb.com/title/tt1328875/ Release Date: 2010

NulDerTien
Horen "Snow Buddies" en "Space Buddies" en "Santa Buddies" alle drie bij de Air Bud reeks of valt deze buiten de reeks aangezien het pas bij "Air Buddies", Buddies is i.p.v. Bud

dus ik bedoel eigenlijk dat er nu 8 opeenvolgende delen zijn :O

avatar van queenie
Leuke film, maar af en toe een beetje langdradig........er had meer humor in kunnen zitten. 3*

Gisteren gezien. Vrouw en kind vonden hem erg leuk. ikzelf vond hem wat minder omdat, zoals al eerder geschreven, een beetje langdradig was.

Een 2,5.

In Air Buddies, de eerste met de pups in de hoofdrollen, en ook in Snow buddies wordt naar voren gebracht dat Air Bud en Molly de ouders zijn van de jonge hondjes. Daarom zou je deze "buddies" films als vervolg op de "Air bud"-serie kunnen zien.
Space buddies vond ik echter tegenvallen, in vergelijking met de twee voorgaande. Ik zie de hondjes liever naturel, niet in pakken.

Space buddies valt tegen, de kinderen vinden het te gek,
niets nieuws bij de buddies.

Aanrader voor de kids, die vonden hem leuk, maar kijken deze zeker geen twee keer.
Niks voor de veeleisende filmliefhebber.

avatar van dartviper
Voor de doelstelling waar deze film voor geschreven is, is dit best een leuke film. 2.5 sterren

avatar van Noodless
Leuk voor de kids, maar viel voor mij helaas tegen.
Gewoon geen leuk verhaal en weinig grappige momenten.
4/10

avatar van Kiekena
Robert Vince kan beter stoppen met regiseren want ik denk dat niet egt dat iemand zijn films een 3.50 waard vind.

avatar van Spetie
Met Space Buddies is het voorlopig dieptepunt in de reeks wel bereikt.

Waar de twee vorige films al verre van geweldig waren, daar heeft deze film helemaal niets meer te bieden. De hondjes belanden per toeval in een ruimteschip, wat niemand natuurlijk ontdekt en maken hun eigen reisje naar de maan. Jaja ik word al melig van het lezen van dit verhaal.

De film is echter tenenkrommend. In de ruimtepakken verliezen de hondjes hun aaibaarheidsfactor en wat overblijft is irritatie.Irritatie voor het verhaal, irritatie voor de acteurs, irritatie voor de onnozele mislukte pogingen tot humor en uiteindelijk blijheid dat mijn jongste dochter de film ook niets aan vond, behalve dan die pratende Fret.

avatar van Phantasm
Ik vond de film helemaal geen dieptepunt, meer vermakelijk, je moet misschien ook van puppy 's houden, kijkt lekker weg.

Dick2008
Wat ze al niet doen om geld te verdienen met films. Ik vind Air Buddies wel grappig. De puppies die achter elkaar huppelen met een stel domme boeven. Maar dit is wel weer het andere uiterste, wat doen ze die dieren weer allemaal aan. Belachelijk verhaal verder, en met de aangeklede puppies, nog maar te zwijgen van hun maanpakkies, te zot voor woorden. Heb van deze film wel de Nederlandse versie gezien, maar of dat veel uitmaakt, ik denk het niet. 1.0