Spooky Buddies (2011)

Verenigde Staten / Canada
Komedie / Familie

geregisseerd door Robert Vince
met Sierra McCormick, Harland Williams en Elisa Donovan

De pratende puppy's zijn terug en komen terecht in een mysterieus landhuis waar iets spookachtigs aan de hand is. Samen met een aantal nieuwe vrienden, waaronder een aardig spook, moeten ze alles op alles zetten om "Warwick the Warlock" te stoppen en de aarde te redden van zijn kwaadaardige plannetjes.

Mijn dochter is Disney fan en vond deze productie niet om aan te zien , misschien voor kleuters nog te doen.

avatar van Spetie
Zelfs voor kleuters is het niet leuk, want mijn jongste dochter van 4 haakte na een uur ook af. Zelf kijk ik altijd alles af, maar ik moet toegeven dat de laatste drie kwarier wel een ware lijdensweg waren. Erbarmelijk slecht niveau. De overige Buddy films zijn ook verre van goed, maar de tweede helft hiervan sloeg echt alles.

En dat terwijl de eerste tien minuten nog best aardig waren. Dat speelt zich in het verleden af en zag er best mooi en sfeervol uit. Daarna gaat het niveau echter hard naar beneden. Humor was ook ver te zoeken en de irritaties kwamen daarna al snel om de hoek kijken.

Samen met Space Buddies de slechtste in de reeks.

avatar van Phantasm
Ik von het wel een leuke film, heb me er wel mee vermaakt, weer eens een ander idee, een soort spookverhaal.

Ik vond deze wel redelijk leuk, maar ik heb betere gezien!