• 8.356.722 stemmen

Genre: Drama

Geregisseerd door: Ry Russo-Young

Met onder meer: John Krasinski, Rosemarie DeWitt en Olivia Thirlby

Plot Nobody Walks

Martine, een 23-jarige kunstenares uit New York, komt aan in Los Angeles om te verblijven in het bijgebouw van een familiewoning in de heuvelachtige gemeenschap van Silver Lake. Haar vader Pete heeft ermee ingestemd haar te helpen met het complementeren van haar kunst film, als gunst aan zijn vrouw. De onschuldige Martine treedt binnen in het schijnbaar idyllische leven van dit ruimdenkende gezin met twee kinderen. Maar door haar komst wordt iedereen geconfronteerd met zijn of haar eigen angsten en verlangens.

imageimage

kappeuter (crew films)

avatar van Wilderness

Wilderness

Niet zo'n goed cijfer op imdb

stinissen (crew films & series)

Totaal niet boeiende film en acteurs die er ook al geen zin in hadden , 24 uur na de film ben je hem alweer vergeten.

avatar van Noodless

Noodless

Vrij pover verhaal dat ondanks de korte duur toch weet te vervelen.

Er gebeurt eigenlijk heel weinig in dit drama en je vraagt je op het einde af naar wat heb ik nu gekeken. Totaal niet boeiend. 3/10

avatar van Decec

Decec

Een goede dramafilm...

Prima verhaal...

Prima acteerwerk...

Mooi HD kwaliteit breedbeeld...

Prima achtergrond geluid/muziek

(Dolby Digital)...

avatar van niethie

niethie

Ik ben buiten enkele pareltjes al heel wat nietszeggende films binnen het mumblecore genre tegen gekomen. Nu is dat ook geen genre waar je raketlanseringen of zwevende auto's hoeft te verwachten maar zo leeg doch pretentieus als deze kwam ik ze nog niet eerder tegen. Het mogen duidelijk wezen dat het genre lichtjes aan het doorbreken is binnen de mainstream. Of nja, sja: mainstream? Heb Greenberg, Jeff Who Lives at Home, Cyrus of Swanberg's nieuwste nog niet gezien maar vond dit op het gebied van camerawerk/montage een heel stuk professioneler ogen. Ging deze voornamelijk kijken omdat ik toevallig zag dat Lena Dunham eraan meegeschreven had. En waar diens regiedebuut vaak wordt afgedaan in bovengenoemde termen vraag ik me serieus af of mensen niet gewoon de verkeerde film hebben gezien? Zal wel een vluchtig klusje zijn geweest. Thirlby (zag later pas dat zij ook die geestige bff uit Juno was) gaat er met de twijfelachtige eer vandoor een van de meest saaie, onboeiende personages van, pak hem beet, de laatste tien jaar neer te zetten. Heeft geen zak te melden, straalt niets dan loomheid uit en wekt geen enkele vorm van sympathie op. Wat de film verder wilde vertellen is me ook een raadsel want de andere figuren hadden niet veel meer inhoud. Met als uitzondering misschien die puber dochter. Iemand op imdb merkte dan ook terecht op dat het mogelijk een betere film was geweest als ze die wat meer aandacht/screentijd gegeven hadden. Zal Young's andere film ook nog wel eens een kans geven aangezien die wel wat interessanter klinkt, maar hier wist ze bepaald geen indruk mee op me te maken. (2*)