Offroad (2012)

Duitsland
Actie / Komedie

geregisseerd door Elmar Fischer
met Nora Tschirner, Elyas M'Barek en Max von Pufendorf

Het leven lijkt voor haar te liggen als een lange rechte weg: cum laude afstuderen, huwen, kinderen krijgen, het familiebedrijf overnemen en dan genieten van haar pensioen. Maar dan koopt de 25-jarige Meike een Jeep en doet daarmee een gevaarlijke ontdekking. Plotseling zendt het leven haar op een wilde tocht, maar dan wel van de rechte weg af...

Matige Actie / Komedie die soms wat oubollig over kwam.

Kijkt redelijk leuk weg als je na een drukke dag gewoon een keer simpel vermaak zoekt.