• 8.349.450 stemmen

Alternatieve titel: Anarchy in Zirmunai

Oorsprong: Litouwen

Geregisseerd door: Saulius Drunga

Met onder meer: Lina Budzeikaitė

IMDb beoordeling: 5,8 (352)

Oorspronkelijke taal: Litouws

Plot Anarchija Zirmunuose

Een jonge provinciale meid, Vile, verhuist naar de grote stad. Dit met de ambitie om daar een hogere opleiding te volgen. Ze huurt een appartement waarin ze een handgemaakte sticker met anarchistische symbolen opmerkt. Tevens ontmoet ze haar huisbaas Sandra. Sandra is een jongensachtig meisje dat altijd T-shirts draagt met anarchistische symbolen. De twee meisjes kunnen het gelijk al goed met elkaar vinden.

avatar van Movie-Addicted

Movie-Addicted

Matige film. Eigenlijk een beetje vreemd. Film kon mij niet boeiende houden, na 40 minuten afgezet. Maar was wel een toevoeging waard deze film door mij.

*2.5