Warm Bodies (2013)

3,15

Romantiek / Horror

geregisseerd door Jonathan Levine
met Teresa Palmer, Analeigh Tipton en Nicholas Hoult

Zombies houden van mensen, en dan met name van hun hersenen. Maar R (Nicholas Hoult) is anders. In tegenstelling tot de anderen is hij van binnen echter wel levend. De zombies zijn allen slachtoffer geworden van een recente plaag die de overlevenden in een zwaar bewaakte stad hebben gedreven. De zombies lopen rond op een vliegveld, op zoek naar mensenvlees. Ondertussen leven ze ook in angst voor de kwaadaardige Boneys, een nieuwe reeks van geïncarneerde vampieren.

186 BERICHTEN 49 MENINGEN
geplaatst: 21 december 2015, 11:42 uur [permalink]
leuk

avatar van Zeriel
geplaatst: 21 maart 2016, 23:08 uur [permalink]
Zo'n film waarbij je steeds denkt ik heb hem eerder gezien maar er is weinig blijven hangen. En dan zie je een middelmatige film nog een keer omdát ie middelmatig is! 😖
Altijd stemmen dus!

geplaatst: 25 april 2016, 12:29 uur [permalink]
Ben normaal niet zo een zombie film kijker , omdat er gewoon veel te veel zijn gemaakt .
Maar deze vond ik zeer goed gemaakt en grappig 👍

avatar van Vinokourov
geplaatst: 3 oktober 2016, 14:45 uur [permalink]
Maar zombies hebben ook gevoelens! Wel leuk voor de verandering om een film te zien vanuit het perspectief van een zombie. Hij eet de hersenen op van een jongen en wordt verliefd op diens overgebleven vriendin. Hoe langer de film duurt, hoe minder geloofwaardig het allemaal wordt, maar welja, ik vond dit wel okee.

avatar van Zwolle84
geplaatst: 16 oktober 2016, 22:26 uur [permalink]
Bizar dat Life after Beth (2014) zo laag scoort en deze zo hoog. Ik had verwacht dat deze net zo leuk en snedig zou zijn, maar wat een flauwe nietszeggende troep is dit. Bijna niet doorheen te komen.

avatar van IH88
geplaatst: 19 november 2016, 13:33 uur [permalink]
“Don't be creepy. Don't be creepy. Don't be creepy.”

Een romantische zombiefilm. Origineel kun je Warm Bodies wel noemen. Zombies en de mens zijn verwikkeld in een felle strijd, maar dan komen R en Julie als een moderne Romeo en Juliet in aanraking met elkaar en worden ze verliefd. Hij zombie, zij gewoon mens.

Een interessant verhaal, Hoult en Palmer als leuk duo en mooie muziek, Warm Bodies doet niet veel verkeerd. In het middengedeelte kakt de film wat in en van spanning is niet echt sprake. De film wil duidelijk verschillende doelgroepen aanspreken en komt daar erg ver in. Prima film.