ad

Met onder meer: Emanuelle Carriere, Christine Emes en Celine Filion

Releasedatum: 21 september 2012

Over Jurassic Shark

"Dinosaur from the deep"

Een oliemaatschappij bevrijdt onbewust een prehistorische haai uit zijn ijzige gevangenis. De prehistorische moordenaar heeft het gemunt op een groep kunstdieven en een groep knappe studentes op een verlaten stuk land. De twee tegengestelde groepen zijn gedwongen om alles uit de kast te halen om te overleven en niet als prooi te eindigen voor deze niet-helemaal-uitgestorven haai.

imageimage

avatar van Vascago

Vascago

1 van de beste komedies die ik ooit gezien heb. Heb me bescheurd af en toe. Heerlijk slecht dit !!

avatar van kirk douglas

kirk douglas

FILM!BOY! schreef:

Vorige week Jurassic Shark 2 in Oostenrijk gekocht voor €7,99 op DVD. Ben benieuwt wat ik krijg voor m'n geld. Vast niet veel. Op de achterkant staat dat de film Duits is gesproken en niet Engels. Ik verwacht een nasymchronisatie om van te huilen. De film staat nog niet op de site. Zal er binnenkort wel opstaan.

avatar van FILM!BOY!

FILM!BOY!

De film zal ook wel nooit op de site komen staan aangezien hij (nog niet) bestaat. Het gaat in feite om Shark (2000) van Zac Reeder, die onder een andere naam is uitgebracht. [/quote]

Zou u mij kunnen vertellen hoe u dat weet ? Hoe kan het dan trouwens dat er op ebay.de "Jurassic Shark 3: Das grauen aus der tieffe" wordt aangeboden? Is dat ook een film die onder een andere naam is uitgebracht en zoja:welke?

avatar van kirk douglas

kirk douglas

Ik heb onderzoek gedaan op Amazon.de omdat ik Jurassic Shark 2 niet kon vinden op Moviemeter. Jurassic Shark 3 heb ik ook opgezocht. Het gaat hierbij in feite om de film Megalodon (2004).

avatar van FILM!BOY!

FILM!BOY!

kirk douglas schreef:

Megalodon heb ik op DVD gekocht toen Free Record Shop failliet was (inmiddels is er een doorstap gemaakt) voor een paar euro. Heb hem nog niet bekeken (sterker nog: hij zit nog in de sealing). Ik weet nu in ieder geval waar ik twee sterren moet stemmen voor "Jurassic Shark 2" (mijn Duits (wat een verschikkelijke nasynchronisatie tussen haakjes) is niet super en heb er niet zo veel van begrepen, of de film heeft van zichzelf al een zwak verhaal die niet overal klopt). Ik snap niet waarom de Duiters die films een andere titel geven, maar daar zullen ze wel een of andere (vreemde) reden voor hebben. Vanwege de goede naam van Juassic Shark is in ieder geval buiten te sluiten, want die film heeft helemaal geen goede naam. Bedankt voor de info!!!

avatar van kleintje 2

kleintje 2

Weet niet of ik dit wel serieus moet gaan nemen hoor.... deze film wordt nummer 5 van mijn slechte horrorfilm marathon. Vorige films:

The Wicked

Howl

Silent Hill: Revelations

Don't be afraid of the dark

Wens me succes

avatar van kleintje 2

kleintje 2

Voor degene die deze film boven de 1,0* durft te geven kunnen het van mij te horen krijgen. Ik gaaf 0,5* omdat ze tenminste nog geld voor de haai hadden.

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Verrassend leuk lowbudget werk die op veel punten strakker had gekund - montage, kleurcorrectie, dialogen - maar die me goed wist te vermaken. Een simpel verhaaltje met wat criminelen en jongeren op een eiland dat nooit te serieus wordt en gelukkig ook niet onnodig gecompliceerd. Hoofdrolspeelster Emanuelle Carriere doet het leuk en zelfs de dommige schurken konden ermee door. Fijn!