ad

Met onder meer: Scott Weinger, Brad Hawkins en Lindsey McKeon

Releasedatum: 15 december 2003

Over Shredder

"Death To Snowboarders"

De knappe Cole Davidson wordt door de rijke Kimberley van Arx uitgenodigd voor een skiweekend in haar vaders privé-chalet. Kimberley blijkt ook haar sexy vriendinnen te hebben uitgenodigd. Ook te gast zijn de top snowboarder Kirk en een geheimzinnige buitenlandse student Christophe. Als de gasten 's avonds een drinkgelag beginnen, merken ze al snel dat ze niet alleen zijn.

image

Maverick

Erg spannende film.Natuurlijk niet erg origineel met zo,n killer, maar in die bergen met de kabelbanen erbij geeft dat een erg mooi beeld.

Maverick

Jammer trouwens dat ie nu gemiddeld maar op 2,88 staat!

avatar van damon

damon

Niet goed, maar wel leuk.

Standaard 80s slasher verhaal in een hedendaags jasje. Mocht je um tegenkomen HUUR um dan.

MaTtIeBoY

Spannende en Sveervolle film maar inderdaad niet echt origineel.Zeer Leuk voor een lekker griezelavondje.

avatar van moviefreak#1

moviefreak#1

Hele foute karakters, hele slechte acteerprestaties (is er iemand die geloof heeft in de krijspartijen van Kimberley bv.)

verschrikkelijk voorspelbaar en slecht plot.

Gigantische fake-slash partijen etc etc

waarom dan een 1 en geen 1/2 vraagt u zich af ?

omdat er een bepaald persoon sterft die op stip binnenkomt op 1 van de grootste KomkommerUienTaart karakters allerijden.

En natuurlijk is mn grootste kritische punt over deze film dat het wel een heel erg anti-snowboardfilm is. De regisseur probeert duidelijk zijn afkeur van snowboarders te laten zien.

Verschrikkelijk.

Maverick deze film heeft een veel te hoog gemiddelde !

MaTtIeBoY

Voor een deel ben ik het met je eens maar ik vond de film gewoon erg vermakelijk en het plot was absoluut niet slecht!

avatar van jassonn

jassonn

Dit was dus weer helemaal niks aan,ik had het natuurlijk ook wel een beetje kunnen verwachten met zo'n standaard slasher verhaaltje.Snap niet hoe ze het toch iedere keer voor mekaar krijgen....0,5 *.(En die deel ik niet vaak uit).

avatar van Japie Mol

Japie Mol

• 1905 stemmen

Nou wat moet ik hier dan van zeggen. Het is een huis-tuin-en keuken horrorfilmpje. Het enigste wat het nog een beetje origineel maakt is de plaats waar de film zich afspeelt.

avatar van kneuckeretto

kneuckeretto

ik vind 'm wel leuk.

hoewel erg irritante acteurs en een belachelijk verhaaltje maar de amusementswaarde was toch weer hoog.

avatar van Captain Pervert

Captain Pervert

Ben wel benieuwd.

Ik verwacht toch wel wat leuke knipogen naar vier groene schildpadden? Een cameo van Leonardo of Donatello is zeker teveel gevraagd...

avatar van Horrorfanaat

Horrorfanaat

kneuckeretto schreef:

ik vind 'm wel leuk.

Bijna helemaal mee eens. Alhoewel ik de acteurs niet irritant vond.

Geslaagd Horrorfilmpje met idd een hoog amusementsgehalte.

avatar van otherfool

otherfool

Standaard slashwerkje dat niets pretendeert dat het niet is, en dus niet veel pretendeert (als u mij volgt). Eén voor één worden de heren en dames hitsige twintigers aan het mes gerijgt door de ohzo verrassende (maar niet heus) mysterieuze killer.

Potje bier erbij, zak chips open trekken en dan is 'Shredder' nog best aan te kijken. Wat het natuurlijk nog geen goede film maakt.

Death to snowboarders! 1,5*.

avatar van Koediekitty

Koediekitty

Ik vond het opzich wel een grappige en vermakelijke film met een onverwacht einde.

Geniaal die sneeuwpop met inhoud

Soms heb ik wel een kussen voor mijn gezicht gehouden door de walgelijke beelden maar dat hoort er bij, het is zelfs grappig!

Dat hoofd in die kast

4 sterren om het gemiddelde omhoog te krikken.

avatar van mikey

mikey

Bijzonder slecht, maar ook weer een bijzonder grappig eerbetoon aan de 'foute slasher', met name uit de begin jaren 80, en eind 70. Waarom denk ik dat? Ten eerste alleen al omdat iemand zegt: dont go into the basement! Dat ik weer link met don't go into woods, house, awnsering phones.. etc.. daarnaast grove en dom uitgevoerde moordpartijen (wel goed), ongelooflijk slecht acteerwerk, onnodig naakt, rare logica in handelingen.... eehm, jammer want de film begon echt geniaal, ik dacht even: het wordt een regelrechte topper. We werden gewoon getrakteerd op een James Bond achtige achtervolging op de piste.. helaas eenmalig. Goed, als skier ben ik best tevreden.

avatar van Minotaures

Minotaures

• 1934 stemmen

Ah, was deze helemaal vergeten. Heb hem op film als trailer toen ik Dog Soldiers kocht. Leek me wel mwa om te zien. Ik zie alleen dat er niet al te veel mensen er de tijd voor nemen om deze te zien. Dus toch maar niet! Misschien ooit, wie weet?

avatar van Lui

Lui (crew films)

Matige slasher maar de locatie en het uiterlijk van de moordenaar maken alles weer goed.

avatar van jordandejong

jordandejong

Vermakelijk..

Acteerwerk is slecht.

De tieners zijn irritand.

En vrijwel geen spanning.

Daar tegenover staan.

Een erg goede eerste scene.

Goede setting.

Aardige gore, en een vette Killer.

Niet erg hoogstaand, maar best vermakelijk dus.

avatar van mob

mob

leuk filmpje

avatar van Friday the 13 th

Friday the 13 th

Standaard!

Een groep geile tieners in een verlaten ski resort. Cliché en soms wat saai. Maar de outfit van de killer zag er tof uit en de kills zijn best wel inorde.

avatar van Daan258

Daan258

Inderdaad: Standaard, zeer standaard zelfs.

Heb me niet echt weten te vermaken.

Het acteerwerk was zo vreselijk dat dit eigenlijk gelijk de hele film voor mij verpeste.

Ik vond de kills dan vrij matig en had zeker meer gemogen en ook qua gore vond ik het nog allemaal meevallen.

Kan er niet meer dan een 1,5* van maken.

En dat is dan alleen voor de paar kills die in de film zitten.

Jammer, had toch een net iets leukere slasher verwacht.

avatar van Tonypulp

Tonypulp

Ondanks enkele leuk gekunstelde kills uiteindelijk toch een overwegend knullige snowboardslasher die de sympathie een beetje mist. Huson weet nergens het amateuristische van zich af te schudden of in zijn voordeel te gebruiken, daar had het komische juist uitkomst kunnen bieden, maar er valt alleen te lachen om de knulligheid van de productie. Hierdoor kijk je van kill tot kill en moet het daar tussendoor doen met een nogal vervelend groepje slachtvee.