You Instead (2011)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Muziek

geregisseerd door David Mackenzie
met Luke Treadaway, Natalia Tena en Mathew Baynton

Adam is de helft van het succesvolle duo The Make. Wanneer hij aankomt op het T in the Park muziekfestival voor z’n volgende optreden raakt hij per ongeluk met handboeien vastgeketend aan Morello, de zangeres van de meisjesband The Dirty Pink’s. Er is geen sleutel te bespeuren en dus moet het ruziënde paar het weekend zo goed mogelijk met elkaar zien door te brengen. Ze moeten niet alleen één maar twee optredens afwerken, maar ook een jaloerse vriendin, een boze vriend en een gekke manager tot bedaren brengen.

Vanaf 2 augustus in de bioscoop (Wild Bunch)

avatar van voskat78
Zo dat was wel even een fijn filmpje waarin je wordt meegenomen in de heerlijke festival sfeer, muziek en grappige momenten. Heb me er prima mee vermaakt

avatar van Amercianpie
Vond het wel een leuk filmpje, mede ook omdat dit in een echt festival plaats gevonden heeft. Dat ook werkelijk dat sfeertje van een soort lowlands geeft.

avatar van maxo922
Hier en daar een paar werkelijk magistrale shots, die de film als soort experiment gelijk omhoog halen. Het is wachten op het alom bekende einde, het verhaal en het verloop zijn namelijk absoluut niet heel interessant, maar daar tussen in zaten toch wat glinsters van genialiteit.