• 8.480.406 stemmen

Met onder meer: Ruben van der Meer, Ton Kas en René van 't Hof

Oorspronkelijke taal: Nederlands

Releasedatum: 1 maart 2012

Plot Plan C

Ronald Plasmeyer (Ruben van der Meer) is een Amsterdamse rechercheur van laag kaliber met gokschulden. Wanneer de Chinese onderwereldfiguur Hao om zijn geld terug te krijgen Ronalds ex-vrouw en zoontje bedreigt, bedenkt Ronald een geniaal plan om alles recht te zetten. Twee kleine criminelen (Ton Kas en René van ’t Hof) zullen geweldloos een illegaal pokertoernooi overvallen. Omdat Ronald zelf meespeelt, heeft hij een perfect alibi.

avatar van EWJ80

EWJ80

zit geen vehaal in rommel

zonder van de acteurs & actrices die hun werk alleen ze kunnen veel meer

maar ik zooit tussen niet mij smaak

avatar van De wind

De wind

Aardige filmpje maar dat Ruben geen film kan dragen is mij, na het zien van deze 90 minuten, wel pijnlijk duidelijk. Continu overacting terwijl de rol anders lijkt te vragen.

avatar van handelaar

handelaar

Zijn voor deze NL film geen ondertitels te vinden voor Doven en Slechthorenden?