• 8.603.011 stemmen

Met onder meer: Leo Fafard, Amy Matysio en Jonathan Cherry

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Another WolfCop

"The hairy arm of the law."

Lou Garou, is een aan alcohol verslaafde politieagent. Echter de laatste tijd gebeuren er rare dingen. Hij heeft de neiging om na een black-out wakker te worden in een onbekende omgeving. Plaatsen waar een misdrijf heeft plaats gevonden zien er vreemd vertrouwd uit. Lou's zintuigen zijn scherper geworden en als het volle maan is, wordt hij een door razernij gevoede weerwolf. WolfCop is de zoektocht van een politieagent om een betere man te worden... maar je kan slechts één keer transformeren.

imageimageimageimageimageimage

Social Media

avatar van perceived

perceived

1ste deel was nice, benieuwd naar deze!

avatar van Tonypulp

Tonypulp

Wolfcop is inderdaad leuk. Bescheiden hitje geworden, dus logisch dat Dean er nog niet op uitgekeken is.

avatar van tattoobob

tattoobob

Trailer ook online....tof.

avatar van filmkul

filmkul

Leuke cover (Stallone's Cobra).?

avatar van Tonypulp

Tonypulp

Weerwolfseks. 3.5*

avatar van Noodless

Noodless

Een domper !

Waar ik de eerste nog wel redelijk en vooral prettig vermakelijk vond, is dit werkje een serieuze tegenvaller.

Het komische aspect van het eerste deel was niet meer te bespeuren en ook qua horror is het een stap achter uit. Niet dat de vorige nu echt top was, maar die had toch wel wat meer horrorelementen en grappige scènes gecombineerd met heel wat bloederige taferelen. Hier ligt de focus gewoon puur op actie die weliswaar bloederig aflopen, maar niet hetzelfde effect weten te creëren. 3/10

avatar van joolstein

joolstein

Zoals al werd belooft in het eerste deel komt Wolf-Cop terug met een opvolger. Al is het wel drie jaar later dan dat ze eerder dachten. De eerste Wolf-cop was een gave verrassende film, ik vond die film geweldig. Ik was dus best benieuwd naar het vooruitzicht om een nieuwe knokpartij van Lou Garou te zien. En ja ik weet wat ze zeggen over verwachtingen maar dat is hier niet het geval.Ik was enthousiast over een nieuwe film, maar dat enthousiasme verdween naarmate ik de film verder keek. Ik realiseerde me al snel dat deze film geen goede ideeën had. De Wolf-Cop doet er nauwelijks iets in en de grapjes zijn vooral flauwe.

Deze keer probeert politieagent en weerwolf Lou Garou (Leo Fafard) de duistere zakenman Sydney Swallows (Yannick Bisson) te weerhouden om het stevig bier - Chicken Milk - aan de man te brengen en zo de inwoners van Woodhaven te bezwangeren met de reptielachtige gedaantewisselaars. Het resultaat is domweg niet zo effectief, het vervolg mist de frisheid van het origineel. De Wolf-mobile verdwijnt al vrij gauw en de film kent vooral meer domme dialoog en minder gore. Er zijn vooral meer minder succesvolle toevoegingen; dieptepunten zijn Kevin Smith als burgemeester Bubba en ook Lou's teruggekeerde sidekick Willie (met een pratende penisparasiet die groeit uit zijn maag) slaagt er niet in de bedoelde lach te genereren. Het leukste idee was de seks van Lou met de zes-borstige Weer-kat (Serena Miller) die nog wel een glimlach of twee waard was. Maar die uiteraard niets te maken had met Gore of horror. De finale bij een ijshockeywedstrijd had een bloederige climax kunnen worden maar helaas is deze het zwakst van de heel film.

Aan het einde werd er wederom kenbaar gemaakt dat er vervolg zal komen maar naar het zien van deze film weet ik niet of ik daar nog wel trek in heb?

avatar van jipt

jipt

Gisteravond deel 1 en 2 achter elkaar gekeken. Dit deel is iets vetter dan de eerste. Vooral de Alien referentie is hier hilarisch. 4* voor deze!

avatar van Basto

Basto

Geweldig vervolg. 78 minuten heelijk gestoorde fun! Film heeft wel wat weg van Halloween III en bevat een paar geniale scenes. Aanrader voor liefhebbers van weerwolfsex.

avatar van Teckel

Teckel

Ik kan echt niet snappen dat er mensen zijn die dit leuk vinden