• 8.664.041 stemmen

Genre: Drama / Muziek

Oorsprong: Nederland

Geregisseerd door: Jeffrey Elmont

Met onder meer: Floris Bosveld, Lorenzo van Velzen Bottazzi en Ingrid Jansen

IMDb beoordeling: 4,1 (700)

Oorspronkelijke taal: Nederlands

Releasedatum: 6 oktober 2011

• Videoland Bekijk via Videoland
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Body Language

Net als de vijf beste Nederlandse danscrews naar een wedstrijd in New York vertrekken, wordt hun subsidie ingetrokken. De reis lijkt definitief niet door te gaan. Vijf diehards, allen uit totaal verschillende danscrews, besluiten als enige toch te gaan. Pas in New York beseffen ze wat ze hebben gedaan. Ze zitten zonder geld, zonder plan en zonder eigen crew. Ze zijn natuurlijk gekomen om te dansen, dus er zit maar een ding op...

avatar van xpookyx

xpookyx

Slechtste film die ik in 10 jaar heb gezien..en het was al niet dat ik er veel van verwachte maar het was gewoon te triest. Bijna alleen maar dansers 'omgevormd' tot acteur op 1 week ofzo en dat was er aan te zien.

avatar van jippie2010

jippie2010

Oeh, deze film deed soms pijn aan mijn ogen.

Je kunt geen vijf goede dansers bij elkaar zetten en dan een film maken.

Acteerprestaties waren waardeloos. Ik had er eerder voor gekozen om echte acteurs uit te zoeken en voor de moeilijke dansscènes body doubles te gebruiken.

Daarnaast is heef de film een slecht script, muziek zou gelikt moeten zijn in zo'n soort film maar dat is helaas ook niet zo. Het is allemaal niet best.

Positief belicht kun je zeggen dat er zeker een aantal dansmoves tussen zaten die serieus goed zijn, en ik vind het bewonderingswaardig dat er gekozen is om een Nederlandse dansfilm te maken. Helaas zonder succes: *1,5

avatar van Danielo.

Danielo.

Ik dacht eerst dat dit een of andere vage Carrie Slee verfilming was. Maar daar is deze zelfs nog te slecht voor. Echt niet kan acteren in deze film en iedereen probeert "vet cool" te doen. Gefaald Nederlands Project om hits als 'Save the last dance' en 'Step Up' na te doen. Moeten we maar niet meer aan beginnen in Nederland.

avatar van FILM!BOY!

FILM!BOY!

Prima Nederlandse dansfilm met goede danscenes. Het acteerwerk is in tegenstelling dramatisch slecht. Vooral die blonde kan niet acteren. Ze gebruikt bijna de hele film dezelfde blik. Is zeker uit een dansschool opgepikt en in de film geplaats zonder enige vorm van acteerervaring. De constante ondertitels irriteerden me wel. Je gaat toch geen Nederlandse film continu ondertitelen terwijl hij prima te verstaan is? Ondertitel dan alleen de Engels gesproken stukjes. Ik was helemaal afgeleid door die constante ondertiteling. Voor doven en slechthorenden is het natuurlijk ideaal, maar als de film niet continu ondertiteld was, konden zij ook nog gebruik maken van teletekstpagina 888. Op deze (zeer grote) minpunten na, is de film que verhaal en dans best vermakelijk. 3,0

avatar van Kondoro

Kondoro

MissyNador schreef:

Een 1,5 voor de muziek en dans. Damnn wat een vreselijke 'acteurs'. Leek net een budgetfilm

Ben ik mee eens.

Acteren konden ze niet.

avatar van chiel1971

chiel1971

• 2009 stemmen

Zeer slecht acteerwerk, alleen dat engels al.

avatar van jordorientje

jordorientje

Hoe kun je nou 5 dansers nemen en verwachten dat ze kunnen acteren? Natuurlijk wordt het dan een flop. Had je beter 5 acteurs kunnen nemen en dansles kunnen geven. Want dat dansen was niet zo boeiend.

En over het dansgedeelte gesproken: man wat slecht. Het zullen ongetwijfeld prima dansers zijn, maar kom op, niet voor battles. Dit was gewoon lachwekkend. En dan ook nog in New York haha daar danst een kind van 8 hun er al uit. Wat een afgang.

Tot nu toe nog geen betere battle film gezien dan You Got Served.