Disappearing Acts (2000)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Gina Prince-Bythewood
met Sanaa Lathan, Wesley Snipes en Regina Hall

Franklin (Wesley Snipes), een zojuist ontslagen arbeider probeert zijn twee kinderen op te voeden. De scheiding met zijn vrouw is nagenoeg definitief. Dan ontmoet hij Zora (Sanaa Lathan), die bij hem in de buurt komt wonen.

Wesley Snipes in een Drama/Romantiek film, ik weet niet wat ik hiervan moet verwachten...

avatar van xangadix
Ik wel: niks.

avatar van The Goss
Vond het nog niet eens zo heel beroerd. Wel een vrij standaard verhaaltje. Maar voor een dinsdagmiddag wel kijkbaar.

avatar van kort0235
Ach en voor 1.49 euro bij Blokker kan je je toch niet miskopen dacht ik. De film is matig maar ook niet slecht.
Een 2.5*

avatar van seanpuffy
goede film

wesley snipes toont dat hij ook romantische kanten heeft

Wesley Snipes is echt een schatje in deze film!
Het verhaal is leuk, Snipes en Lathan acteren wel aardig, maar er zit soms te weinig diepgang in. Ik heb desalniettemin wel genoten van de film. Wel zat er voor mij een herkenbaar muzikaal aspect in, aangezien ik het ook in de muziekwereld wil gaan maken.

avatar van N_SANE
Ik heb ontzettend genoten van deze film. Het laat precies zien hoe het leven loopt, met alle tegenslagen van dien. Leerzame film, althans voor mij zeker. Deze film is zeker een aanrader; 4,5 *

avatar van ella9084
uit het leven gegrepen-film
best aardig

Goede film, mooi verhaal.
Prima vertolkingen ook, zowel van Sanaa Lathan als Wesley Snipes in een rol die we van hem toch niet echt gewoon zijn.