51 (2011)

Alternatieve titel: Area 51

Horror

geregisseerd door Jason Connery
met Jason London, Bruce Boxleitner en Rachel Miner

Vanwege politieke druk krijgt een groepje bekende verslaggevers exclusieve toegang tot Area 51, de meest geheime basis ter wereld. Een van de "langdurige gevangenen" van de basis ziet dit onverwachte bezoekje echter als een goede gelegenheid om zichzelf en z'n mede-aliens die gevangen gehouden worden, te bevrijden en al snel verandert de basis in een bloedbad.

Ik vond deze film nog best aardig voor een SyFy film.

avatar van namingway24
Nee, dit was niet leuk.

Het verhaaltje was slap en niet interessant en het werd nooit spannend of eng. De productie-waarden waren erg laag en sommige acteerprestaties echt slecht.

Het enige dat de film nog een beetje kon redden waren de praktische alien die er niet eens heel slecht uitzag en één of twee gore momenten.

Maar voor de rest gewoon niks aan.

avatar van Phantasm
Een redelijke horror met hier en daar wat gore momenten, leuk voor een regenachtige zondagmiddag zoals vandaag.

Ik heb de film na 15 minuten stop gezet, meteen al duidelijk dat deze film niet de moeite waard is.

avatar van Boeikens
Als Science Fiction/Horror zeker niet ernst te nemen.
Te gek verhaal en de uitwerking, vooral de FX, is vrij slecht.
Als komedie vond ik hem soms niet slecht, die wezens zagen er best grappig uit. Maar dat was waarschijnlijk niet de bedoeling