ad
  • 8.107.184 stemmen

Girl in the Basement (2021)

Drama / Thriller | 88 minuten

Genre: Drama / Thriller

Geregisseerd door: Elisabeth Röhm

Met onder meer: Stefanie Scott, Judd Nelson en Joely Fisher

Releasedatum: 27 februari 2021

Over Girl in the Basement

Sara is een tienermeisje met een dominante vader, genaamd Don. Ze kijkt uit naar haar achttiende verjaardag, omdat ze dan het huis kan verlaten. Vlak voor haar verjaardag wordt Sara echter door Don opgesloten in de kelder. Daar wordt ze door hem geslagen en verkracht, terwijl haar moeder en zus denken dat ze weggelopen is. De jaren verstrijken en Sara bevalt van meerdere kinderen. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

image

avatar van Rob robson

Rob robson

Aangrijpende film, waar het wel soms iets te snel gaat. En waarbij het begin al het einde verraad.

Desondanks is het wel een AANRADER voor de liefhebber van dit genre 3 van de 5

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Snelheid vind ik wel meevallen, je weet dat de dagen altijd hetzelfde zijn. Het blijft wel heftig dat er zulke zieke geesten op deze aarde rondlopen en er 24 jaar mee weg komen. Gebaseerd op het verhaal van Elisabeth FritzL.

avatar van Cathy69

Cathy69

Een aangrijpende film die mij kon bekoren