• 8.303.792 stemmen

Alternatieve titel: The Rats

Geregisseerd door: Tibor Takács

Met onder meer: Sara Downing, Amy Parks en Bailey Chase

Plot Rats

Het Brookdale instituut is een mysterieuze en tamelijk onbekende inrichting voor geestelijk gestoorde delinquenten. Een ambitieuze journaliste doet onderzoek naar de hygienische wantoestanden in de kliniek. Ze laat zich opnemen en doet zich voor als patient, hopend op een exclusief verhaal. Wat zij niet weet, is dat de realiteit veel gruwelijker is dan ze ooit had kunnen bedenken. Brookdale is namelijk vergeven van superintelligente ratten met bovennatuurlijke krachten.

image

avatar van nacht

nacht

deze film moet je eens kijken als je je kapot verveelt, misschien leuk voor dan. maar verder is het gewoon tijdverspilling. waardeloze film.

avatar van Kr!kke

Kr!kke

ja, hier ga ik niet te veel woorden aan vuil maken. Gewoon een slechte film.

avatar van JDSsmetje

JDSsmetje

• 2078 stemmen

Ik vond hem vroeger zeer indrukwekkend maar met deze score en het feit dat ik me er niet veel van herinner en pas 9 jaar was zegt mij dat ik hem in mijn nieuwe lijst 'gezien maar nog geen stem door omstandigheden ga plaatsen)

avatar van JDSsmetje

JDSsmetje

• 2078 stemmen

Toch maar even bekeken en inderdaad niet al te goed. De ratten zien er slecht uit in negatieve zin en het acteerwerk is ook niet al te best. Nergens geloofwaardig noch spannend. Gecommercialiseerde afrader.

avatar van movielou

movielou

een woord: puur bagger

avatar van movie acteurs

movie acteurs

Niet de eerste matige film die uitgegeven is door Bridge Pictures met hun vrij matige dvd's.

Zeer zwak dit. Het bleef mij niet boeien en ik vond dat het ook niet goed wordt overgebracht. De special effects zijn zeer matig. Ook de personages zijn saai en irritant. Wel leuk verhaaltje maar natuurlijk ook dat bleek allemaal zeer skinny. 1,0

avatar van xxERWINxx

xxERWINxx

Wat een slechte film, nep ratten die over de grond zweven. Verhaal is wel aardig, maar verder niet spannend.

avatar van Boeikens

Boeikens

The Rats had nog iets maar deze is niet enkel saai maar heeft ook nog eens barslechte FX.

avatar van Phantasm

Phantasm

Het viel me nog mee, leuk om een keertje gezien te hebben al moet je het niet te serieus nemen.

avatar van Tonypulp

Tonypulp

Je kunt ze veel erger treffen. Zo'n instituut als setting werkt sowieso vaak wel fijn en Takacs weet daar goed gebruik van te maken. Dit is inmiddels alweer de vijfde titel die ik van de beste man zie, en met 2,90* gemiddeld is dat zeker niet onverdienstelijk... en dan moet ik de meeste eind 80's / 90's filmpjes nog van hem zien. Daar heb ik nog wel relatief hoge verwachtingen van, met name het vervolg op zijn eigen (inmiddels toch wel degelijk 'klassieker'-waardige) The Gate.

De mix van echte ratten met de CGI misbaksels doet af en toe een beetje pijn aan de oogballen, maar verder is het effectief genoeg om in ieder geval niet te verdelen. Paar aardige gore pieces, maar nergens heel verheffend. Ook weer niet dusdanig slecht geacteerd of geschoten om deze score te rechtvaardigen.