Zombie Massacre (2013)

Italië / Verenigde Staten / Duitsland / Canada
Horror

geregisseerd door Luca Boni en Marco Ristori
met Christian Boeving, Mike Mitchell en Tara Cardinal

Een bacteriologisch wapen, dat ontwikkeld is door de Amerikaanse overheid om super soldaten te creëren, verspreidt een epidemie in het rustige Oost-Europese stadje Roznov. Alle inwoners zijn veranderd in geïnfecteerde zombies, en om verspreiding te voorkomen wil de overheid de stad vernietigen. De rest van de wereld weet echter van niets. Het plan is dan ook om een atoombom de kerncentrale van de stad binnen te brengen en het op een ongeluk te laten lijken zodat niemand achter de waarheid komt. Een groep huurlingen onder leiding van Jack Stone wordt ingehuurd om de missie te klaren.

avatar van jarno1975
Teaser-trailer

Een productie van Uwe Boll.

avatar van Materny
Uwe Boll...... Dan weet je meestal al genoeg.

avatar van jeroentjuhhhhh
Als je je (voorbarige) mening graag baseert op ongefundeerde vooroordelen, dan wel ja..

Boll

avatar van dutchtuga
Die zombies zien er eigenlijk wel erg vet uit. In combinatie met het productieland en Boll als producer kijk ik hier best naar uit.

avatar van jordandejong
Eaters van Boni en Ristori was een aanfluiting. Veel te veel gelul en te weinig actie. Hopelijk wordt deze wat beter.

avatar van Thorak
Materny schreef:
Uwe Boll...... Dan weet je meestal al genoeg.
Nee dan weet je dus juist helemaal niets! Hij heeft dan wel een aantal uber-flops gemaakt, maar ook een aantal héle goede films!

avatar van Thorak
6 februari heeft ene terence al een stem gegeven.
Het lijkt me dat deze verwijderd kan worden aangezien de film nog helemaal niet uit is...

avatar van Boeikens
Met Uwe B(r)oll weet je nooit wat het zal worden maar zombies liggen me wel dus kijk ik hier wel naar uit.

avatar van tattoobob
ik ook.

avatar van 606
Uwe Boll als acteur zonder regie, ben benieuwd.

avatar van VincentL
Zombie Massacre

O mijn God. Mensen die wel vaker stukjes van mij lezen hebben inmiddels wel begrepen dat ik het zombiegenre grotendeels beu ben. Er wordt nauwelijks nog iets vernieuwend geproduceerd. Ik ben echter bang dat ik alle zombiefilms van af nu 5 sterren ga geven, van deze film tilt het woord slecht naar een nieuw niveau. Wat was dit afgrijselijk zeg. Afgrijselijk!!!

Het is het inmiddels eeuwen oude zelfde liedje dat maar weer eens wordt herhaald. Geen virus, geen bezetenen maar dit keer een vergif. Het komt op hetzelfde neer. De uitwerking is echter zo geweldig triest dat ik het bijna om moest huilen. De begindialogen zijn slecht en van een diep triest niveau. De president van de Verenigde Staten (Boll) is de grootste zak ooit. Echt verschrikkelijk. De hele film is op een huilend niveau. De zombie's zijn nep en de 'beste zwaardvechter' heb ik nog nooit zo houterig zien hakken.
Toen de film nog iets van een moralistische waarde begon te tonen gaf ik het op. Ik zat op het dieptepunt. Nogmaals: slecht wordt hier naar een nieuw niveau getild.

Als ik het over de acteer prestaties moet hebben wil ik toch even degene noemen waar de meeste van jullie naar uit keken: Uwe Boll. Hij is welgeteld twintig secondes in beeld en weet daarin ontzettend veel te verpesten. Schitterende flop.
De hoofdrolspelers zijn ook belabberd. Christian Boeving komt niet verder dan een paar cliché's, ik was blij toen Mike Mitchell weg was en Tara Cardinal heeft met twee zinnen ook niets goed weten uit te kramen. Haar eerste zin was: "Ik denk dat de eigenaar van de auto het wel goed vind als we hem lenen." waarop na een verontwaardigde blik van Mitchell volgde: "Weise mensen spreken alleen wanneer het echt nodig is" *Facepalm* Je kon me opvegen.
Carl Wharton is de meest slechte generaal die ik ooit heb gezien. De man weet geen enkel moment te boeien. Ik ben echter bijna door mijn vernederende, slechte benamingen voor iedereen heen dus ik moet er een eind aan breien.

De actie en de zombie's zien er low-budged uit. Nou is dat niet erg, maar in de combinatie van het geheel zeer storend. Ontploffingen van ongeveer 2 pixels, op zn best. Ik heb er de kracht niet meer voor. Ik houd er mee op...

Ik geef alleen 0.5 als een film echt niets goeds weet te brengen. Deze film is zelfs met 90 minuten te lang. Daar kan hij dus al niet op scoren. Helaas moet ik dus een 0.5 geven. Ik hoop dat met het open einde geen vervolg ingeluid wordt

avatar van stievies
Het was vanaf het begin al duidelijk een C- film, maar nadat Uwe Boll met zijn Duitse accent als de Amerikaanse president in beeld kwam was de film echt verpest.

Deze film is een aanrader als je 90 minuten van je leven wilt verpesten.

avatar van VincentL
stievies schreef:

Deze film is een aanrader als je 90 minuten van je leven wilt verpesten.

Ik zat met exact hetzelfde gevoel achter mn scherm. Zoals jij het nu beschrijft, precies

avatar van tattoobob
Ik sla hem maar even over!

Saai, slecht geacteerd, slechte effecten, slecht gecast, traag, irritant.
Best een prestatie om met een budget een dergelijk waardeloze film te maken.

avatar van Boeikens
Uwe B(r)oll kan soms verrassend uit de hoek komen met een beter werkje tussen al zijn rommel maar deze, zelfs al is het mijn favoriete genre, hoort hier zeer zeker niet bij!

Heel ver na de C-films vlat deze in de Z categorie.

avatar van Noodless
Kan soms vermakelijk zijn, maar dit werkje heeft teveel negatieve punten.
Het acteerwerk is belabberd, de zombies zien er vaak nep uit, de actie valt tegen, de dialogen zijn vaak irritant en het verhaal heeft werkelijk niets om het lijf. Alé, begin en einde is een positief punt.
2/10

Uwe Boll staat garant voor de meeste Bottom 100 films op naam van één enkele regisseur., En uiteraard: dit is ook weer een mooi vehikel waarin werkelijk alles onder 0 is. Maar goed, met DIE gedachte ben ik deze film ook in gegaan. Het is zo slecht dat dát OOK een prestatie is. Ik ga de individuele aspecten van deze 1,5 uur visuele terreur niet eens benoemen want dat is allemaal niet best. Ik heb me echter wel kostelijk vermaakt. Maar dat was, omdat ik al wist dat het weer een Uwe Boll was, wat ik kon verwachten!

avatar van Phantasm
Ik vond deze wel vermakelijk, leuk om een keer gezien te hebben.

avatar van jeroentjuhhhhh
Gekeken omdat het tweede deel reeds is verschenen, maar die moet misschien toch nog even wachten. Viel niet mee dit. Boni en Ristori maken dezelfde fouten als destijds met Eaters en dat is best kwalijk. Grootste boosdoener is vooral het ontbreken van gevoel voor het genre. Wat een dode boel man. Zit geen plezier in, geen gedachte. Die duffe samoerai-muts voorop. Waar dat op sloeg.. ? Resteert slechts wat goed uitziende zombies en een verder geen al te verkeerde (grauwe) look. Maar daar is alles mee gezegd. Zo slecht als hier wordt beweerd, is het gelukkig ook weer niet. Daarvoor zijn er nog té veel andere titels die onder dit niveau presteren.

avatar van joolstein
Wat was dit een infantiel werkje? De halve ster is voor de goede openingsscène.Wat daarna volgt is erg! Een paar soldaten die een groepje huurlingen in huurt om hun rotzooi op te ruimen. Deze huurlingen zijn alle karikaturen. De een is nog belachelijker dan de ander! Ook pikken ze onderweg nog wat mensen op. Dit gaat gepaard met cameo`s die niets aan de film toevoegen. Behalve dan de tijdsduur! De zombie`s zagen er toch wel erg goed uit maar verder......Ze rennen, vallen neer als ze worden neergeschoten in armen,benen of buik. En dan opeens is er een superzombie Tja, soms valt het mee en soms ook tegen. Leuk omgezien te hebben maar nooit meer!