• 10.611 nieuwsartikelen

Met onder meer: Adrian Paul, Megan Blake en Danny Trejo

Gesproken taal: Engels en Italiaans

Plot Eyeborgs

"You Are Being Watched!"

Zijn de beveiligingscamera's van de overheid bedoeld om te beschermen of om mensen te doden? Is het een complot van de regering ter onderdrukking van de oppositie, of hebben onze terroristenvijanden in het geheim controle over ons veiligheidssysteem gekregen en gaan het nu tegen ons gebruiken? Na een andere belangrijke terroristische aanval, start de VS met een immens beveiligingsprogramma. In dit programma staan alle camera's in het land in contact met een netwerk, genaamd ODIN. Het systeem bevat miljoenen mobiele robot-beveiligingscamera's, de Eyeborgs, die alles en iedereen controleren op verdacht gedrag. Een agent van de Binnenlandse veiligheidsdienst verdenkt dit systeem van enkele moorden en moet hij het systeem ontwijlen om uit te zoeken wie achter dit Eyeborgs programma zit.

logo tmdbimagelogo tmdbimage

Punk Rocker

avatar van kArIzMa_Movie

kArIzMa_Movie

Trailer.

Ziet er wel spannend uit.

avatar van gatygun

gatygun

net gekeken, langdradige film. robots zien er wel aardig goed uit.

cast kan er net mee door, geen top cast beetje b sfeertje.

De film vondt ik wel erg langdradig, en voorspelbaar, dus maar uitgezet na anderhalf uur. En later nog maar is af gekeken om een reactie hier te plaatsen.

Er zit actie in, maar ik werdt er niet warm van.

Jammere was dat de film te lang duurde, het begin was nog aardig. midden was gewoon saai te noemen en uiteindelijk heb ik hem met veeeeeel moeite afgekeken, na een uur mocht hij van mij wel afgelop;en zijn, echter duurde de film circa 2 en een half uur. Dit was veelste lang voor een b film.

Jammer, geeft het een magere 1,5 voor de moeite.

avatar van promat

promat

Ik weet niet welke film jij hebt gekeken, maar Eyeborgs duurt 102 minuten. Ik heb hem zelf en heb voor de zekerheid ook op google gezocht maar kwam nergens een versie tegen van 2 en een half uur

avatar van Boddhi

Boddhi

Ik vind SF & fantasy best ok maar dit is zo'n onsamenhangend en slecht geacteerd verhaal. C-film met moeite.

avatar van hackertje

hackertje

Top Film! kijken is zien!

avatar van Zinema

Zinema (crew films)

Tegenvallende B-film.

Ondanks het nog enigszins te behapstukken begin, is de film tegen het einde volledig ingezakt. Met een idiote twist die ontzettend flauw is, weten de makers niets van deze SF-actiefilm te maken. Zo'n beetje alles is beneden de maat of ontzettend standaard.

Matig.

avatar van 606

Stuk beter dan Asylum films, deze film zag er tenminste goed uit.

Langdradig is het wel en de actie was goed te doen.

Acteurs doen hun best maar halen geen hoog niveau.

2,5 ster

avatar van zorro

zorro

zeker een B-Film Adrian Paul duncan mccloud van de Clan Mc Cloud Kan beter weer een Highlander serie maken past beter bij hem deze film slaat nergens op

avatar van brave71

brave71

aardige film, alhoewel ik de robots wel een beetje dom vond.

Wel de moeite waard om een keer te kijken

avatar van maxerAZ

maxerAZ

leuke film

de robots waren best grappig

zeker een tip om te kijken

avatar van Comep

Comep

Film is goed te doen. Heeft me niet verveeld, ondanks dat het soms wat langdradig was.

Goede effecten, acteurs krijgen een voldoende.

avatar van Noodless

Noodless

Leuke robotten , maar flauw en langdradig verhaal waarbij de actiescènes niet echt imponeren.

Het acteerwerk viel nog enigszins mee. 5/10

avatar van blurp194

blurp194

Waarom doet iedereen zo negatief over dit filmpje? Ik vind het best een onderhoudend tussendoortje - en ook nog met een boodschap, als je die er in zien wilt: Is alle veiligheidsgedoe niet echt volstrekt uit de hand aan het lopen. Ook bij ons in Nederland staat ondertussen zowat op elke straathoek een camera. Schieten we daar nu echt iets mee op? Wordt het daar veiliger mee, of wordt alleen de overheid steeds enger?

Het verhaal is best aardig - ja, inderdaad gaat het op een gegeven moment wat over the top, maar dat is niet heel fout vind ik in dit genre. En de robots worden gedurende het verhaal mooier en enger - dat klopt vanzelf ook niet echt, maar ook daar kan ik wel mee leven. De acteurs zijn misschien niet de absolute wereldtop, maar Adrian Paul doet voldoende goed z'n werk om mij niet te storen. En Danny Trejo speelt er ook nog eens in mee - dat geeft de film ook nog wat extra.

Kortom, ik heb echt wel slechtere films gezien - zelfs deze week al. Deze is wat mij betreft zeker de moeite waard - ik vind de film echt ondergewaardeerd.

avatar van jeroen81

jeroen81

helemaal mee eens blurp194..

niet de beste special effects en in het begin niet echt heel boeiend maar naarmate de film vorderde zat er eigenlijk best wel een verhaal in om over na te denken...

beetje realistisch word het dan

avatar van knapen1234

knapen1234

Best een leuke film, al dat het einde wel wat knudde was

avatar van Phantasm

Phantasm

Een film met robots die mensen bespioneren, leuk bedacht, kijkt lekker weg.

avatar van blackwolves

blackwolves

best aardige sf films doet mijn een klein beetje denken aan een wat oude sf film wel vind ik dan deze oude toch wel wat beter dan deze hier het waren dan wel geen cyborgs maar die grote in deze film lijkt meer op een spin dus daarom dan ik deze dus iets of wat vergelijk met de sf uit 1984 met de zanger van de rock band gene simons en Tomas Selleck maar het waren dus mini spinnen in de form van robots deze vermoorde ook mensen. maar ja vond het wel de moeite om deze te kijken zat wat behoorlijk actie en spanning in dus voor mij toch wel 3 steren waard