LOL (2012)

Alternatieve titel: LOL: Laughing Out Loud

geregisseerd door Lisa Azuelos
met Miley Cyrus, Demi Moore en Thomas Jane

In de wereld van Youtube, Facebook en iTunes haalt de tiener Lola (Miley Cyrus), samen met haar vriendinnen, zoveel mogelijk rebelse dingen uit. Dit zonder dat haar moeder (Demi Moore) er vanaf weet. Waneer die echter ''per ongeluk'' het dagboek van Lola leest, komt ze erachter wat haar dochter allemaal wel niet voor haar verzwijgt...

avatar van TimZor
Ik vondt het gewoon een leuke (maar wel simpele) verstand op 0,0 wegkijkfilm. niets meer en niets minder.

Evy Coopman
mrwhite schreef:
Tja tis een tienerfilm die vooral voor de jonge meisjes leuk zal zijn. Het is een soort biografie voor meisjes van een jaar of 15 a 16 en mss zelfs jonger de dag van vandaag dus een echte komedie is het niet.

De film heeft wel nog een aangename cast met onder andere Marlo Thomas ( Friends )

2* voor de moeite en mijn vriendin tevreden te stellen want die vond de film wel leuk.

tis terover )

avatar van Nonameneeded
't is een leuke film om even tussen door te kijken met je verstand op stand 0. Echt een geweldige film is het niet, maar dat het je kunnen verwachten.

avatar van StevenMighty
Veel LOL heb ik niet gehad aan deze film, hij heeft niks toe te voegen nadat je hem gezien hebt.

Een kijkje in het niet erg interessante leven van tieners die verslaaft zijn aan hun mobieltjes en internet en wiens wereld instort als het uit is met een vriendje. Daar gaat heel de film zo een beetje over.

Het webcammen met de kip die zoek was vond ik wel erg geestig.

De doelgroep zullen wel tieners en jonge vrouwen zijn, dus daarin had ik mij een beetje vergist.
Vanuit dat perspectief gezien geef ik hem 2,5 sterretjes, maar echt ergens over gaan.. nee dat doet LOL niet. Ik heb hem uitgekeken, maar dat was vooral omwille van Ashley Hinshaw.

2,5 sterren

avatar van kuiponok
Niet slecht, ook niet goed, net voldoende...

avatar van rep_robert
Stiekem heb ik me toch nog een beetje vermaakt met de film, dat komt vooral omdat het allemaal oppervlakkig blijft(elk nadeel hep z'n voordeel, aldus meneer Cruijff). De luchtige toon werkt prima en houdt de film levend, want van al die clichématige moraaltjes van die stereotype ouders gaan je wel de nekharen overeind staan.

Je moet gewoon niet met veel verwachtingen dit soort tienerfilms in gaan, want inhoud heeft het niet, het verloop is voorspelbaar en je moet tegen zoetigheid kunnen. Ik was overduidelijk in een goede bui toen ik deze film keek. Of komt het door Ashley Hinshaw?

avatar van Naomi Watts
Jij hebt sowieso wel wat met tienermeisje films .

avatar van rep_robert
Of met tienermeisjes? Nee, nu ga ik te ver. Maar om de een of andere reden kon ik me helemaal niet storen aan de film, op de moralistische ouders na. Ik moest zelfs wel lachen om die bezopen oma.

Daarnaast ben ik ook genoodzaakt om dit soort films te kijken, om m'n vriendin te plezieren.

Dominootje
Leuke feelgood movie (:

avatar van Zeriel
Beetje simpele tienerfilm, die te weinig biedt voor speelfilmlengte, meer een te lange romcom aflevering. Ik was zo'n beetje weg aan het dommelen, en toen gingen ze nog naar Parijs, wat vooral een kunstgreep was om het flinterdunne zeer voorspelbare verhaaltje op te rekken.

avatar van danuz
Wat heeft Cyrus weinig charisme/presence. Iets in haar uitstraling staat me niet aan.. Verder een aardig onderwerp in een prima jasje, alleen weet Azueles er vrij weinig interessants uit te halen. Allemaal personages die mooi of 'nonchelant' mooi lopen te zijn, en een hoop 1st world problems die op deze manier een beetje irriteren..

avatar van ziggy06
Een gids in levenslessen voor jonge tienermeisjes. Niet voor mij bestemd eigenlijk, maar keek hem voor Ashley Hinshaw (Emily). Na het zien van About Cherry (Níet voor jonge tienermeisjes) heeft ze me te pakken....

avatar van SlickRick
leuke wegkijkfilm met mooie dames waaronder Demi Moore.
Het is een beetje 13 in een dozijn maar vond deze film wel een van de betere onder de feelgood tienerfilms.

avatar van Decec
Een leuke komedie film...
Leuk en grappig verhaal...
Prima en grappig acteerwerk...
Prima achtergrond geluid...
Prima kwaliteit HD breedbeeld...

Aandoenlijke feelgood movie over high school tieners zonder dat popi jopi gedoe met cheerleaders enz die boeiend wegkijkt.
Eerst zette ik hem na 7 minuten af omdat ik dacht wat is dit slecht zeg!! Toch maar weer opgezet de volgende dag en na 30 minuten zat ik er toch in. Ik zat te twijfelen 2.5 of 3* maar voor dit genre dan toch 3*

avatar van Dennis Evahi
Komedie???