ad
  • 8.180.861 stemmen

Shut Up and Kiss Me (2010)

Komedie / Romantiek | 78 minuten

Genre: Komedie / Romantiek

Geregisseerd door: Devin Hamilton

Met onder meer: Ronnie Kerr, Scott Gabelein en Kindall Kolins

IMDb beoordeling: 4,3 (454)

Over Shut Up and Kiss Me

"A modern take on the challenges of dating and the unique obstacles of a budding gay love story."

Ben is 35 jaar en op zoek naar een relatie die meer inhoudt dan alleen maar seks. Hij begeeft zich in de wereld van 'dating'. Nadat hij verschillende wegen heeft bewandeld en een aantal avonturen heeft beleefd, komt hij Grey tegen. De chemie tussen de twee is er onmiddellijk. Maar wat gebeurt er wanneer je iemand ontmoet die er totaal andere ideeën en meningen op na houdt over relaties?

image

gauke

Een soort van romantische "hoe bouw ik een relatie op"-film, met mooi gebouwde, aantrekkelijke, aandoenlijk lieve hoofdrolspelers, voor en door gays. Aan de ene kant frisse en grappige momenten en aan de andere kant te traag en er gebeurt te weinig.