The Bare Wench Project (2000)

1 stem

geregisseerd door Jim Wynorski
met Nikki Fritz, Julie K. Smith en Lorissa McComas

Een groepje jonge vrouwen wil diep in de bossen een documentaire draaien. Maar er klopt iets niet met het bos. Eerst stoot het team op allerlei seksspeelgoed, dat op een voodoo manier in het bos werd geplaatst, dan krijgt één van de dames een magisch seksueel hoogtepunt. Nu zijn de vrouwen er zeker van; er moet een heks in het bos huizen.

avatar van narva77
Ach, gelukkig is ie tien jaar geleden al gemaakt. Ik zou het nog veel triester vinden als ie anno 2010 gemaakt zou zijn...

avatar van mikey
Jim Wynorski

avatar van DonOswaldo
Dat klopt. Ergste is nog dat ik het waarschijnlijk zou kijken als ik het langs zag komen op tv ofso Maar wat ik ook net opmerk is dat hier ook nog vervolgen op zijn:

Bare Wench Project 2
Bare Wench Project 3
Bare Wench Project: Uncensored

en nog meer varianten als The Blonde Wench Project en The Bald Witch Project etc.

Njaah, laat ik de site dan maar een plezier doen door hier ook wat van toe te voegen