Dorm Daze 2 (2006)

Alternatieve titel: Dorm Daze 2: College@Sea

geregisseerd door David Hillenbrand en Scott Hillenbrand
met James DeBello, Marieh Delfino en Tony Denman

De Dorm Daze groep is terug. Maar in plaats van de campus gaan ze nu een semester doorbrengen op zee, op de Surveyor, een varend klaslokaal. Het schoolprogramma brengt hen naar het eiland San Paradiso wat een archeologisch eiland blijkt te zijn, echter ook andere scholen blijken hier hun schoolreisje door te brengen..

avatar van stan
Ook gelukt

De 1e film was wel gaotisch maar grappig, dus wat ik hier van moet verwachten weet ik niet

we wachten af...

Veel "piemels en tieten" humor. Doet het dus vast goed op feestjes van jongeren. Voor de fans van dit soort film vast erg leuk, voor de echte filmliefhebber 1*...

avatar van _Daan_
Dit deel is veel minder dan deel 1 maar toch aardig om te zien.. 3,0

heb de film eigenlijk maar half afgekeken
film boeide me totaal geen ene fuck
had een hele andere film verwacht als die wie ik nu heb gezien

wat is die mr sheffield (maxwell) van the nanny oud geworden haha of is die serie al zo uit de tijd .........dat kan natuurlijk ook

Snitz129
Is nog best grappig. Geen hoogstaande film maar dat had ook niemand verwacht, denk ik.
Overigens is de vrouw van de kapitein, porno-actrice Yasmin st.Claire, altijd leuk om wat achtergrond info mee te nemen.
Toch nog 2.5* voor deze film.

Wat een K*T film... totaal geen verhaal in, zaten 2 leuke stukjes in ofsow:S

avatar van Rianneke_Dan
Wat een achterlijke film.
Op aandringen van mijn vriend zijn we deze gaan kijken, maar vond het echt bagger.
Ik snap dat het voor de jongens wel leuk is vanwege de vrouwen, maar de film stelt dus echt totaal niks voor en het acteerwerk al helemaal niet.
Er zaten misschien één tot twee (wel aardige) grappige scene's in en dat spaart deze film net nog een halve ster van mij.

1* dus (geen aanrader)

avatar van Naomi Watts
Matige National Lampoon, al heeft Dorm Daze 2 ook weinig te maken met National Lampoon zoals we die eigenlijk kennen.

Veel onderbroekn humor op puberniveau maar er zittenb wel wat leuke vondsten in maar die zijn wel zeer schaars. De sexy en charismatische Vida Guerra maakt voor mij persoonlijk veel goed.

avatar van maxB
zaten mooie stukjes in, maar daar houd het eigenlijk ook op, het is zon kutfilm waar je wel om kunt lachen, toch was het met verstand op 0 nog wel goed te kijken 2,5**

avatar van jumpstylemovie
ik heb niet alles gezien , maar in wat ik gezien heb ging het om een aardig makkelijk verhaal met de SHERMENATOR
2.5***

Typische tienerkomedie vol met flauwe grappen over seks. Meerendeel van de grappen mislukt, enkele zijn nog wel te pruimen. Er zijn tal van betere tienerkomedies, zoals American Pie en Euro Trip.

2*.

avatar van Edwin Pindahaai
Werkelijk dramatisch. Geen leuke grap, geen spannende scéne. Niks! Ik kan niks meer dan 0,5 geven.

avatar van Thomas83
Afschuwelijke film. Die 100 minuten waren gewoon een lijdensweg. Net als deel 1 weer erg chaotisch en ook weer zeer flauwe en makkelijk te verzinnen grapjes. Ik kan me niet voorstellen dat ze iemand hebben ingehuurd om de grapjes te verzinnen, en in het acteren en de dialogen lijkt ook weinig moeite te zijn gestoken. Verder is het plot nogal voorspelbaar en de film erg saai. Sommige grappen zijn wel heel pijnlijk slecht verzonnen en ik zou niet weten wat ik voor positiefs over de film zou moeten zeggen. Alle cliché's zaten er ook weer in, en op een zeer zwakke manier uitgewerkt. Wordt het goed uitgewerkt dan levert het vaak al een matige film op, maar nu heb ik er amper woorden voor. Ik word er een beetje verdrietig van, dus wil het hier bij laten. 0.5* en niet bedankt voor de moeite. Wel leuk dat Danielle Fishel, Topanga uit Boy Meets World, in de film zit. Al is ze er niet mooier op geworden. Ze heeft wat ordinairs gekregen.

Wie a zegt moet ook b zeggen; of terwijl wie een box koopt met beide delen, moet na de eerste ook de tweede kijken. Minder vermakelijk dan deel één, maar zélfs hier vallen nog geestige dingen in te ontdekken. Jammer dat het verhaal na verloop van tijd ietwat ontspoort en dat het minder gaat om de teenage dingen dan in deel 1.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Voormij toch wel weer een leuk vermakelijk filmpje hoor! met erg mooi vrouwelijk schoon
Beetje zelfde niveau als de eerste.. verhaaltje van niks.. maar opzich toch leuk voor het vermaak!
3 sterren.. omdat het allemaal zo slecht niet was

avatar van wwelover
Niet veel beter dan deel 1. Geen dramatische film maar goed is hij zeker niet. Af en toe wel grappig, maar het sloeg echt nergens op allemaal. Verhaal was een groot obstakel in de film, want op zich waren sommigen personages best grappig, zoals die piraat. En die lesbos.

avatar van rep_robert
Jezus ik dacht dat ik naar een leuke collge humor film zou gaan kijken.
Deze film heeft alles wat een film niet moet hebben:

-Kansloos Script
-Kansloze Acteurs, ook al zie je wat bekenden
-Kansloze Humor, voor hoeverre er al humor in zit
-Irritant lange speelduur dankzij de drie bovenstaande punten.

Enige wat enigzins nog redelijk bedacht leek was dat niemand doorhad dat Charles Shaughnessy (van the Nanny) al was dood gegaan en iedereen dat niet doorhad.

Voor de rest 1 grote, diepe bodemloze put om snel te vergeten.

avatar van mikey
Geheel tegen de verwachting in een grappige, vlotte en enigszins ingewikkelde klucht. Vooral hoe het toneelstuk en het verhaal verweven zijn ziet erg pittig uit en is uiterst vermakelijk.

avatar van brabusRUS
mikey schreef:

Inderdaad en stukke beter dan het eerste deel!

Ik vond deze niet echt beter dan de eerste. Veel saaie stukken in. Het toneel naar het einde toe vond ik dan wel heel goed gedaan. De rest van het verhaal was minder.

avatar van leandero
Ik gok zo dat niemand naar deze film gaat kijken gezien Datum en tijdstip...

avatar van rep_robert
Komt deze film alweer op tv Denk dat ondanks de finale niemand sowieso de film wilt zien

avatar van ILDIB
Ach ja, je kunt er naar kijken, matig maar vermakelijk..

avatar van Jozz
Deel 1 vond ik slecht, maar deel 2 viel me eigenlijk reuze mee. Ik heb regelmatig kunnen lachen om de platvloerse humor.

avatar van daxclusive
Net als deel 1, bagger!

avatar van Phantasm
Waardeloos deel uit deze serie, snel vergeten dit prul.

Dick2008
De film begint met een stel oversekste jongens en domme danwel schaarsgeklede knappe meiden. Wordt daarna beter doordat ze er toch nog een verhaal doorheen weten te flansen over een diamant. Dit levert ook wel de nodige hilariteit op, o.a. met professor Rex en duistere (drugs)praktijken op het eiland. Het toneelstuk wat daarna volgt is ook nog wel aardig gedaan, alleen daar gaan ze er veel te lang mee door. Hierdoor wordt de film die toch al vrij chaotisch in elkaar zit, ook nogal rommelig. Verder zitten er een hoop cliché-grappen in zoals met de verstop-partijen bij de kapitein.

Nogal een merkwaardige mengeling van het gebruikelijke High School filmbloot en een mysterie misdaadverhaaltje. Als de film korter had geduurd had ik het waarschijnlijk ook wel leuker gevonden. Maar het had slechter gekund, want zeker tot halverwege het toneelstuk is het allemaal wel redelijk vermakelijk. Alleen daarna strand de film eigenlijk, wel weten ze het nog goed af te sluiten. 4.0/3.0