Standing Still (2005)

Drama / Komedie

geregisseerd door Matthew Cole Weiss
met Amy Adams, Adam Garcia en Colin Hanks

Een stel vrienden van college komt na jaren weer eens bij elkaar. Onder hen een vriend en vriendin die nu met elkaar trouwen in L.A., waar iedereen dus voor is uitgenodigd. Wanneer iedereen in L.A. arriveert komen er allerlei herinneringen boven. De vrienden zijn een bont gezelschap waaronder een neurotisch actrice, een dronken acteur en een snelle agent en iedereen heeft zo zijn eigen agenda.

Leuke drama/comedy, die gezien mag worden.

zeker weten!

avatar van DiKKe_OsCaR
Een leuke wegkijkfilm, heb me niet verveeld. Maar ook niet het WOW-gevoel gehad. Een nette 3 sterren voor mij.

Ik vond het een zeer matige film. Geen sterk verhaal, zeer voorspelbare ontwikkelingen in de (liefdes)relaties, en bovenal ook nog eens slecht acteerwerk van enkelen.

avatar van soom
Van mij had het echt een halfuur langer mogen doorgaan, ik dacht toen ik de aftiteling in beeld zag: Hé? Nu al afgelopen?? Amy Adams zette met Giselle de mooiste rol neer die ik van haar zag, tot nu toe dan, maar ook Elise is zeker wel een pittige tante. Hier en daar zou ik echter wel een paar kleine dingetjes iets beter uitgewerkt hebben willen zien, maar over het algemeen genomen, ja, is Standing Still een fijne film.

avatar van guylopez93
leuke film
verhaal niet bijzonder maar wel leuk, goede uitwerking en veel leuke personages die stuk voor stuk goed zijn uitgewerkt. Verder een vermakelijke film om naar te kijken alleen vond ik het jammer dat de film was afgelopen want zo'n gevoel van dat de film was afgelopen, had ik niet

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Leuke comedy/drama film!
De film is vanaf begin tot eind zeer goed kijkbaar! en weet ook een erg goede sfeer te scheppen..
Soms een beetje zoetsappig.. maar nergens te erg.. daarom geef ik deze film 4 sterren!
De personages waren ook erg realistisch! en zeer goed door de acteurs neer gezet
Aanrader! voor een relaxed avondje film kijken!

avatar van MovieQueen
leuke wegkijkfilm, meer niet.

avatar van myrtheminicooper
Gisteren deze film gezien en had er ook heel wat van verwacht door alle positieve berichten hier, maar jemig wat is dit een slechte film!!
Ik denk dat het probleem is dat er veel teveel personages in de film zitten die allemaal een klein beetje uitgediept moeten worden, maar daardoor wordt het een onsamenhangend geheel.
Toen de aftiteling kwam had ik ook echt zoiets van huh?? het verhaal moet nog beginnen!
Zonde, want er had best wat in gezeten, alleen nu was niet duidelijk wat de regisseur met de film wilde..