National Lampoon Presents Dorm Daze (2003)

geregisseerd door David Hillenbrand en Scott Hillenbrand
met Tatyana Ali, Boti Bliss en Tony Denman

Een dag uit het leven van enkele studenten die wonen op de campus bij hun universiteit. Er ontstaat grote verwarring wanneer er twee vrouwen arriveren die beide Dominique heten. De ene Dominique is een buitenlandse studente, net overgevlogen vanuit Frankrijk. De andere Dominique is een hoertje dat is ingehuurd om één van de studenten te ontmaagden.

Goede film. Ik snap niet goed dat deze zo laag scoort. standaard cliché film wel. Film heeft me op geen enkel moment verveeld.

avatar van the new guy
Nou ik snap het als geen ander. Wat een belabberde troep.

Het is echt een "Sinterklaas en het pakjesboot mysterie"-plot, om te braken. Nou heb je bij dit soort film nooit een denderend plot maar dat wordt dan rechtgetrokken door de lekkere college humor en de herkenbare situaties. Dit was een klucht, vreselijk.

avatar van Jozz
Rommelige prutsfilm. Ik kan meestal wel lachen om al die teenage films, maar hier zaten echt te weinig grappige momenten in. Ik had er meer van verwacht.

avatar van daxclusive
Helemaal niks

avatar van Phantasm
Ik vond deze dan wel weer grappig, leuk in elkaar gezet, kijkt lekker weg.