Bachelor Party 2: The Last Temptation (2008)

geregisseerd door James Ryan (II)
met Josh Cooke, Greg Pitts en Harland Williams

Een feestbeest zegt vaarwel aan zijn leven als vrijgezel door een laatste keer de beest uit te hangen, een weekend lang, met vrienden in Miami. Maar ze moeten wel zorgen dat zijn toekomstige bruid niets te weten komt van de feesten, anders gaat de bruiloft niet door.

Lijkt me wel een leuke film

avatar van Cfour
3 stemmen zonder commentaar?

tsja, niet echt iets om leunen

Tja, veel blote wijfen + feesten.. meer bevat deze film niet. Waardeloos voorspelbaar verhaal maar toch wel dom vermaak.

Film om met je vrienden te kijken.

2 ster

Leuke wegkijk film
4.0

Ik weet wel dat het eerste deel met Tom Hanks een leuke grappige film was. Ik hoop dat deze niet tekortschiet. Vaak komt het met grappen op de manier van Porki Pig en American Pie wel goed.

Vind de voorkant er nog niet uitnodigend uitzien. Iemand die meer commentaar heeft die hem heeft gezien?

avatar van hannes64
Vond em niet zo interessanter dan bachelor party met Hanks.
De eerste was stukken beter.
Af en toe een klein glimlachje, dat was `t.
Het had beter gekund met een groter budget en betere komieken.

avatar van zjandannybob
leuke komedie om met wat vrienden te kijken als je je verveelt, verder niet veel bijzonder. bachelor party je weet dan wel wat de film in gaat houde.

'this is me me and my grandfather ADOLF:P'

avatar van TheBright
Normaal gesproken kan het genre me wel bekoren. Dergelijke films moet het hebben van hun 'flauwe' grappen en juist de grappen komen in deze film niet goed uit de verf. Jammer.

Leuke film voor een doordeweekse avond,

Lee72
leuke onderbroekenlol, kon er hartelijk om lachen

avatar van N811
lekker flauw, goed voor als je in de stemming bent voor flauwe seks en vooroordeel grappen

avatar van N811
dat donkere meisje bij die act vs Jason.
Genaamd candy, zozozo

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het een leuke film vond om te zien! Je moet natuurlijk niet teveel verwachten en een goed verhaal zit er ook niet achter, maar uiterst vermakelijk!
Even lekker verstand op nul, wat te drinken en chips erbij en je bent gegarandeerd van een gezellig uurtje

avatar van Sarasani
standaard sex, poep en drank wegkijkertje

Ik moet wel zeggen dat deze film erg vermakelijk was met een paar originele grappen. Helaas zijn de meeste grappen al herkauwd voor de 100x wat niet wegneemt dat dit gewoon een goede comedy is.

avatar van Ninto
Blegh... slechte film en voor een komedie valt er toch echt weinig te lachen.

avatar van the pope
Op een paar leuke grappen na,verder een flauwe film.

Ik heb me echt ziek gelachen om die film!!!

avatar van Kr!kke
N811 schreef:

inderdaad, maar ja dat wist je op voorhand bij deze film

Op zich een dertien in een dozijn film in dit genre, maar toch kun je je wel vermaken met oenige scenes, practical jokes, pikant geklede dames, blote konten en scheten.

avatar van Shinobi
Stukken beter dan deel één. Hier heb ik tenminste nog zitten en lachen en zeker betere grappen.
Voor de rest de standaard grappen.

Goed voor 2, 5 sterren.

Beter dan de eerste maar wel totaal anders. Soms was hij wel grappig. goed verhaal.

Ergerlijke film waarbij opvalt dat tieten bijna allemaal nep zijn. Gatver.

avatar van mikey
Grappig als Hanks worden ze niet maar de constante aanwezigheid van blote tieten werkt, vreemd genoeg, op je lachspieren. Vooral de tieten op een golfbaan. Wel jammer dat ze geen drugsgrappen hadden.. en wat dieren (en travestieten) zou zeker in je voordeel hebben gewerkt. Zoiets kon dus wel onder Reagan maar niet onder Bush jr.

avatar van hero88
leuk filmpje net gekeken.

avatar van brabusRUS
Matig. De eerste was een stuk leuker

Normaal gesproken vind ik dit soort hersenloze en flauwe komedies leuk. Alleen van deze kon ik niet optimaal genieten. Hij is erg cliche:. een lelijke jood, een dikke ezel, een mislukkeling, een goed uitziende gozer waar alles goed gaat en een dude die alles wilt verpesten. Dat heb ik vaker gezien. Vooral die jood vond ik af en toe irritant met zijn bizarre situaties. Ja, de tieten waren best leuk en grappig, maar dat kon de film niet redden.

De film wordt nergens erg irritant, dus dat is een voordeel. Hij is wel cliché, maar dat heb je vaak bij dit soort films. Ik heb mij in ieder geval op zich best vermaakt, maar had meer in gezeten.

Kan aan het tijdstip liggen waarop ik het gekeken heb, maar lag helemaal blauw van het lachen.

Helemaal vanaf het punt dat hij die 2 meiden in bed heeft die met elkaar een vozen zijn. Hij loopt weg, komt terug, kijkt nog eens goed, vraagt God waar het fout gegaan is en loopt weer weg

Onderbroeken lol, ok. Maar wel hilarisch in beeld gebracht

avatar van the new guy
Nou ik had goede hoop na onderstaande berichten. Helaas, niet grappig.

Hele leuke film om met een stel vrienden en een paar biertjes te kijken! Heb erg gelachen.

Wanna hang out, eat some pizza, fuck?
"no"
You dont like pizza?

avatar van Olifantenstaart
Sterk einde!

avatar van killer13
bijlange na niet zo goed als de eerste , maar nog altid wel vermakelijk!

avatar van Phantasm
Redelijke komedie, zijn voorganger was toch wel wat beter.