• 8.668.085 stemmen

Releasedatum: 25 maart 2004

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot My Baby's Daddy

"They're going from players to playtime."

Drie jonge mannen Lonnie (Griffin), G (Anderson) en Dominic (Imperioli) worden gedwongen snel volwassen te worden aangezien hun vriendinnen alle drie rond dezelfde tijd zwanger worden.

logo tmdbimage

avatar van dj-littl-e

dj-littl-e

Eddie Griffin is altijd wel grappig

avatar van cr_ix

cr_ix

Donder, tegelijk zwangen? D'r is dan echt wat mis met die condooms daar!

avatar van yarakhasan

yarakhasan

Bedankt voor de link

avatar van MWX

MWX

leuke film zatten echt grappige stukjes in niet orgineel maar verder zeer vermakelijk en daar gaat het toch ook om in een film als deze toch 3 *

avatar van Justice4All

Justice4All

Aardige film, lijkt veel op "three men and a baby", maar dan met drie baby's. 3 sterren, zaten leuke stukjes tussen

Was gewoon een leuke film om te zien!

avatar van saske

saske

Lijkt me wel een leuke film met Eddie Griffin.

avatar van fritsy

fritsy

De grappige stukken maakt de film beetje goed, maar alweer een film dat vaders niet weten wat ze moeten met een baby. de zelfde zoveelste film met een gelijk soort story. 1*

Don_Mat

Leuke film hoor. Nou niet echt een film waar je bij moet nadenken, maar gewoon een typische wegkijker. 3 *

avatar van Cfour

Cfour

Wat een slappe humor, kon me niet bekoren deze film. 1 ster.

avatar van Najade

Najade

Het had een onwijs leuke film kunnen zijn. Goede acteurs, leuk verhaal, maar helaas.. Het verhaal begint goed, maar kakt behoorlijk in na 20 min en het komt gewoon nooit meer goed! Its a damn shame. Het had echt veel beter uitgewerkt moeten worden.

avatar van erpunited

erpunited

Matige film. Heb wel een paar keer moeten lachen. Maar het is niets aparts.

avatar van vahdet

vahdet

Zieke film, Vooral Method Man ( The Organic Gangsta xD)

Here Take Some Of These Thats Wazzup

Hmmm i see how you eat this Stuff My Borther,

You know me and your daddy, we got you all kinds of good stuff,

Get it for free if you know what i mean,

Whit a toy gun, did it clean get a way and you know why?

Couse crime does pays yes it is xD

Zo vette stukje 50 x achterelkaar gekken xD

Of dat Eddie griffin zegt:

There is that one girl Brandy form the parentclass, She Da BOOMDIGGIDYFRESH xD

& Daddy Looks Good

avatar van lars-pixar

lars-pixar

Simpel vermakelijk verhaal, begon erg leuk en origineel met de animatie filmpje, en ook later was het verhaal boeiend.De casting vond ik geweldig, een hele goede combi van Eddie Griffin, Anthony Anderson en Michael Imperioli, het acteer werk vond ik ook erg overtuigend (de rest van de cast was ook top) de grappen een beetje voorspelbaar, en bij mij niet geslaagd maar de film wel. 3,0*

avatar van Spetie

Spetie

Erg slappe en matige film dit.

Een soort van Three Men and a Baby, maar dan met drie i.p.v. een baby. De film wil grappig zijn, maar is vooral vaak flauw en juist niet grappig. Vooral Griffin en Anderson doen het zeer matig. Imperioli doet het als enige van de drie hoofdrolspelers redelijk.

Verder is de muziek tergend slecht, veel gerap, en een hoop geschreeuw. Daarnaast is de uitwerking van het verhaal ook niet al te best. Een film om snel te vergeten eigenlijk en dat doe ik dan ook maar.