2010: Moby Dick (2010)

Avontuur / Thriller

geregisseerd door Trey Stokes
met Barry Bostwick, Renée O'Connor en Jay Beyers

Een kapitein is vroeger verminkt door een grote prehistorische walvis. Hij besluit met zijn nieuwe high-tech onderzeeër naar het beest op zoek te gaan en hem voor eens en altijd uit te schakelen.

avatar van Ace Hanlon
De SyFy donderdag-avond-comedy was weer geslaagd. Ik heb heerlijk gelachen om deze film. Je snapt gewoonweg niet, hoe het mogelijk is dergelijke onzin bij elkaar verzonnen te krijgen. Zoals hierboven ergens al vermeld staat: De Asylum-films zijn nooit er hoogstaand, maar zeker niet slechter dan 2012, een film, die op een ontzettende manier de hemel wordt in geprezen.

1* omdat ik lekker heb kunnen lachen.

avatar van Aapje81
Schandalig slechte bewerking van het klassieke verhaal over Moby Dick. Werkelijk alles aan deze film was dramatisch. Het acteerwerk, de decors, de dialogen het monster. Het was stuk voor stuk tenenkrommend.

Ik heb nu een stuk of vier Asylum films gezien maar dit was denk ik wel de slechtste. Of nee, eigenlijk heb ik vier keer naar dezelfde film gekeken.

Ik weet eigenlijk niet wat ze daar fout doen want in theorie kan heel slecht ook heel leuk zijn maar het totale gebrek aan relativering is denk ik het grootste probleem van de Asylum films.

Zeer slecht.

avatar van Beertje45
wat een lage ranking, MOET dit eens zien. Er is toch geen kans op hersenbeschadeging, hé?

avatar van Phantasm
Vooruit, een hele kleine 2 dan, voor de acties, hoop te donkere opnamen en dan is de lol er ook wel zo'n beetje vanaf.

Nog nooit zo een slechte film gezien

nog nooit heb ik zo'n waardeloze film gezien. En ik ben snel tevreden want vind bijna alles goed. Maar dit is gewoon een schande om uit te brengen

avatar van Beertje45
Dachten de makers aan dit, nou ja... filmpje werkeliik geld te verdienen??? Zou me verwonderen als ze enkel de produktiekosten al zouden hebben terugverdiend. Pure verspilling van geld én uw tijd.

Wat kan men hierover vertellen? Slechte akteurs, slechte effecten.....

avatar van BlueJudaskiss
Beertje45 schreef:

Reken maar dat hier geld aan is verdiend: The Asylum maakt geen films waarvan ze niet zeker weten dat er winst op wordt gemaakt. Mogelijk door volgens deals met supermarkten als Wal-Mart, als ik het goed heb.

avatar van Moviestar1979
In 9 van de 10 gevallen weet je dat het resultaat slecht is bij een film van The Asylum.

Ook in deze film zijn zowel de special effects, de acteerprestaties en het verhaal te triest voor woorden.

1,0 *

avatar van Boneka
Gelukkig is de trailer al zo slecht dat je weet wat je krijgt voorgeschoteld. Op basis van de trailer komen we uit op 0.0.