Revenge of the Bridesmaids (2010)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door James Hayman
met Joanna Garcia, Raven-Symoné en David Clayton Rogers

Abigail en haar beste vriendin Parker keren terug naar hun geboorteplaats. Daar aangekomen komen ze erachter dat hun jeugdvriendin Rachel de liefde van haar leven Tony verloren heeft aan Caitlyn. Abigail en Parker besluiten zich op te dringen als bruidsmeisjes om het huwelijk te verstoren. Maar dingen gaan niet altijd volgens plan.

avatar van MissyNador
Hoge komediegehalte. Film was wel wat zwakjes. Verder Prima

avatar van RickZ
Romcom over rivaliserende groepen meiden tijdens een week voorbereiding op een bruiloft. Leuk en veel chicks, maar meer ook niet.

avatar van nightbreed
B-script met C-acteurs. Die acteurs waren echt om te huilen, die kunnen het beter bij schoolvoorstellingen houden in het vervolg. Vooral die dikke meid was irritant slecht. De enige die een voldoende haalt is de cameraman en dat zegt denk ik wel genoeg.

avatar van Aapje81
Ontzettend zwakke romcom met een flut scenario en waardeloze acteurs.

Overslaan.

avatar van steph b
Jeetje wat een slechte film! Er wordt zo slecht ge-acteerd dat ik me soms echt schaamde dat ik nog steeds zat te kijken. Maar juist dat was wel weer leuk, kijken naar de slechte acteerprestaties! Alsof je naar een slechte Idols-auditie zit kijken, dat gevoel!

2 sterren voor deze slechte, vermakelijke bagger-film!

avatar van Elineloves
Ik vond hem eigenlijk helemaal zo slecht nog niet. Abigail en Parker zijn prachtige vrouwen om te zien, met name van Abigail was ik gecharmeerd omdat ze toch een wat stevigere donkere meid is, met een gezonde dosis zelfspot en perfecte styling (wat een leuke outfits draagt ze, ze mag dan wel wat dikker zijn maar ze weet de ogen wel op haar gericht te houden).

Natuurlijk is het vrij over-the-top, maar toch zit er genoeg herkenbaars in. Iedereen kent tenslotte wel een 'Caitlyn', en god, wat haten we haar. Enkele fijne grappen, sommige subtiel, anderen weer lekker overdreven, maar dat zorgt juist voor een fijne balans.

Best leuk voor een meiden-avondje met vriendinnen. We vonden het in ieder geval een aardige komedie.

avatar van harm1985
Zondagochtendvermaak voor de vrouw. Meer kan ik er niet van maken. Het zieken van de bruid komt pas veel te laat op gang, de chemie tussen Parker en die agent was ver te zoeken en sommige shots waren echt slecht ontworpen, soms vielen mensen gedeeltelijk met hun hoofd uit beeld. Allemaal net niet dus.

avatar van Fran
Een film die redelijk simpel is maar toch wel vermaakt. Van het acteerwerk was ik bepaald niet onder de indruk. Vooral de bruid en haar moeder vond ik tenenkrommend slecht. Het leek af en toe wel of ze de teksten van een autocue moesten lezen. Daarentegen vond ik Raven-Symoné wel vermakelijk om naar te kijken. Haar sarcastische opmerkingen tussendoor zorgden voor een verfrissende afwisseling tussen al dat flauwe en overdreven gedoe.

En toch .... ondanks het matige acteerwerk heb ik me best vermaakt. Als je erg moe bent en je zoekt wat simpele afleiding dan is deze film hier perfect voor. Maar een voldoende kan ik hier ècht niet voor geven.

avatar van teaso
Een echte "chick flick". Het was niets voor mij, ik persoonlijk heb geen enkele keer ook maar een aanhef toch lachen moeten maken. Voor mij is deze film dan gewoon romantiek en geen komedie. In tegenstelling tot Nightbreed vond ik de "dikke" oftewel Raven Symoné eigenlijk de beste van de acteurs/actrices. De moeder en dochter die waren wel om van te gruwelen.
Hij was nog net niet slecht genoeg om echt een rampzalige score te krijgen, de ingekorte versie duurt 80 minuten en kijkt dus lekker snel weg. Vandaar 1.5*

avatar van Queen-Bee
Leuke film, gedragen door Virginia Williams (Caitlyn)

Dat overdreven acteren van die meiden hoort er gewoon bij dat maakt het juist zo grappig!

Zéér grappige wraakfilm.

avatar van Stijn89
Leuke film..Raven-Symoné was super in haar rol =D

leuke film. Raven-Symoné is geweldig
Heerlijke film om een keer gezien te hebben.

Leuke film, wel weer erg voorspelbaar. De scène in het ziekenhuis was dat toch iets minder, een wending die ik niet aan zag komen. Typisch geval van eind goed al goed. Ik heb me prima vermaakt, was de moeite van het kijken waard.

Ik ben blij om te lezen dat deze film niet cijfers zoals een 1 en een 2 scoort.
Het was een leuke film om naar te kijken maar soms wel allemaal erg gemakkelijk.
Zo komen ze tussen de administratiebestanden en kunnen ze de bruid zo in een tapijt rollen
zonder dat iemand het merkt. En ze zijn ook zo weer vrui uit de gevangenis.
Persoonlijk vind ik dat altijd iets té gemakkelijk gefilmd.
Desondanks stoorde het bij deze film minder dan dat ik dat normaal heb.
Er was genoeg humor in de film te vinden mede dankzij Raven-Symoné.

Zoals ik hierboven las vonden sommigen het acteerwerk minder, ik vond zelf het acteerwerk
prima. Zo zijn de meningen verschillend. Voor deze waren het prima acteurs
en ook zo gespeeld dat je er wel 1.5 uur naar kan kijken.
Ik moet wel zeggen dat dit niet bepaald een film is die je met je vriend moet gaan kijken, ik hou het
bij een film voor meiden met humor. Daarvoor is het kijken zeker waard !

vandaag om 00:20 uur