Madron (1970)

Israël
Western

geregisseerd door Jerry Hopper
met Richard Boone, Leslie Caron en Gabi Amrani

Zuster Mary is een temperamentvolle non, die een beroep moet doen op de hulp van de ervaren gunfighter Madron, nadat ze de enige overlevende is van een bloedige aanval door de Apaches op een karavaan met kolonisten. Drie bandieten proberen zuster Mary te verkrachten, maar Madron weet twee van hen te doden. Angel, de derde bandiet, probeert zijn wandaden bij zuster Mary op te biechten in ruil voor zijn leven. Wanneer de Apaches Madron, zuster Mary en Angel proberen te omsingelen, vraagt Madron aan zuster Mary haar religieuze overtuiging en daarbij behorende uitingen voor later te bewaren.

avatar van madmax1
Dit is de allerbelabberdste aller tijden .
Geen woorden ,dat Richard- Boone zich hiermee inlaat hoef je niet te vragen hoe ver hij is gezonken in deze import western.

avatar van madmax2011
Dit is de allerbestefilm aller tijden .
Geen woorden ,dat Richard- Boone zich hiermee inlaat helemaal top in deze import western.