Çok Filim Hareketler Bunlar (2010)

Alternatieve titel: Such Film Acts!

Turkije

geregisseerd door Ozan Aciktan
met Eser Yenenler, Ersin Korkut en Oguzhan Koc

Iedereen verwacht iets anders van een goede zomer. Een jonge vrouw ontmoet eindelijk de spannende zomerliefde waar ze al jaren op hoopt; maar alles loopt heel anders dan in haar dromen. Een alleenstaande man beweegt hemel en aarde om eindelijk eens een vakantieaffaire te beleven. Anderen moeten aanvallen van vreemde steekmuggen zien af te weren, of moeten er aan wennen dat hun vakantiebestemming helemaal niet zo is als ze hadden gepland.

avatar van kArIzMa_Movie
Weer een film met de cast van Cok Güzel Hareketler, hopelijk even leuk als op toneel.

zonde van je tijd... geen komisiche maar, belachelijke overdreven scenes

Mee eens met karamanoglu. In het begin van de film wordt er gezegd dat zij gebruik willen maken van de voordelen van een film, zoals effecten. Het ziet er hierdoor wel erg dom uit. Ook jammer dat de verschillen scenes niet vloeiend lopen. De laatste drie was wel oke, maar dat Eser telkens tussendoor praat is erg irritant. Hierdoor worden scenes telkens onderbroken en je kunt je niet meeleven in de scenes. Jammer, ze hebben wel talent maar dat hebben ze in deze film niet laten zien.