Fist Fight (2017)

geregisseerd door Richie Keen
met Ice Cube, Charlie Day en Tracy Morgan

Andy Campbell (Charlie Day) is een relaxte leraar Engels die probeert om iedereen te vriend te houden. Geschiedenisleraar Ron Strickland (Ice Cube) is echter van een geheel ander kaliber. Resultaatgerichtheid staat hoog in het vaandel en zijn lijfspreuk is: "Ik hoef niet aardig gevonden te worden, ik moet les geven." Wanneer Andy op de laatste hectische schooldag er per ongeluk voor zorgt dat Ron wordt ontslagen daagt deze hem uit voor een knokpartij op de parkeerplaats.

Vanaf 23 februari 2017 in de bioscoop

avatar van DiamondsRealDeal
De trailer doet niet al te veel goeds vermoeden, doorsnee comedy.

avatar van jarno1975
Red band trailer: FIST FIGHT - Official Red Band Trailer - YouTube

Lijkt me geen onaardige komedie

Als je een leuke film wilt zien moet je hier niet heen gaan! Slecht uitgewerkt script, slecht geacteerd, hele film irritante piep stem van main acteur ..

Kortom voor een gezellig bios uitje , pak een andere film

avatar van @Noorderwijk
Wat een slechte film, flauw en irritant hoofdpersoon.
Ik dacht dat Ice Cube ooit door een haai gepakt was, maar helaas hij zit ook in deze film..........
Zonde van de tijd, maar sneaks blijven we uitzitten.

Wat een teleurstelling!! We dachten weer 'ns een keer een leuke comedy te zien. Flauwe grappen, veel onnodig gevloek, slecht 'geacteer'. Hou je centjes in je zakken of kies wel een goede film. We zijn halverwege de film weggegaan.

avatar van jimmyvandebeek
Jammer, de trailer maakte mij een beetje nieuwsgierig.
helaas zitten alle leuke grappen al in de trailer en wordt er weinig gelachen tijdens de film.
Het eerste uur voelt als een straf om uit te zitten, het laatste kwartiertje maakt gelukkig nog wel wat goed en daar zitten leuke momentjes in.
De acteurs overtuigen mij ook niet echt, misschien iets te Amerikaans voor mij.

avatar van Hero-man
Géén een keer moeten lachen, geloof me dan moet je het als film erg slecht doen. Ik ben namelijk dat ene kereltje dat bij elke grap keihard door de zaal blèrt. Ik heb vooral naar mijn telefoon gekeken, met de vraag: Hoe lang moet ik nog.

Inhoudelijk zwak. Ik ga er niet eens dieper op in. Bespaar je geld en kijk een andere film. Echt. Vermijd dit. Als je dit leuk vindt - het is een vrij land dus het mag - maar zoek dan a.u.b. hulp.

avatar van geezoes
Hero-man schreef:

Dan vind ik je met 1,5 ster nog vrij mild.

avatar van Phantasm
Leuke komedie die lekker wegkijkt.

avatar van Timothyvdmeer
# K film.....man duurt de film maar 90 minuten??? Duurde wat mij betreft 89 minuten te lang.

Spontaan naar binnengelopen in de Bios, wat een verschrikkelijke film, bijna alles werkt op m'n zenuwen en totaal niet grappig. vooral Charlie Day. blijf weg bij deze film. 1.0

avatar van Corcicus
Hero-man schreef:
Géén een keer moeten lachen
Ik heb al vijf keer moeten lachen bij de trailer. Betekent dit dat je ook de trailer niet grappig vond of dat alle grappen al in de trailer zaten? Want in het geval van dat eerste, zijn dit soort films misschien niet je meug?

avatar van Corcicus
Ik ken het antwoord al, want deze film was ronduit hilarisch. Wat mij betreft de beste komedie van het jaar. Uitstekend gecast en geacteerd, zonder de obligate emotionele dieptepunten. De slechte reviews zijn onbegrijpelijk.

avatar van Elchapo
Deze film is gewoon leuk,en het interesseert mij geen fuck of mijnheer hero-man daar anders over denkt,en hulp zoeken??? Ik zou zeggen go ahead...!!!!!!4 stars.....up your ass.....

avatar van memento12
leuk

Vermakelijke film niet meer dan dat

Manman wat een domme film
Is er nou echt niemand meer in Hollywood die een grappige film kan schrijven?

avatar van Iron Maiden
Pijnlijk slechte komedie. Ik ben echt niet snel kritisch, maar dit was een belabberd stukje cinema.

avatar van danuz
Minder slecht dan verwacht. Zowel Charley Day als Ice Cube zijn nou niet de meest gevarieerde acteurs, en de hele film draait eigenlijk op hun karakters als tegenpolen (de tough guy tegen de zenuwachtige doufus). Beetje situatie humor dus, waarbij Day constant reageert op de bedreigingen van Cube, en zo escaleert de film steeds een beetje. Af en toe kon ik wel enigszins gniffelen, maar grensverleggend of eigenzinnig is dit natuurlijk nergens. We worden al jaren gebombardeerd met dit type Hollywood humor en dan grijp ik toch liever terug naar de "klassiekers" als The Hangover of Judd Apatow spul.

avatar van Master Blaster
beetje saai

avatar van Pazmaster
Oké het verhaal is slap en voorspelbaar maar toch vond ik het niet slecht. Op Ice Cube na vond ik het best een leuke cast en er zitten hier en daar ook wel wat leuke grappen in, vooral het begin vond ik wel geinig. Lekker grof en plat, daar hou ik wel van. Helaas wordt die toon niet de gehele film vastgehouden maar ik heb best wel gelachen. Je moet hier wel van houden maar ik vind het wel een kleine voldoende waard.

avatar van MelB
Het is geen slechte film zoals hierboven werdt vermeld. Ik vond Charley Day best grappig met zijn onschuldige en zenuwachtige blik. Als hij zo acteer ga ik hem zeker volgen. Doet me denken aan de acteur Bobcat Goldthwait (Zen) van Police Academy 2.

Eén ding kan ik niet tegen en dat komt bijna in alle komedie films voor. Dat puberale humor sex scene's (masturbatie) oa. Ik weet dat de gaten gevuld moeten worden maar voor mij voegen die scene's helemaal niets toe en ook totaal niet grappig.

avatar van missl
Ik vind Ice-Cube wel stoer maar wat is die Dat een irritant, zenuwachtig mannetje, daardoor is deze film niet grappig.

avatar van schumacher
Ik vond het helemaal geen slechte film, niet dat ik plat gelegen heb vh lachen dat niet maar het was wel aangenaam om naar te kijken, de tijd ging nog goed vooruit. Gewoon een vermakelijk filmpje, verstand op nul en colake mee zak chips erbij en je hebt een leuk avondje gehad, alleeja, ik toch, het moet niet altijd een inhoudelijke film zijn, eens een luchtig filmpje als deze mag wel eens .

avatar van jeroentjuhhhhh
Zelden grappig, maar het ironische is dat ik dit soort komedies niet eens meer specifiek om de humor kijk. Simpele hap-slik-weg producten met hier en daar een leuk gezicht. In dit geval Charlie Day, al moet hij het vooral hebben van momenten waar hij écht weird en over de top mag... die zijn in Fist Fight nogal spaarzaam. Ice Cube doet Ice Cube, Jillian Bell is de HAHA-drugs-HAHA-seks-kaart die áltijd gespeeld wordt (Amerikanen en hun preutse gedoe... ) en Tracy Morgan is al lang niet meer grappig.

avatar van Agent47
Dit is weer typisch een 'humor' film dat je echt aan het wachten bent wanneer je een keer kan lachen. Iedereen zijn smaak qua humor natuurlijk, maar ik heb in ieder geval vaak moeten wachten. En dan was het ook niet meer dan een glimlachje.

Toch een twee sterren toegekend voor een paar keer glimlachen.

avatar van Daan258
Wat een trieste bedoeling.

Mijn verwachtingen waren na het lezen van de berichten niet al te hoog maar had toch nog wel gehoopt of wat leuke scene's en momenten. Het was echt niet om aan te zien. Geen één keer ook kunnen lachen, het verhaal was verschrikkelijk en de personages waren ook niks. Charlie Day vind ik soms nog wel grappig maar hier was hij ook niks. Ice Cube ben ik sowieso niet echt fan van.

Een lange en saaie zit.

avatar van jippie2010
Op een paar momenten na was het vooral een kinderachtig geheel.
Oogde bijna als een B-film. Zonde van mijn tijd. *2.0

avatar van IH88
“Teachers can't fight!”

Matig. Ik moest soms best wel lachen om de situaties waarin Charlie Day terecht komt, en acteurs als Jillian Bell en Kumail Nanjiani hebben een aantal leuke momenten. De scene rond Day, zijn dochter en een schoolmusical is wel een hoogtepunt. Maar voor de rest is het zeer matig, en vooral Ice Cube is echt barslecht. Bij dit soort komedies moet je een bepaalde mate van 'suspension of disbelief' hebben, maar zelfs dan is het einde nog heel vreemd en onlogisch. Vooral de ommezwaai van Ice Cube slaat nergens op.