Coach (2010)

Romantiek

geregisseerd door Will Frears
met Hugh Dancy, David Zayas en Mamie Gummer

Nick Scanlon is een werkloze man die regelmatig in de bars te vinden is. Hij staat op het punt zich te realiseren dat zijn onvolwassen levensstijl hem niet veel verder zal brengen dan de deur van een hippe nachtclub. Gedumpt door zijn vriendin en verlaten door zijn volwassen vrienden raakt Nick gemotiveerd om iets beters met zijn leven te gaan doen. Al snel vind hij een baan als coach van een voetbalteam op de middelbare school bij hem in de buurt. Zijn goede bedoelingen worden beloont wanneer hij Gabrielle ontmoet, een mooie dokter van een ziekenhuis vlak bij het voetbalveld van zijn team. Door de vriendschap met zijn 13-jarige sterspeler en een vriendschappelijke relatie met Gabrielle, die haar bedenkingen heeft bij zijn feestende levensstijl, komt Nick er achter dat volwassen worden moeilijker is dan hij gedacht had.

Het is een leuke film om te kijken voor een keertje. Onder de genre romantiek zou ik deze film niet helemaal plaatsten want zo romatisch was ie niet. Er zaten we wat grappige stukjes tussen maar ook wat cliches maar dat is vaak bij zulke films.

*3.0

Nancy1980
leuke feelgood movie.

Leuke film 3,5*

avatar van tal1b
beetje een b film. prima geacteerd wel, maar wat oude formules die te simpel overkwamen.

Slecht geschreven en onnozel verhaal (grappig bedoeld maar verre van dat), dat ook nog eens afgekeken is van voorgaande films en een cast die het niet veel beter doet (maar het lijkt me als acteur ook moeilijk om geïnspireerd te raken)

avatar van SlickRick
Heel simpel verhaal met wat matig acteerwerk.
Leuk om een keer te kijken misschien maar missen is ook geen probleem.

Prima cliche sportfilm, niks verassends. Gewoon leuk vermaak.