12 Men of Christmas (2009)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Arlene Sanford
met Kristin Chenoweth, Josh Hopkins en Anna Chlumsky

Kerstmis komt eraan, maar voor uitgever E.J. Baxter zijn het allesbehalve vrolijke feestdagen. Op dezelfde avond verliest ze zowel haar baan als haar verloofde. Ze vindt een baan in een klein dorpje, waar ze de lokale bevolking aan geld helpt door een kalender te maken met mannelijke modellen.

avatar van Jonesy
leuk dat hij hier op staat, canadese kennis speelde figurant en zijn auto kwam in beeld. hehe

avatar van matthijs_013
En, was Kristen Chenoweth nog een beetje aardig tegen hem ?

avatar van Katharina
Oeh, wat een lelijke lippenstift!

avatar van Simoensk
Mooi paar borsten die Kristen, maar wat een chirurgisch gemaakt koppie. Kut film overigens.

avatar van notorious_kim
Ik vond dit een zeer leuke film. het is natuurlijk een film voor als je houdt van dit soort zeemzoete romantische komedies .
Voor mij is het zo wat New in Town meets Calander girls (maar dan met mannen). En dat soort verhaaltjes staat mij wel altijd aan.
Ik keek vooral voor Anna Chlumsky die ik fantastisch vind in de My Girl films, maar haar sindsdien niet meer zag spelen. En ik heb weer van haar genoten, ze heeft nog steeds dat schattige gezicht en dat prachtige haar, ookal is ze nu wel al een heel stuk ouder.
Maar top of the bill is voor mij toch wel Josh Hopkins (Cougar Town/Ally McBeal). Damn ... he's so hot!!! Een knap hoofdpersonage laat me toch altijd warmer lopen voor een film. Heeft hier wel zowat hetzelfde personage als in Cougar Town, maar dat stoorde me totaal niet.
Wat me wel wat stoorde was Kristin Chenoweth, zij kwam fake over, misschien ook gewoon omdat ze er fake uitziet, damn ... dat gezicht, is daar iets aan dat nog niet door een plastische chirurg bewerkt is, het ziet er echt plastic uit! Daarvoor krijgt deze film toch een iets lagere score en is het voor mij een goede ipv een super filmpje.

avatar van bellaatje
Best een aardig filmpje, kijkt lekker weg..
Het is een bouqetverhaal, maar als je daarvan houdt is het een leuke film.