Genre: Drama / Komedie
Speelduur: 100 minuten
Alternatieve titel: The Happy Housewife
Oorsprong:
Nederland
Geregisseerd door: Antoinette Beumer
Met onder meer: Carice van Houten en Waldemar Torenstra
IMDb beoordeling: 6,7 (2.985)
Gesproken taal: Nederlands
Releasedatum: 15 april 2010
On Demand:
- Bekijk via Netflix
- Bekijk via Pathé Thuis
- Bekijk via Videoland
- Bekijk via iTunes
- Bekijk via Film1
- Bekijk via Viaplay
- Bekijk via CANAL+
- Niet beschikbaar op Amazon Prime
- Niet beschikbaar op Disney+
- Niet beschikbaar op Google Play
- Niet beschikbaar op meJane
- Donderdag om 15:05 uur op Film 1 Premiere
- Vrijdag om 10:10 uur op Film1 Drama
Plot De Gelukkige Huisvrouw
Maak kennis met Lea Meijer, een vrouw die jong, mooi, rijk en gelukkig getrouwd is met Harry. Op een kwade dag besluit Harry dat hij een kind wil. Lea stemt toe, nadat ze zijn overeengekomen dat hij haar elke avond zal nemen. En met een fulltime au-pair hoeft haar leven toch niet echt te veranderen? De bevalling wordt een langdurige hel compleet met tangverlossing en totaalruptuur. Maar Junior blijkt gezond en Harry is dolgelukkig. Maar Lea niet.
Externe links
- Zoek naar deze film op dvd/blu-ray op Amazon
- IMDb (6,7 / 2985)
- Trailer (YouTube)
- De Gelukkige Huisvrouw (BoekMeter)
- De Gelukkige Huisvrouw (MusicMeter)
- Kijk op Netflix
- Kijk op Film1
- iTunes: € 7,99 / huur € 3,99
- Pathé Thuis: vanaf € 5,99 / huur € 2,99
- Kijk op Videoland
- Kijk op Canal Digitaal
- Kijk op Viaplay
Acteurs en actrices
Lea Meijer
Harry Meijer
Henriette
Theo
Machteld
Vader
Beau
Enzo
Brigit
Video's en trailers
Reviews & comments
Kippie.
-
- 418 berichten
- 958 stemmen
Gisteravond naar deze film geweest met een vriendin. De droge humor werd zeer goed uitgevoerd door Carice, een groot pluspunt maar, de tweede helft was beduidend minder dan de eerste. Toch nog een ontzettend goede film die me toch even liet nadenken.
4*
nachtraafje
-
- 118 berichten
- 279 stemmen
Wauw wat een film! De beste sinds / aller (?) tijden die ik ooit heb heb gezien van Hollandse bodem! Carice speelt de rol zooo indrukwekkend!
Ik zat echt helemaal in de film, ik voelde met haar mee..
Wat een supergoede, mooie film!
En ook de humor, vooral in het begin van de film --> ++
WessRocks
-
- 118 berichten
- 123 stemmen
De beste Nederlandstalige film die ik ooit gezien heb..
Prachtig drama die perfect de juiste emotie weer geeft..
Een grote pluim voor Carice, wat zij kan, daar viel mijn mond wijdt van open..
De zwangerschapsbuik vond ik zeer goed gemaakt, zeker toen ze 'naakt' was leek het verdomd echt..
De bevalling was redelijk choquerend, maar zeer realistisch..
Toen ze opgenomen werd in de instelling was een zeer ontroerend moment, toen ze in de isoleercel zat.. Ook haar proces in de instelling is prachtig om te zien, de verschillende karakters en personages zijn knap uitgevoerd..
Niets dan lof voor deze film..
Kiessa
-
- 1 berichten
- 2 stemmen
Een ontzettend goede film die je door de emotionele gedeeltes heen ook laat lachen. Carice is echt een topvrouw, wát kan zij goed acteren zeg! Dat heeft ze in deze film ook weer eens bewezen. Waldemar heb ik in tijden ook niet zo goed gezien. Topfilm, echt een aanrader.
Olaf K.
-
- 1132 berichten
- 513 stemmen
Er zijn mensen die menen dat het verschil tussen hi en lo culture compleet verdwenen is, maar bij het bekijken van De gelukkige huisvrouw wist ik weer waarom ik per week zo weinig publieksfilms kijk. Omdat het verschil wel degelijk bestaat en ik doorgaans gewoon niet zo van publieksfilms hou. Negatieve uitleg: ik profileer mezelf graag. Positieve uitleg: ik leer meer van het ongewone. Maar even steekhoudend vind ik de conclusie dat de publieksfilm expres niet-elitair is en het gewone nastreeft. Negatieve uitleg: er moet geld verdiend worden. Positieve uitleg:....ja wat? Wat is dan de positieve uitleg? Als het niet voor het geld is, waarom maak je dan een film bewust gewoon? Uiteindelijk gaat iedereen het liefst naar de bioscoop om een unieke ervaring te hebben. Een film bewust gewoon maken is dan tegen-natuurlijk, en eigenlijk een minachting voor het publiek.
Laat ik er duidelijk over zijn: zo slecht is De gelukkige huisvrouw helemaal niet. Ik heb een aantal keer verschrikkelijk moeten lachen, en dat terwijl ik mijn hart vasthield bij de berichten dat Antoinette Beumer de film bewust luchtiger had gemaakt dan het boek van Heleen van Rooyen (dat ik overigens nooit gelezen heb; ik haat dat mens). Het tweede deel over de verwerking van het verlies van de vader werkt beduidend beter dan het eerste deel over de verwerking van de geboorte van een kind. En dat terwijl het tweede deel bij dit soort films meestal een beetje uitzitten is. En Carice van Houten blijft een verademing om naar te kijken, een natuurtalent dat net als Meryl Streep de gave heeft om de mindere regels uit het scenario, en de grappen op het randje, toch nog goed terecht te laten komen. Maar ik zit toch met een paar vragen.
1. Waarom weet ik bij het begin al dat de film goed afloopt?
2. Waarom begint een Nederlandse zogenaamd betere publieksfilm nooit met een seksscene, maar altijd met een serie seksscenes? Wie heeft bedacht dat de poep- en piesfilm Turks Fruit de lat moet zijn?
3. Waarom moet elke scene een overduidelijke schakel in het verhaal aandragen? Dit is mijn voornaamste bezwaar tegen “de publieksfilm”. Het scenario van De gelukkige huisvrouw werkt zo mechanisch, zo plichtmatig aan het verhaal, dat het nogal wat gevoel simpelweg in de weg staat. Die Aziatische films over rouwverwerking. Van Aoyama, Koreeda of Ryuichi Hiroki. Je weet af en toe amper wat er precies gebeurt maar, man, ze blijven je voor altijd bij. Neem Terms of endearment. Onzettend goed script, enorm effectief en weloverwogen, maar je hebt tijdens het kijken het gevoel dat als ze al het restmateriaal hadden gemonteerd het nog steeds een dijk van een film was geweest. Die losheid, kunnen Nederlanders niet.
4. Waarom moeten de belangrijkste scenes altijd verbaal worden toegelicht? Zelfs als de boodschap van het scherm te scheppen valt, moet een acteur nog effe de conclusie uitspellen. “Hij hield wel van me”. Half uur film om zeep geholpen.
5. Waarom moet zelfs de onbenulligste bijrol vertolkt worden door Een Bekende Kop? René van ’t Hof. Ik neem aan dat hij zelf ook vindt dat het een onbeduidend rolletje is. Is het Nederlands acteurswereldje zo klein dat elke publieksfilm zijn best moet doen om de net-niet-sterren weer van een cognacje na het eten te voorzien? Het zit de inleving enorm in de weg. Ah, René van ’t Hof, denk ik, als die deur opengaat.
6. Waarom die muziek? Dat we achter elke dramascene een cello- of pianoriedel horen maakt je al nieuwsgierig naar het anonieme gezicht bij de bedenker van deze zwakteboden, maar onder de eerste écht dramatische scene zit een ballad van Anouk. Ach, laat ik er verder ook maar niks over zeggen.
7. Waarom eindigt de film niet gewoon waar hij moet eindigen? Waarom moeten er weer een paar geijkte scenes achteraan zodat de film eindigt met dezelfde “up” als pak ‘m beet Volle maan?
Als het geen geldbejag is, en ook geen minachting voor het publiek, dan kan ik nog maar één ding bedenken: gemakzucht. Want zoveel wansmaak heeft toch niemand? En ik geloof werkelijk niet dat de bovenstaande vragen raken aan de toegankelijkheid van de film. Neem het publiek wat serieuzer. Dat is toch niet elitair?
unexpected_faith
-
- 115 berichten
- 102 stemmen
Tja kom net terug uit de bios!
Ik vond het een prachtige film
Prachtig verhaal over post traumatische depressie en rouwverwerking met een vleugje brilliante nederlandse humor!
Carice vond ik de sterren van de hemel spelen WOW wat kan
zij mij boeien zeg! vooral die dramatische scenes is zij geweldig!
top niveau vind ik haar !
En Ach ja, het vele schelden en de vele naakt scenes horen in
het NL genre, ik vind het soms ook wat overbodig!
maar jah ach, met dat lichaam van carice vind ik het ook echt niet
spijtig om naar te kijken!
ik ben toch zeker GEKKE HENKIE niet vink echt een NL klassieker haha!
4 sterren van mij
mikey
-
- 28295 berichten
- 4903 stemmen
Prachtig verhaal over post traumatische depressie en rouwverwerking met een vleugje brilliante nederlandse humor!
Mark86
-
- 268 berichten
- 468 stemmen
lol
Post-traumatische depsressie, dubbel pech!
coopo
-
- 32 berichten
- 101 stemmen
Redelijk goede NL film, en die hebben we er jammer genoeg maar weinig. Overtuigende acteerd prestaties van Carice v. Houten en Waldemar Torenstra. Voor de rest, interessant verhaal maar niet groots. De humor in deze film kon ik meestal wel waarderen, geeft een moeilijk onderwerp toch iets grappigs!
Penrue
-
- 47 berichten
- 136 stemmen
Wauw, ik sta er echt van versteld hoe Nederland opbloeit met haar films. De films worden echt met elke release beter en beter. Ik kan zowaar trots worden op dit land!
mikey
-
- 28295 berichten
- 4903 stemmen
Ik kan zowaar trots worden op dit land!
blonde redhead
-
- 85 berichten
- 504 stemmen
lang bericht
er zijn nu eenmaal veel mensen in Nederland met een hersencapaciteit als dat van een kippenei dus dan verkoopt zo'n film gewoon goed.
Penrue
-
- 47 berichten
- 136 stemmen
Hoezo, jij vind het een kutfilm? Dat boeit me niet, ik vond het gewoon een goeie film.
Ik weet dat de vrijheid van meningsuiting in Nederland met de dag meer beperkt wordt, maar ik hoop dat ik wel nog gewoon zelf mag bepalen welke film ik wel en welke film ik niet leuk vind?
Quentin
-
- 10188 berichten
- 8384 stemmen
Nooit een hoge pet op gehad van Van Rooyen, maar deze verfilming is de moeite waard. Ondanks de typische dialogen begint de film behoorlijk sterk, helaas gaat het daarna alleen nog maar bergaf. De hele opname in de kliniek is bijzonder ongeloofwaardig en het laatste half uur is weinig bevredigend. Sterk spel van Van Houten en audiovisueel (Bot & Holkenborg) prima verzorgd; alhoewel rijdende totaal shots vanuit vogelperspectief eerlijk gezegd beginnen te vervelen.
3*
Roos_xD
-
- 5 berichten
- 0 stemmen
ik moet toegeven dat ik wel in het verhaal werd gezogen en mee heb geleefd met carice´s personage, maar om nou te zeggen dat ik hem nog een keer zou willen zien.. nee. 3*
ikke1985
-
- 4 berichten
- 32 stemmen
SUPER film! Beste Nederlandse film ooit... Lang geleden dat een film mij zo heeft geraakt.
mandy7
-
- 487 berichten
- 305 stemmen
SUPER film! Beste Nederlandse film ooit... Lang geleden dat een film mij zo heeft geraakt.
okay, dat is gelul.
maar...
Vond het wel een goeie film.
Carice zet een overtuigende rol neer.
Heb de postnatale depressie van mijn zus van dichtbij mogen meemaken, en Carice overtuigde mij ervan dat ze daar idd ook last van had.
Niet echt een buitengewoon superieure film, maar wel goed.
Dus, 3.5.
Q Jones
-
- 3344 berichten
- 2712 stemmen
Ontzettend goede nederlandse film. Ik dacht in de eerste instantie dat het een drama was en een beetje rond de trand van er komt een vrouw bij de dokter. Maar dat was helemaal niet zo.(Gelukkig maar)
Ik heb ontzettend hard moeten lachen bij sommige stukjes en bij andere stukjes zit je bijna tegen het huilen aan. Hoe ze de film wisselen van toon vind ik heel mooi gedaan zelfs in een heel emotioneel stuk kan er een grijns op je gezicht komen door een of andere grap of opmerking. Dit had natuurlijk nooit gekunt zonder de goede performers. Echt mijn petje af voor Carice van Houten zij is de beste vrouwlijke actrice van ons land. Ze speelt met z'n overgave en dat is ook meteen het sterkste punt van de film Carice maakt het geloofwaardig.
Het verhaal is leuk bedacht maar niet zo heel bijzonder maar wat er om heen is gebouwt is het leukst de personages de sfeer.
Conclusie zeker een van de beste nederlandse films mede doot Carice en de vlotte toon wisselingen, een mustsee voor zowel mannen als vrouwen.
wwelover
-
- 2553 berichten
- 3488 stemmen
De gelukkige Huisvrouw is de eerste Nederlandse film uit 2010 die ik een voldoende kan geven. Na de dramatische films Gangsterboys en Zwart Water, is dit toch wel even een stuk beter. Maar ook deze film is niet super bijzonder. Het blijft gewoon te typerend voor Nederlandse films dat er overbodige seksscènes inzitten. En het waren ook niet eens zo mooi geschoten seksscènes.
Het verhaal sprak me niet heel erg aan, het raakte me niet zo, en ondanks dat op een waargebeurd verhaal is gebaseerd, kwam het niet echt realistisch over, maar ik weet dan ook niet hoe alles is gelopen.
Pluspunt in deze film is natuurlijk de humor, het is vaak erg geestig, maar dat komt natuurlijk ook doordat de film zich gedeeltelijk afspeelt in een kliniek met 'gekken'. En die mensen zijn wel erg grappig. Maar dat is wel makkelijk scoren natuurlijk.
Visueel zag het er prima uit, maar de muziek was niet zo bijzonder. Vind het altijd jammer als er weer voor de simpele muziek wordt gekozen, en voor Anouk...
De cast ben ik wel heel erg over te spreken, met natuurlijk als absolute topper Carice Van Houten, zij speelt weer zo ontzettend goed, verreweg beste actrice van Nederland en omstreken. Ik vond Waldemar niet zo goed, had vaak moeite hem serieus te nemen. De mensen in de kliniek waren wel erg leuk, en met name Jaap Spijkers. Ook een compliment voor de jonge Isis Cabolet.
Net aan 3.5*
TrickySmalls
-
- 607 berichten
- 782 stemmen
Na Komt een vrouw bij de dokter te hebben gezien, was ik toch wel enigzins verrast van het niveau van nederlandse speelfilms.
Zonder al te grote verwachtignen heb ik deze film gekeken en was al gelijk geboeid. Leuke humor in verwerk. Goede mix ook van drama en humor, waarbij deze 2 genre's zich dan ook goed kunnen vermengen.
Carice van Houten speelde ook weer erg goed. Vond haar in deze film net wat overtuigender spelen dan in Komt een vrouw bij de dokter.
Al met al is dit gewoon een leuke film die je gewoon gezien moet hebben. Absoluut een goede film van nederlandse bodem.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Er zijn mensen die menen dat het verschil tussen hi en lo culture compleet verdwenen is, maar bij het bekijken van De gelukkige huisvrouw wist ik weer waarom ik per week zo weinig publieksfilms kijk. Omdat het verschil wel degelijk bestaat en ik doorgaans gewoon niet zo van publieksfilms hou. Negatieve uitleg: ik profileer mezelf graag. Positieve uitleg: ik leer meer van het ongewone. Maar even steekhoudend vind ik de conclusie dat de publieksfilm expres niet-elitair is en het gewone nastreeft. Negatieve uitleg: er moet geld verdiend worden. Positieve uitleg:....ja wat? Wat is dan de positieve uitleg? Als het niet voor het geld is, waarom maak je dan een film bewust gewoon? Uiteindelijk gaat iedereen het liefst naar de bioscoop om een unieke ervaring te hebben. Een film bewust gewoon maken is dan tegen-natuurlijk, en eigenlijk een minachting voor het publiek.
Laat ik er duidelijk over zijn: zo slecht is De gelukkige huisvrouw helemaal niet. Ik heb een aantal keer verschrikkelijk moeten lachen, en dat terwijl ik mijn hart vasthield bij de berichten dat Antoinette Beumer de film bewust luchtiger had gemaakt dan het boek van Heleen van Rooyen (dat ik overigens nooit gelezen heb; ik haat dat mens). Het tweede deel over de verwerking van het verlies van de vader werkt beduidend beter dan het eerste deel over de verwerking van de geboorte van een kind. En dat terwijl het tweede deel bij dit soort films meestal een beetje uitzitten is. En Carice van Houten blijft een verademing om naar te kijken, een natuurtalent dat net als Meryl Streep de gave heeft om de mindere regels uit het scenario, en de grappen op het randje, toch nog goed terecht te laten komen. Maar ik zit toch met een paar vragen.
1. Waarom weet ik bij het begin al dat de film goed afloopt?
2. Waarom begint een Nederlandse zogenaamd betere publieksfilm nooit met een seksscene, maar altijd met een serie seksscenes? Wie heeft bedacht dat de poep- en piesfilm Turks Fruit de lat moet zijn?
3. Waarom moet elke scene een overduidelijke schakel in het verhaal aandragen? Dit is mijn voornaamste bezwaar tegen “de publieksfilm”. Het scenario van De gelukkige huisvrouw werkt zo mechanisch, zo plichtmatig aan het verhaal, dat het nogal wat gevoel simpelweg in de weg staat. Die Aziatische films over rouwverwerking. Van Aoyama, Koreeda of Ryuichi Hiroki. Je weet af en toe amper wat er precies gebeurt maar, man, ze blijven je voor altijd bij. Neem Terms of endearment. Onzettend goed script, enorm effectief en weloverwogen, maar je hebt tijdens het kijken het gevoel dat als ze al het restmateriaal hadden gemonteerd het nog steeds een dijk van een film was geweest. Die losheid, kunnen Nederlanders niet.
4. Waarom moeten de belangrijkste scenes altijd verbaal worden toegelicht? Zelfs als de boodschap van het scherm te scheppen valt, moet een acteur nog effe de conclusie uitspellen. “Hij hield wel van me”. Half uur film om zeep geholpen.
5. Waarom moet zelfs de onbenulligste bijrol vertolkt worden door Een Bekende Kop? René van ’t Hof. Ik neem aan dat hij zelf ook vindt dat het een onbeduidend rolletje is. Is het Nederlands acteurswereldje zo klein dat elke publieksfilm zijn best moet doen om de net-niet-sterren weer van een cognacje na het eten te voorzien? Het zit de inleving enorm in de weg. Ah, René van ’t Hof, denk ik, als die deur opengaat.
6. Waarom die muziek? Dat we achter elke dramascene een cello- of pianoriedel horen maakt je al nieuwsgierig naar het anonieme gezicht bij de bedenker van deze zwakteboden, maar onder de eerste écht dramatische scene zit een ballad van Anouk. Ach, laat ik er verder ook maar niks over zeggen.
7. Waarom eindigt de film niet gewoon waar hij moet eindigen? Waarom moeten er weer een paar geijkte scenes achteraan zodat de film eindigt met dezelfde “up” als pak ‘m beet Volle maan?
Als het geen geldbejag is, en ook geen minachting voor het publiek, dan kan ik nog maar één ding bedenken: gemakzucht. Want zoveel wansmaak heeft toch niemand? En ik geloof werkelijk niet dat de bovenstaande vragen raken aan de toegankelijkheid van de film. Neem het publiek wat serieuzer. Dat is toch niet elitair?
Op bepaalde punten (in ieder geval 4, 5, 6 en 7) heb je zeker gelijk. Maar bepaalde films hoef je niet onder de 'high culture' meetlat te leggen, daar vragen ze ook helemaal niet om. Ik kan me heel goed voorstellen dat je meer voldoening haalt uit een film die dieper gaat, verrassender is en in de breedte meer te bieden heeft. Dat herken ik absoluut. Maar zo af en toe is het ook wel eens fijn om niet te hoeven nadenken bij een film.
Veel heeft ook te maken met je verwachtingspatroon. Van tevoren had ik bijvoorbeeld heel lage verwachtingen van deze film (om dezelfde redenen als jij denk ik). Dan kan het alleen maar meevallen. En dat deed 'De gelukkige huisvrouw' dus ook. Heb me zeker vermaakt in elk geval. Grootste pluspunten: het acteerwerk (Van Houten en Spijkers!) en de leuke grappen. Grootste minpunt: de voorspelbaarheid.
'De gelukkige huisvrouw' is sowieso beter dan 'De Storm', 'De Hel van '63' en 'Terug naar de Kust'.
Q Jones
-
- 3344 berichten
- 2712 stemmen
Ja deze film is beter als die films die jij op noemt maar ook beter dan Er komt een vrouw bij de dokter
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Ja deze film is beter als die films die jij op noemt maar ook beter dan De gelukkige huisvrouw
Weet je wat jij nu zegt: 'De gelukkige huisvrouw' is beter dan 'De gelukkige huisvrouw'. Lekker duidelijk.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
och dat is stom van mij ik heb het meteen veranderd
Aha... Dát bedoelde je dus!
Ben er nog niet helemaal over uit of ik dat met je eens ben. Dan zou ik ze misschien allebei nog een keer moeten zien. Hmm... Voor nu zeg ik dat je gelijk hebt. Volgens mij zit in DGH ook meer humor dan in KEVBBD. Daardoor laat ik me dan maar over de streep trekken.
Q Jones
-
- 3344 berichten
- 2712 stemmen
De Gelukkige Huisvrouw is diverser dan er komt een vrouw bij de dokter, die film pakt 1 genre en dat is drama
kuk
-
- 641 berichten
- 674 stemmen
Nou Carice, niet slecht, niet slecht. Zonder twijfel de beste Nederlandse film die ik gezien heb, maar die kijk ik dan ook nauwelijks. Het begin bracht af een toe een glimlach op m'n face, maar was ook zenuwslopend. Het tweede deel is een stuk minder en op het eind waren sommige keuzes (zoals dat gebrabbel tegen papa in de auto aan het water, verschrikkelijk!) minder geslaagd, maar als geheel voor een Nederlandse film bleef het aardig op de been.
Q Jones
-
- 3344 berichten
- 2712 stemmen
Ah de film is zeker wel 3 sterren waard kuk, Ik heb best veel nederlandse films gezien, tot huilens toe soms en dit is toch wel een van de betere en ja Carice alleen al is 3 sterren waard
kuk
-
- 641 berichten
- 674 stemmen
Ik vind het verval in het tweede deel te groot voor 3 sterren. Drie staat voor mij voor een film die de moeite waard is, en deze is oke, maar als je 'm niet ziet zijn er genoeg die beter zijn. Daar kan zelfs Carice niets aan veranderen
Het laatste nieuws
Welke films worden vanavond uitgezonden op televisie?
Sterfdag Natasha Richardson (1963): Haar tien best beoordeelde films
Avontuurlijke thriller 'The Grey' met Liam Neeson dinsdagavond te zien op televisie
Netflix-drama 'Pieces of a Woman' wordt geprezen op MovieMeter: 'Werkelijk van ongekende klasse'
Bekijk ook
Daglicht
Thriller / Mystery, 2013
146 reacties
Süskind
Oorlog / Biografie, 2012
175 reacties
Alles Is Liefde
Komedie / Romantiek, 2007
1.013 reacties
Loft
Thriller / Drama, 2010
744 reacties
Jackie
Roadmovie / Komedie, 2012
126 reacties
Komt een Vrouw bij de Dokter
Drama / Romantiek, 2009
1.262 reacties
Nieuwsbrief MovieMeter
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Populaire toplijsten
- Top 250 beste films aller tijden
- Top 250 beste sciencefiction films aller tijden
- Top 250 beste thriller films aller tijden
- Top 250 beste familie films aller tijden
- Top 250 beste actie films aller tijden
- Top 100 beste films van de laatste jaren
- Top 100 beste films op Netflix
- Top 100 beste films op Disney+
- Top 100 beste films op Pathé Thuis
- Top 50 beste films uit 2020
- Top 50 beste films uit 2018
- Top 50 beste films uit 2019
- Top 25 beste films in het Nederlands
Corporate & Media
Realtimes | Publishing Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
Over MovieMeter
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.
Social media
Realtimes | Publishing Network
- Registreer |
- Contact ons |
- Over ons |
- Adverteren |
- MovieMeter Films Wiki |
- Series Wiki |
- Algemene voorwaarden en privacybeleid |
- Consent wijzigen |
- RSS Feeds |
- API
© 2024 MovieMeter B.V.