• 8.607.970 stemmen

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Caddyshack II

"The shack is back!"

Jack Hartounian heeft fortuin gemaakt als aannemer. Hij heeft echter geen klasse: hij heeft lak aan de regels van de etiquette en savoir vivre vindt hij een vies woord. Zijn tienerdochter Kate vindt dit verschrikkelijk. Zij wil deel uitmaken van de beau monde van de stad en daar hoort een lidmaatschap bij de plaatselijke peperdure golfclub bij. Om zijn dochter een plezier te doen, belooft Jack om zich tijdens het sollicitatiebezoek aan de club als een heer te gedragen. Maar de enthousiaste aannemer kan zijn ware aard niet verstoppen en de namiddag eindigt voor Kate in een nachtmerrie.

imageimageimageimageimageimageimage

Royette Tyler

Kate Hartounian

avatar van speedy23

speedy23

Opvolger van Caddyshack. Net als in Rock 'n Roll High School overvoert regisseur Allan Arkush het verhaal met visuele grappen en onderbroekenlol, maar het meeste ervan is gewoon niet echt leuk. De rolverdeling, die geheel uit sterren bestaat, doet soms grotesk aan bij het proberen grappig te zijn...

avatar van Jordy

Jordy

speedy23 schreef:

Opvolger van Caddyshack.

no shit

avatar van speedy23

speedy23

Ik heb er om gevraagd...

Caligula

Kijk naar het plaatje en de film is overbodig.

avatar van JoeCabot

JoeCabot

Komaan, is toch nog een gezellige komedie.

Caligula

Komedie? Gemaakt door grapjassen ja.

avatar van Legan

Legan

Een hoop bekende gezichten, maar jeetje... Wat een slechte film.

avatar van tommykonijn

tommykonijn

Ik had het eerste Caddyshack deel gekocht, en ik kreeg er deel 2 gratis bij. Helaas, had ik niet erg veel zin in deel 2. Deel 1 flopte in mijn ogen namelijk behoorlijk, maar omdat ook weer wat bekendere namen erin zaten dit keer, heb ik een gokje gewaagd. En ik werd aangenaam verrast. Dit deel was veel beter dan het 1e vind ik. Jackie Mason was opzicht wel grappig. Maar met name de rol van Dan Aykroyd sloeg alles . Maar wat ik nog altijd een probleem blijf vinden bij de Caddyshack reeks is dat er veel te min gegolft wordt, en er zaten ook vaker erg saaie en ongrappige dingen in. Nee, een echte Caddyshack fan zal ik nooit worden. Maar ik heb me toch meerdere malen zeer goed vermaakt met deel 2.

avatar van killer13

killer13

veel slechter dan caddyshack 1, dan aykroyd is leuk maar voor de rest heeft de film niet veel te bieden. 1 voor de film en 1 voor dan ayroyd