• 8.669.486 stemmen

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot The Babe

"There Was Only One."

1902, Baltimore. De ouders van George Herman 'Babe' Ruth vinden hem onbeheersbaar en sturen hem naar een tehuis. The 'Babe' ontdekt zijn talent voor problemen en honkbal, vooral het slaan van home-runs.

Brother Mathias

Miller Huggins

Frank 'Ping' Bodie

Colonel Jack Ruppert

avatar van NERD

NERD

Tijdje geleden alweer, maar voor zover ik me kan herinneren zaten er toch wel goede stukken in. Ik herrinner me bijvoorbeeld nog het omslaan van karakter van Ruth wanneer hij bekender en bekender wordt, maakte best indruk.

3,5 sterren

avatar van SuperSideSwipe

SuperSideSwipe

Mooie film, echt een fondst om Goodman in de rol van Babe Ruth te casten.

Ik vind het verhaal van Honkbals grootste legende toch mooi neergezet in dit alleraardigst filmpje.

avatar van clubsport

clubsport

leuke film over baseball legende ruth , john goodman is geknipt voor de rol en speelt de sterren van de hemel .

Ben zelf geen baseball kenner en liefhebber maar heb zeker toch genoten van deze film .