The Babe (1992)

geregisseerd door Arthur Hiller
met John Goodman, Kelly McGillis en Trini Alvarado

1902, Baltimore. De ouders van George Herman 'Babe' Ruth vinden hem onbeheersbaar en sturen hem naar een tehuis. The 'Babe' ontdekt zijn talent voor problemen en honkbal, vooral het slaan van home-runs.

avatar van NERD
Tijdje geleden alweer, maar voor zover ik me kan herinneren zaten er toch wel goede stukken in. Ik herrinner me bijvoorbeeld nog het omslaan van karakter van Ruth wanneer hij bekender en bekender wordt, maakte best indruk.

3,5 sterren

avatar van SuperSideSwipe
Mooie film, echt een fondst om Goodman in de rol van Babe Ruth te casten.

Ik vind het verhaal van Honkbals grootste legende toch mooi neergezet in dit alleraardigst filmpje.

avatar van clubsport
leuke film over baseball legende ruth , john goodman is geknipt voor de rol en speelt de sterren van de hemel .
Ben zelf geen baseball kenner en liefhebber maar heb zeker toch genoten van deze film .