We're Back! A Dinosaur's Story (1993)

Alternatieve titel: De 4 Dino's

Animatie / Familie

geregisseerd door Phil Nibbelink, Simon Wells, Dick Zondag en Ralph Zondag
met de stemmen van Blaze Berdahl, John Goodman en Jay Leno

Het vogeltje wil weglopen van huis omdat hij gepest wordt een moederskindje te zijn, maar een golfspelende dinosaurus vertelt hem dat dat niet slim is. In de tijd dat hij nog woest was kwam een tijdreiziger met een IQ-bevorderend ontbijt, waarvan de uitvinder nu graag de wensen van kinderen wil laten uitkomen. In een tijd dat dinosaurussen populair zijn, het heden, kunnen de dino's helpen de dromen van kinderen uit te laten komen. Een van de kinderen wilde net als de vogel weglopen om bij het circus te gaan.

avatar van Sjan
Deze had ik gezien toen ik thuis moest blijven vanwege een gebroken been, en toen vond ik er niet veel aan.

Voor zover ik weet vondt ik dit een geweldige tekenfilm, en als ik zo over nadenk is dat ook zo 3*

neo (crew)
Erg leuke film met goed ingesproken stemmen van onder andere Goodman en Martin Short. Tijd niet meer gezien maar toen ik daar straks de net gekochte score van James Horner luisterde, kwam er gelijk weer een boel naar boven. 3 sterren

avatar van The One Ring
Vond ik vroeger best leuk, maar geweldig was ie niet.
2,5 sterren

avatar van Poisonthewell
Mwah niet echt bijzonder. 1,5*

avatar van Pieter Montana
Best wel een leuke film.De videoband is ondertussen grijsgedraaid Aardige muziek en goed getekend.

avatar van FillumGek
Vond het erg cool toen ze in de stad de boel op zun kop zette. Hier heb ik me vroeger zeker mee vermaakt. 3*

Sorry dat ik het zeg: maar, je moet maar de uitleg te lezen+de tekening te zien en je weet al genoeg: totale onzin

kiriyama
Gewoon jeugdsentiment dit. Vroeger wel 100X gekeken. Erg leuke film. (als je jong bent)

1 keer gezien toen ik 8 was ofzo. Maar was straat speeldag.De film heeft aangestaan zonder dat we er echt naar keken. Opgenomen op band en het nog een kans gegeven. Maar niet echt gekeken. Vond hemvrij saai.

avatar van Sam_Bracke
vandaag weer eens gekeken. Is echt een leuke film, een jeugdfilm.

avatar van matthijs_013
Als kind ooit op een Belgisch netwerk gezien (ketnet?). Vond het toen erg indrukwekkend. Wil de film graag nog een keer zien voor het jeugdsentiment.

Achmed
Ik heb deze nog op videoband, een van me favoriete tekenfilms van vroeger.

gebruiker_56935
Op en top jeugdsentiment. Ik kan het gewoon geen laag cijfer geven. Wat een leuke film is dit.

avatar van Bla
Bla
Nostalgie! Ongelooflijk vaak gekeken als kind.

AchmedATM
Fantastisch gewoon, als ik alleen al denk aan hoe vaak ik deze film wel niet heb gezien toen ik klein was. Voel ik me weer als een jochie van 8.

avatar van Linds
Vroeger 10000000x gekeken.
Vond hem steeds geweldig.
Laatst nog eens opgezet, is natuurlijk anders als je al 15jaar ouder bent, maar toen ik jonger was, was het echt een van m'n favorieten.

avatar van TheLionKingFan
the good guy schreef:
totale onzin

Schaam je

Is het niet mogelijk om de film hier te bekijken?
Groetjes