Genre: Komedie / Actie
Speelduur: 112 minuten
Oorsprong:
Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk / Canada / Japan
Geregisseerd door: Edgar Wright
Met onder meer: Michael Cera, Ellen Wong en Mary Elizabeth Winstead
IMDb beoordeling:
7,5 (492.896)
Gesproken taal: Engels
Releasedatum: 25 november 2010
On Demand:
Bekijk via Pathé Thuis
Bekijk via meJane
Bekijk via CANAL+
Niet beschikbaar op Netflix
Niet beschikbaar op Videoland
Niet beschikbaar op Prime Video
Niet beschikbaar op Disney+
Niet beschikbaar op Google Play
Zaterdag 7 maart in één bioscoop (Eindhoven)
Plot Scott Pilgrim vs. the World
"An epic of epic epicness."
Scott Pilgrim is een 23-jarige nonchalante goedzak uit Toronto, waar hij samenwoont met zijn beste vriend, de homoseksuele Wallace Wells. Scott speelt basgitaar in zijn eigen band 'Sex Bob-Omb' en date tot ieders afkeuring met de pas 17-jarige Chinese Knives Chau. Wanneer echter het meisje Ramona V. Flowers nieuw in de stad arriveert, is Scott tot over zijn oren verliefd. Maar om een afspraakje met haar te krijgen, moet hij de zeven kwaadaardige exen van Ramona verslaan.
Externe links
- Zoek naar deze film op dvd/blu-ray op Amazon
- IMDb (7,5 / 492896)
- Trailer (YouTube)
- Scott Pilgrim Vs. the World (MusicMeter)
- Scott Pilgrim vs. The World (MusicMeter)
- Pathé Thuis: vanaf € 8,99 / huur € 2,99
- Kijk op meJane
- Kijk op Canal Digitaal
Social Media
Acteurs en actrices
Scott Pilgrim
Ramona Flowers
Knives Chau
Wallace Wells
Kim Pine
Stephen Stills
Young Neil
Gideon Graves
Stacey Pilgrim
Julie Powers
Reviews & comments
Montorsi
-
- 9717 berichten
- 2379 stemmen
WOW. instant cultclassic.
Wat heeft dit nou met cult te maken?
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Ook de Toronto locatie was wel mooi, maar ik vraag me wel af wat Toronto nou als toevoeging heeft voor deze film.
Ze hebben daar ook gefilmd. Zal ongetwijfeld goedkoper zijn geweest dan wanneer je het in Hollywood filmt.
Nakkie13
-
- 970 berichten
- 265 stemmen
Wat heeft dit nou met cult te maken?
Zou best kunnen hoor, nog te vroeg om te zeggen.
DB10
-
- 277 berichten
- 1096 stemmen
Vrolijk filmpje. Leuk gedaan met de vele game-verwijzingen. Ook een perfecte rol voor Mary Elisabeth Winstead. 3.5*
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Ik heb een beetje last van Michael Cera-moeheid. Zelfde rol, andere film.
Ja het is best een aardig filmpje, maar het is vooral het jasje eromheen dat het aardig maakt. Om het verhaal hoef je het niet te doen.
De game-verwijzingen zijn leuk, maar zijn na een uur niet origineel of verrassend meer voor mij. de Seinfeldgrap was geslaagd maar paste weer niet in de film. 7 exen op hun donder geven is ook wat veel. Het is hier al vaker gezegd, maar na 3 exen was ik het overdreven geweld wel een beetje zat. Dat er dan geen lampje bij Pilgrim gaat branden wanneer hij het moet opnemen tegen een meisje irriteert mij dan ook.
De kronieken van de exen worden óf te vaag uitgelegd óf helemaal niet en dan vind ik het verhaal eigenlijk een beetje poep. Daarnaast heb ik het misschien gemist, maar waarom vecht hij tegen die 7 exen? Waarom waren die exen zo poepchagarijnig?
Chris Evans vond ik leuk als Lucas Lee, maar de manier waarop hij verslagen wordt, vond ik gewoon niks aan.
Ik blijf toch hangen op 3 sterren. Geen cultklassieker voor mij
Muchacho
-
- 115 berichten
- 0 stemmen
Ik heb een beetje last van Michael Cera-moeheid. Zelfde rol, andere film.
Ja het is best een aardig filmpje, maar het is vooral het jasje eromheen dat het aardig maakt. Om het verhaal hoef je het niet te doen.
De game-verwijzingen zijn leuk, maar zijn na een uur niet origineel of verrassend meer voor mij. de Seinfeldgrap was geslaagd maar paste weer niet in de film. 7 exen op hun donder geven is ook wat veel. Het is hier al vaker gezegd, maar na 3 exen was ik het overdreven geweld wel een beetje zat. Dat er dan geen lampje bij Pilgrim gaat branden wanneer hij het moet opnemen tegen een meisje irriteert mij dan ook.
De kronieken van de exen worden óf te vaag uitgelegd óf helemaal niet en dan vind ik het verhaal eigenlijk een beetje poep. Daarnaast heb ik het misschien gemist, maar waarom vecht hij tegen die 7 exen? Waarom waren die exen zo poepchagarijnig?
Chris Evans vond ik leuk als Lucas Lee, maar de manier waarop hij verslagen wordt, vond ik gewoon niks aan.
Ik blijf toch hangen op 3 sterren. Geen cultklassieker voor mij
Wat ik denk dat de antwoorden zijn op jouw vraag:
[Spoiler]
1. Gideon (die 'eindbaas') wil Ramona terug en om te voorkomen dat iemand anders er met haar vandoor gaat, maakt hij een League of Evil Exes om iedereen uit te schakelen die iets met haar wil. Scott valt op haar en dus neemt hij automatisch deel aan de League.
2. Die exen zijn zo boos, omdat ze allemaal door Ramona gedumpt zijn.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Ramona heeft een chip in haar nek... Hebben die exen dat misschien ook?
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ben zelf van mening dat vragen over het hoe en waarom helemaal niet uitgelegd hoeven worden. Neem het gewoon aan dat het zo is
Dat is het basisidee van de film, alles is gewoon zo. Ze leggen het zelf zo uit dat ze in een musical ook niet vreemd opkijken als er iemand ineens gaat zingen. Zingen = vechten in deze film.
Muchacho
-
- 115 berichten
- 0 stemmen
Ben zelf van mening dat vragen over het hoe en waarom helemaal niet uitgelegd hoeven worden. Neem het gewoon aan dat het zo is
Dat is het basisidee van de film, alles is gewoon zo. Ze leggen het zelf zo uit dat ze in een musical ook niet vreemd opkijken als er iemand ineens gaat zingen. Zingen = vechten in deze film.
I hear ya 
Billy-Pilgrim
-
- 356 berichten
- 620 stemmen
Ja het is best een aardig filmpje, maar het is vooral het jasje eromheen dat het aardig maakt. Om het verhaal hoef je het niet te doen.
Je moet je soms afvragen hoe belangrijk het verhaal in een film werkelijk is. Ik vind een goede boodschap wel op zijn plaats. Maar in feite is film toch echt de kunst van het bewegende beeld. Het verhaal mag daar (zeker in een actiekomedie) totaal ondergeschikt aan zijn.
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
En toch vond ik Kick-ass vele malen beter.
Misschien heb je gelijk dat het verhaal meer op de tweede plaats komt in dit genre, neemt niet weg dat het hier wel heel slecht uitgewerkt word; "Oh je hebt met een meisje iets gedaan? Oh je hebt een tweeling gepakt?" met als slap excuus: "Ja je hebt van die momenten in je leven" .
Daarnaast had de komedie waarde wat hoger moeten zijn, omdat de actie te eentonig word en daardoor verveeld de film te snel vind ik.
Muchacho
-
- 115 berichten
- 0 stemmen
Nou ja, voor mij gaat het bij films puur om de fun en dat staat helemaal los van of de film goed, diepgaand, etc. is. Een goede film is niet per se een leuke film, net zo min als een slechte film altijd saai is. Natuurlijk is Scott Pilgrim niet het hoogtepunt van cinematografie, maar ik vond deze film zo vermakelijk dat ik gerust durf te zeggen dat dit de leukste film van 2010.
Overigens vind ik het redelijk opmerkelijk dat veel mensen als kritiekpunt hebben dat de film te repetitief is. Ik bedoel, een film als The Expendables is alleen maar actie. Wil je dan zeggen dat als het vechten afgewisseld wordt met 'verhaal' de film wel repetitief is, maar als er aan een stuk door gevochten wordt niet?
Fortune
-
- 4317 berichten
- 2774 stemmen
Je moet je soms afvragen hoe belangrijk het verhaal in een film werkelijk is. Ik vind een goede boodschap wel op zijn plaats. Maar in feite is film toch echt de kunst van het bewegende beeld. Het verhaal mag daar (zeker in een actiekomedie) totaal ondergeschikt aan zijn.
Het verhaal hoeft niet belangrijk te zijn inderdaad. Maar deze film is wel een herhalingsoefening tot de macht 10. Je hebt een uur lang alleen maar die gevechten waarin Pelgrim toch wel als winnaar uit de kast komt. Dat terzijde gemengd met humor dat niet altijd even geslaagd is.
Is niet voor iedereen geweldig dus en dit is niet een geslaagd voorbeeld van een film waarin het verhaal niet belangrijk is.
Billy-Pilgrim
-
- 356 berichten
- 620 stemmen
En toch vond ik Kick-ass vele malen beter.
Misschien heb je gelijk dat het verhaal meer op de tweede plaats komt in dit genre, neemt niet weg dat het hier wel heel slecht uitgewerkt word; "Oh je hebt met een meisje iets gedaan? Oh je hebt een tweeling gepakt?" met als slap excuus: "Ja je hebt van die momenten in je leven" .
Wat had jij hier dan willen zien? Hetgeen wat dat meisje zo aantrekkelijk maakt is de mysterie die er om haar verleden hangt. Het enige wat je hoeft te weten is dat het een wilde dame was en dat ze dat nu niet meer wil zijn. Als ze teveel gaat vertellen verdwijnt de magie.
Het verhaal hoeft niet belangrijk te zijn inderdaad. Maar deze film is wel een herhalingsoefening tot de macht 10. Je hebt een uur lang alleen maar die gevechten waarin Pelgrim toch wel als winnaar uit de kast komt. Dat terzijde gemengd met humor dat niet altijd even geslaagd is.
Is niet voor iedereen geweldig dus en dit is niet een geslaagd voorbeeld van een film waarin het verhaal niet belangrijk is.
Dat laatste is dan natuurlijk ook subjectief. Ik vind dit wel een goed voorbeeld van zo'n film. Dat hij de gevechten zou winnen was mij niet altijd duidelijk. Ik had geen idee of deze film een happy of sad ending zou krijgen. Daarnaast is dit opnieuw weer iets waarvan ik zeg: Het maakt niet zoveel uit, of hij wint of verliest is opnieuw deel van het verhaalverloop. Daarnaast vind ik de humor bijna voortdurend wel geslaagd. En herhalingsoefening? Ieder gevecht zorgt voor nieuwe onthullingen en een verandering in de relatie tussen Scott, zijn vriendin en andere personages. Daarnaast zijn de gevechten qua stijl en vormgeving om van te smullen. En het feit dat iedere vijand na het verslaan in muntjes uit elkaar valt is een van de mooiste voorbeelden van de invloed van games op deze film.
Fortune
-
- 4317 berichten
- 2774 stemmen
Dat laatste is dan natuurlijk ook subjectief. Ik vind dit wel een goed voorbeeld van zo'n film. Dat hij de gevechten zou winnen was mij niet altijd duidelijk. Ik had geen idee of deze film een happy of sad ending zou krijgen. Daarnaast is dit opnieuw weer iets waarvan ik zeg: Het maakt niet zoveel uit, of hij wint of verliest is opnieuw deel van het verhaalverloop. Daarnaast vind ik de humor bijna voortdurend wel geslaagd. En herhalingsoefening? Ieder gevecht zorgt voor nieuwe onthullingen en een verandering in de relatie tussen Scott, zijn vriendin en andere personages. Daarnaast zijn de gevechten qua stijl en vormgeving om van te smullen. En het feit dat iedere vijand na het verslaan in muntjes uit elkaar valt is een van de mooiste voorbeelden van de invloed van games op deze film.
De stijl en effecten maken hier de film. Niet dat de beelden een verhaal vertellen. Een beter voorbeeld vind ik jouw nr1 in je top 10. Beelden die een verhaal vertellen. Niet 7 hyperactieve gevechten. Dat is gewoon fun. Waarschijnlijk als ik wat jaartjes jonger geweest was had ik dit helemaal te gek gevonden. Maar nu vind ik het aan de vermoeiende kant alhoewel de stijl gewoon awesome is. En dat de vijanden uiteen vallen in muntjes is ook gewoon geweldig.
TinkerTex
-
- 312 berichten
- 312 stemmen
Een fantastische stripverfilming die laat zien dat er geen liters bloed nodig zijn om lekker over-the-top bezig te kunnen zijn. De hommages naar oude spelletjes en films zijn geweldig. De film wordt nergens eentonig en blijft verrassen. Het voelt aan als een goed en doordacht geheel.
Een heerlijke film die ik nog vele malen kan zien!
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Wat had jij hier dan willen zien? Hetgeen wat dat meisje zo aantrekkelijk maakt is de mysterie die er om haar verleden hangt. Het enige wat je hoeft te weten is dat het een wilde dame was en dat ze dat nu niet meer wil zijn. Als ze teveel gaat vertellen verdwijnt de magie.
Waarom word deze film dan bestempeld als bijster origineel, terwijl het verhaal van clichés aan elkaar hangt?
En tof hoor, dat die slachtoffers in muntjes uit elkaar vallen, big deal? Doen alsof het een ode aan videogames is, terwijl er stiekem gewoon gekeken wordt naar de jongere kijkers (12 tot 16 jaar) die ook bereikt moeten worden. Bovendien vond ik het alleen de eerste keer grappig, de 6 keer daarna was het al niet meer leuk.
Naar mijn idee is het een beetje de trend geworden in Hollywood; interessant doen doormiddel van alle films een apart jasje te geven. Odes aan oude actiefilms (die NIET goed waren) en videogames (waar we na de komst van de nieuwe spelcomputers volledig vanaf gestapt zijn) zijn in de mode. En strips? wie leest die nog?
Ik had er in meerdere mate al last van bij Planet terror (wat een gedrocht was dat
) en heb dat hier bij Scott Pilgrim ook een beetje; regisseurs willen heel uniek in hun soort zijn en maken van een standaard filmpje een zogenaamd meesterwerk, door een "nostalgisch" gevoel eraan te brengen bij de kijkers.
Want wat heeft Scott Pilgrim nou te maken met videogames (Afgezien van Neill?)
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Buiten het feit dat de film een ode is aan videogames(alleen alle gevechten al) ligt daar wat mij betreft niet eens het sterkste punt van de film. Dat blijft voor mij nog steeds de humor. Die is gewoon bijzonder geslaagd wat mij betreft en zit zelfs verpakt in veel "game" scenes(nega scott, Scott earned the power of self-respect)
Overigens vraag ik me af welke film naast Scott Pilgrim en Kick-Ass aan jouw beschrijvingen voldoet dat het tegenwoordig hip is om films een apart jasje te geven.
Amel M.
-
- 85 berichten
- 0 stemmen
Waarom word deze film dan bestempeld als bijster origineel, terwijl het verhaal van clichés aan elkaar hangt?
En tof hoor, dat die slachtoffers in muntjes uit elkaar vallen, big deal? Doen alsof het een ode aan videogames is, terwijl er stiekem gewoon gekeken wordt naar de jongere kijkers (12 tot 16 jaar) die ook bereikt moeten worden. Bovendien vond ik het alleen de eerste keer grappig, de 6 keer daarna was het al niet meer leuk.
Naar mijn idee is het een beetje de trend geworden in Hollywood; interessant doen doormiddel van alle films een apart jasje te geven. Odes aan oude actiefilms (die NIET goed waren) en videogames (waar we na de komst van de nieuwe spelcomputers volledig vanaf gestapt zijn) zijn in de mode. En strips? wie leest die nog?
Ik had er in meerdere mate al last van bij Planet terror (wat een gedrocht was dat
) en heb dat hier bij Scott Pilgrim ook een beetje; regisseurs willen heel uniek in hun soort zijn en maken van een standaard filmpje een zogenaamd meesterwerk, door een "nostalgisch" gevoel eraan te brengen bij de kijkers.
Want wat heeft Scott Pilgrim nou te maken met videogames (Afgezien van Neill?)
De regisseur heeft hier gewoon het bron materiaal gevolgd, dat is een trend die van mijn part in Hollywood mag blijven. Het verhaal mag dan niet al te origineel zijn, (een 100% origineel verhaal is moeilijk te vinden tegenwoordig) de aanpak is zeker origineel. En ik begrijp dan ook niet wat er miss is om een andere jasje aan de film te geven. Jij kijkt blijkbaar langs dat heen en direct naar kern, daardoor miss je een groot deel van wat deze film onderscheid van zijn concurrenten.
Scott Pilgrim is een videogame, de 7 eind basen, de muntjes die hij verdient door ze te verslaan (ode aan de Arcade Hallen), status dat wordt aangegeven door een Balkje, het feit dat hij een 1-Up op pakt etc. De film volgt de regels van een een standaard sidescroller uit de 8 bit generatie.
Apster
-
- 1461 berichten
- 6920 stemmen
Ik snap sowieso die hele comment van Sjoerdow niet. Doet een regisseur in Hollywood het een keer op een andere manier, is het weer niet goed. Nee, ik zie dit liever dan standaard romcommetje nummer honderd en zoveel met Jennifer Lopez..
Fortune
-
- 4317 berichten
- 2774 stemmen
Nee, ik zie dit liever dan standaard romcommetje nummer honderd en zoveel met Jennifer Lopez..
Daar heb jij dan weer helemaal gelijk in. 
Sjoerdow
-
- 1006 berichten
- 1304 stemmen
Overigens vraag ik me af welke film naast Scott Pilgrim en Kick-Ass aan jouw beschrijvingen voldoet dat het tegenwoordig hip is om films een apart jasje te geven.
Dat bedoel ik helemaal niet, Kick-ass heb ik daarin ook niet genoemd, dat is gewoon hetzelfde genre.
Om mijn statement even duidelijk te maken:
Ik heb het idee dat heel veel regisseurs bijzonder pogen te doen, door films niet chronologisch te vertellen, dan wel een comicverfilming maken of andere poespas om een simplistisch verhaal heen te draaien, zodat het op iets unieks lijkt.
Tuurlijk zitten er ook films bij die het op een goeie manier doen, maar origineel kan je het toch niet noemen?
Ik noem: Sin city, 300, Watchmen, Machete, Inglourious Basterds, Planet terror, The spirit. Dat soort meuk.
En natuurlijk zitten hier ook goeie films tussen, maar dat neemt niet weg dat Scott Pilgrim absoluut niet uniek is hierin.
Daarnaast vind ik het jammer dat Scott zelf geen enkele affectie met games heeft, die Neill geeft in het begin alleen aan dat ie games leuk vind. That's it.
Ik vond het in "The beach" leuker toen DiCaprio deed alsof hij in een videospel zat en je hem ook heel typisch door de jungle zag lopen. That makes sense!
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4085 stemmen
Tsjah, zo kan je elke film die originele elementen bevat wel tot op het bot afkraken.
Jij noemt nu films op die een afwijkende visuele stijl hebben of Exploitation zijn. Dat is compleet niet vergelijkbaar met Scott Pilgrim. De enige overkomt tussen de genoemde films van jou en Scott Pilgrim is dat ze afwijken van de massa. Voor de rest is er echt 0,0 vergelijkenis. De visuele stijl van Scott Pilgrim en de vele verfrissende elementen zijn nog nooit eerder gedaan.
Scott Pilgrim doet zoveel dingen dat nog geen enkele film ooit heeft gedaan, dat kan ik alleen maar toejuichen. Je zoekt nu ook dingen om te zeiken, dat de hele film de opbouw van een game heeft hoeft niet te zeggen dat de hoofdrolspeler zich gelijk als een game-nerd hoeft te gedragen. Gelukkig niet zeg.
Dan kan je de film wel gaan afzeiken omdat er wel meer films zijn die een keer iets origineels doen, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Je noemt het nu eigenlijk als een minpunt dat de Scott Pilgrim zich onderscheid van de massa.
Billy-Pilgrim
-
- 356 berichten
- 620 stemmen
Want wat heeft Scott Pilgrim nou te maken met videogames (Afgezien van Neill?)
Tsjongejonge, ik heb je bericht met open mond gelezen. Even alle schrikpunten aflopen hoor, dan kan ik het zelf misschien ook een beetje bevatten.
Serieus? Heb je de film wel gezien? De originaliteit ligt toch overduidelijk in de visuele stijl van de film.
Zo kun je overal wel iets slechts over bedenken toch? En als dit al voor een bepaald publiek bedoeld is dan is dat voor 20'ers en 30'ers die groot geworden zijn in het NES tijdperk.
En dat vind jij een kritiekpunt. Ik juich dat juist toe. Eindelijk zijn er een aantal grote studio's die het aandurven onconventionele films te maken!
Dat meen je toch niet serieus hoop ik?
Nee, weet je wat die regisseurs doen. Die brengen film terug tot hun essentie. Zij zorgen dat Hollywood films een visueel genot zijn om naar te kijken. Daarmee komt de kunst die film is het beste tot zijn recht. Het punt is dat jij een film enkel beoordeeld om een verhaal, en het complete visuele jasje wat eromheen zit afdoet als irrelevant, terwijl dat misschien wel meer relevant dient te zijn. Als je een film alleen om zijn verhaal beoordeeld kun je net zo goed een boek gaan lezen, dan begrijp je de essentie van de filmkunst gewoon niet.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5893 stemmen
Geestig. Een film die via een cartoony wijze weer een frisse draai aan de nerdfilms van de laatste tijd geeft.
3,5*
Courtes
-
- 140 berichten
- 721 stemmen
Als ik van die japanse tv programmas kijk, waar ze mensen pranken, zie ik ong het zelfde jasje.
Nakkie13
-
- 970 berichten
- 265 stemmen
Ben ik niet met je eens, waar die TV shows altijd overdreven onnozel en overdreven zijn, vind ik scott pilgrim toch wat subtieler.
The_Game
-
- 447 berichten
- 644 stemmen
Briljante film, met heerlijk acteerwerk van Michael Cera. Deze ga ik vaker zien, dat weet ik haast wel zeker..
4.0*
namingway24
-
- 1117 berichten
- 1403 stemmen
En aanstaande donderdag is de film na 2 weken al nagenoeg uit de bioscoop verdwenen. Bedankt Nederland...
Gerelateerd nieuws

'Scott Pilgrim The Anime' brengt volledige cast uit Edgar Wright-film terug

De vijf best beoordeelde films van de vandaag jarige Aubrey Plaza (38)
Bekijk ook

20 Days in Mariupol
Documentaire, 2023
29 reacties

Inglourious Basterds
Oorlog / Komedie, 2009
5.575 reacties

For All Mankind
Documentaire / Historisch, 1989
14 reacties

Soldaat van Oranje
Oorlog / Drama, 1977
1.045 reacties

Ohikkoshi
Drama, 1993
11 reacties

Akai Tenshi
Drama / Oorlog, 1966
14 reacties
Gerelateerde tags
videogameskateboardencanadaex-boyfriendex-girlfriendtoronto, canadagebaseerd op stripanimated scenedatingguitar player uitmakenbased on graphic novelgroup of friendswhippinghipsterunderage girlfriendunconsciousnessgirl fight veganpost-credits scenereflectivegarage bandband competition amusedexuberant
Nieuwsbrief MovieMeter
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Populaire toplijsten
- Top 250 beste films aller tijden
- Top 250 beste sciencefiction films aller tijden
- Top 250 beste thriller films aller tijden
- Top 250 beste familie films aller tijden
- Top 250 beste actie films aller tijden
- Top 100 beste films van de laatste jaren
- Top 100 beste films op Netflix
- Top 100 beste films op Disney+
- Top 100 beste films op Pathé Thuis
- Top 50 beste films uit 2020
- Top 50 beste films uit 2018
- Top 50 beste films uit 2019
- Top 25 beste films in het Nederlands
Corporate & Media
Realtimes Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
Over MovieMeter
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.








