ad

Genre: Sciencefiction / Horror

Geregisseerd door: Andrew Prendergast

Met onder meer: Texas Battle, Polly Shannon en George Stults

Over Hydra

"Prepare to be consumed."

Op een eenzaam eiland, willen een scrupuleuze wetenschapper en zijn gasten, vier jonge misdadigers tijdens een bloedige mensenjacht doden. Wat echter niemand vermoedt is dat op het eiland nog een andere "jager" schuilt.

imageimageimage

Gwen Russell

Alex Williams

Dr. Valerie Cammon

L0sT_R3B3L

2 stemmen en nog geen berichten ?

avatar van eduwatje

eduwatje

inderdaad, nu weten we nog niks.

mcdaktari

Nou ik zal je vertellen dat het behoorlijk nep overkomt allemaal, zeker in het begin als het regent, het is net of ze met een sproeier staan te sproeien. Het is te nep. Maar als er anders echt helemaal niks op tv is, dan zou ik toch overwegen om een andere film te zoeken.

avatar van gatygun

gatygun

Net gezien, en het is wel te doen voor een B film. De acteurs doen wel hun best maar ik vindt de animaties maar erg slecht. Het kan vele malen beter.

Het water effect vondt ik gewoon goed hoor. het kan daar erg hard regenen. Niks sproeier, maar ik verloor mijn aandacht toen ik weer zo'n te lelijk geanimeerde slang zag. Dit soort films draait om die monsters en omdat het budget is, wordt er te veel gelult als je het mij vraagt en te weinig actie.

Leuke B film. Zeker niet waard om is te kijken met wat vrienden

1,5 voor de moeite

mcdaktari

Wat zeg je nou???? het effect was gewoon goed? kom nou je kon de man met de tuinslang nog net niet zien, maar het lag er te dik bovenop. maar als jij dit goede special effects vind dan ben ik heel benieuwd wat bij jou slechte effecten zijn.

Zonde van de cast en de lokaties en het vele geld , maar deze special effects kunnen anno 2009 echt niet meer.

avatar van aerts007

aerts007

Echt een flop top 100 plaats waardig,durf bijna niet te zeggen dit pareltje gezien te hebben.Dus beste mensen....,sssssttt...

avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

De poster van de film zegt toch al genoeg? Meer C niveau dan die poster uitstralen lukt denk ik niet.

avatar van Iron Maiden

Iron Maiden

Ik wist gewoon al toen ik op de titel drukte, dat het zo´n C-film zou zijn.

avatar van gatygun

gatygun

nog even toevoeging.

De cast lijkt de film ook niet bepaald serieus te nemen. Weinig inleving in the rollen. Toch leuk geprobeert.

wous33

wat een bagger,ik heb m na vijf minuten uitgezet en weg gegooid..echt een z film

avatar van Phantasm

Phantasm

Wat weer een bagger, hoe kun je zoiets onbenulligs verzinnen.

wous33

na een paar minuten weet je voldoende,geloof mij maar..t,is niet mijn eerste film die ik kijk

Als je maar 5 min. hebt gekeken dan heb je totaal geen recht op te stemmen man, of zie je dat zelf niet in??? [/quote]

wous33

En of ik stem of niet,dat maak ik zelf wel uit..ik raad gewoon iedereen af om deze te kijken.Phantasm is zo dom geweest om hem helemaal af te kijken en dat is nou zonde van je tijd

avatar van Phantasm

Phantasm

wous33 schreef:

Ik kijk de films altijd uit, al is er geen bal aan, ik wil het einde meestal wel weten of het nou zonde van je tijd is of niet.

mcdaktari

ja hetis onzin om te zeggen dat een film in 5 min. te beoordelen is. ik zie ook wel na een tijdje of een film bagger is of niet , maar kijk um wel altijd af zoniet dan stem ik niet. ik ga niet voor 5 min. stemmen. dat is in mijn ogen dus wel onzin

avatar van aerts007

aerts007

Phantasm schreef:

Met andere woorden heb je 98 minuten meer je tijd verscheten dan wous33.

En,leuk zeker?

avatar van Mr. i-jen

Mr. i-jen

aerts007 schreef:

Met andere woorden heb je 98 minuten meer je tijd verscheten dan wous33.

En,leuk zeker?

Blijft complete onzin om op een film te stemmen terwijl je hem niet eens af hebt gezien, laat staan slechts 5 minuten gekeken.... Als je dat niet begrijpt....?

mcdaktari

ja dat is wat ik ook al zei, maar sommige schijnen het toch te kunnen

avatar van tal1b

tal1b

zonde voor je bandbreedte..

avatar van RUBBERBURNER

RUBBERBURNER

Grappig verhaal,alleen slechte animaties,zelfs voor een B film ...

avatar van JacoBaco

JacoBaco

Ik heb een paar keer kunnen lachen tijdens deze film. Vooral uitlachen, want dit is echt afschuwelijk.

Ik heb games op mijn Playstation 1 gespeeld die er nog beter uitzien dan het beest in deze film.

Geweldig om een aantal mensen waaronder 1 vrouw in een speedboot te zien. Zogenaamd dan, want het is alleen de bedoeling dat ze erin zitten. De camera is namelijk steeds ingezoomd op de inzittende en bij de vrouw wapperen de haren niet eens.

Nee, ik maak me niet druk, ik wil alleen zeggen dat de film helemaal vol met dit soort dingen zit.

Ik snap niet dat zo'n film ook maar 1 dollar winst kan maken!

avatar van pmdk

pmdk

vondt het verhaal op zich niet zo slecht hoor soms kijk je films die beter zijn van kwaliteit maar helemaal geen verhaal in zit dus van mij krijgt tie toch nog een 2 hoor

avatar van TjipTjap

TjipTjap

Dit is uitsluitend mijn mening: Hahahahaha dit is te erg....... Alleen het verhaal al. Toch maar gekeken en mij blauw gelachen. Wat triest dit allemaal zooooo erg slecht...

avatar van PEN15

PEN15

Deze kan ik dus beter snel vergeten? Dat hoesje doet me anders wel denken aan de snake boss met vijf koppen in sega house of the dead 2 video light gun game. Het usa hoesje is veel mooier, ik zou hier haast door naar de film gaan kijken.

avatar van EVIL '84

EVIL '84

Voor fans van slechte monster-movies???

avatar van SaNDuTjE

SaNDuTjE

Dit is gewoon slecht. Niet meer niet minder.

avatar van dominion

dominion

Werkelijk een van de domste en lelijkste posters die ik ooit heb gezien

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Valt allemaal wel mee. Het verhaal is gelukkig weer een keer wat gevarieerder dan de meesten van dit soort films en het monster is in orde. En ik vind de poster juist lekker pulpy.