Murder at the Vanities (1934)

Muziek / Mystery

geregisseerd door Mitchell Leisen
met Carl Brisson, Victor McLaglen en Jack Oakie

De politierechercheur Bill Murdock onderzoekt een reeks moorden tijdens de première van een nieuwe editie van de show van de 'Vanities'. Wanneer de privédetective Sadie Evans, vermoord wordt gevonden, denkt Murdock, dat uit de muziektitels de moordenaar te herleiden is. Wanneer de variétéartieste Rita Rose de volgende dode is, vermoedt Murdock, dat de jonge artieste Ann Ware het volgende slachtoffer wordt. Murdock moet nu snel de moordenaar of moordenares vinden, voordat hij voor het einde van de show kan verdwijnen tussen de vertrekkende bezoekers.