Panhandle (1948)

Western

geregisseerd door Lesley Selander
met Rod Cameron, Cathy Downs en Reed Hadley

De voormalige sheriff John Sands is tegenwoordig een gunslinger. Sands hoopt zijn verleden achter zich te laten en hij wil naar Texas vertrekken. Maar dan krijgt hij te horen, dat zijn broer en tevens journalist is vermoord. Sands zal het moeten opnemen tegen de corrupte gokker Matt Garson.

avatar van trebremmit
Wel een redelijke actie western met een goede Cameron, het laatste kwartier is erg mooi in de regen.
Helaas is de film geschoten in Sepia Tone waardoor het niet om aan te zien is. Erg jammer dat vaal gele, het verpest de film gewoon voor mij.