The Eleventh Hour (2008)

Actie

geregisseerd door John Lyde
met Matthew Reese, Jennifer Klekas en K. Danor Gerald

Michael Adams is een voormalige Navy SEAL, die probeert om een zo normaal mogelijk leven te leiden. Nochtans wordt zijn leven ondersteboven gehaald wanneer zijn van hem vervreemde echtgenote een bom in haar hoofd geinplanteerd krijgt en dit om er zich van te verzekeren dat Michael de Amerikaanse senator Mason Chambers zal vermoorden. Nu heeft Michael minder dan 12 uur om Chambers te vermoorden of de bom zal ontploffen.

Dit is idd een zeer goede actie film. Na de reacties hier gelezen te hebben en het zeer lage cijfer op imdb gezien te hebben. Kan ik niks anders concluderen dat smaken heel erg verschillen.

Ik heb me namelijk van het eerste tot de laatste minuut prima vermaakt en vind het persoonlijk een van de betere actie films die ik de laatste tijd heb gezien.

Het verhaal vond ik prima, hetzelfde geld voor het acteer werk. En de actie, waar de film eigenlijk bijna in zijn geheel om draait, is echt vet.

De camera vond ik persoonlijk helemaal niet slecht. Soms was het wat chaotisch tijdens gevechten, maar daar hebben wel meer films last van. Ik stoorde me er in ieder geval zeker niet aan.

Ik ben in ieder geval aangenaam verrast door deze film en ik kan hem eigenlijk aan iedere actie fan aanraden.

avatar van Gaby1202
Ik vond het niks deze film. Op zich was het verhaal goed, maar totaal (in mijn ogen) verkeerd op beeld gebracht. Had zo veel beter gekunt. Zonde.

Voorspelbare film, maar kijkt lekker weg met, vond ik althans, heel vette actiescènes.

avatar van Fran
Nee, ik was niet onder de indruk van deze film. Ik vond het verhaal heel erg ongeloofwaardig en het verliep ook allemaal erg snel. Eerst zie je een militaire inval, daarna zie je hem bij de psych en blijkt hij na een paar jaar in gevangenschap te hebben gezeten vrij te zijn gelaten. Psych blijkt voor de koreanen te werken. Zo ook de dokter die zijn vrouw behandelde. Het ging allemaal erg snel en wel erg makkeijk. En dan heb ik het nog niet gehad over het bom in het hoofd verhaal van zijn vrouw.

Nu weet ik dat in actiefilms het verhaal minder belangrijk is. Maar toch vond ik dit wel erg overdreven. Verder irriteerde het camerawerk me ook nog eens. Heel onrustig en niet prettig om naar te kijken. Af en toe zaten er wel goede vecht en actiescene's in. Ik zie dat de meningen heel erg verschillen hier dus het is zeker een kwestie van smaken verschillen.

avatar van Aapje81
Waardeloze film. Werkelijk niets aan deze film vond ik de moeite waard. Het scenario was schandalig slecht, het camerawerk nog slechter en het acteerwerk was ook niets maar goed wat wil je ook met dit materiaal.
Enig kijkplezier was die rondrennende shampooreclame.

Nee, totaal overbodig product wat met stip naar de flop 100 mag.

Ik keek hem wel lekker weg.

Geen topfilm, maar zeker niet dramatisch

avatar van 606
Aardig filmpje met de nodige actie dat niet verveeld.
Acteren was niet zo heel goed.

3 sterren

Geen wereldse film , maar zeeker de moeite waard om te kijken

Ik heb al veel actiefilms gezien maar deze is echt waardeloos.
Het begin lijkt goed maar daarna ... prut.
Acteerwerk, casting, verhaaluitwerking gewoon zwak tot zeer zwak.
Advies: Als je tijd over hebt en echt niets anders te doen hebt....

avatar van aburex
Goede actie. Wegkijkfilm. Verhaal wel een beetje slap.

avatar van Gang_Star
Een lowbudget actiefilm, met zwak acteerwerk, tegenvallend camerawerk, maar wel alsnog vrij vermakelijk door de aanwezig actiescènes. Het verhaal is al even zwak, maar toch kijkt het makkelijk weg.