All about Steve (2009)

geregisseerd door Phil Traill
met Sandra Bullock, Thomas Haden Church en Bradley Cooper

De excentrieke, maar lieve en stuntelige Mary Horowitz, kruiswoordpuzzelontwerpster voor de Sacramento Herald, is ervan overtuigd dat Steve, een cameraman bij CCN, haar grote liefde is. Ze volgt hem door het hele land om hem ervan te overtuigen dat ze echt bij elkaar horen. Hierbij komt Mary ongewild zelf in het nieuws.

avatar van Erick1985
Wat een vreselijke, waardeloze, saaie en domme film. Ik ben er gewoon stil van... niet te geloven dat Bullock zich voor deze onzin laat lenen. Eens... maar nooit meer kijken.

avatar van M.Goodkat
leuk voor een tussendoortje, meer niet. Leuke rol van Cooper trouwens.

avatar van Bibelonseberg
Snap niet waarom men dit een lage waardering geeft. Ik heb genoten om die gekke Sandra Bullock met haar typische manier van doen en humor. Well done! Leuke comedie.

avatar van totkijkdanmaar
De film heeft weinig om het lijf, maar als je een beetje dronken of stoned bent of zo, dan is dit best een aardige film, met leuke vondsten! Een slechte film is het niet vind ik, daar is -ie te goed voor afgewerkt.

pooper schreef:

een 2,0* is best wel hoog voor een vreselijke film, ofnie?

Jij was vroeger blij met vieren op je rapport? :'-)

Enfin, ik stem maar niet want heb de film halverwege afgezet.
Sex and the City vond ik al niet veel aan maar dit is voor mij de druppel wat betreft zogenaamd leuke neurotische vrouwen van in de dertig.

avatar van Showey
Sandra Bullock heeft een rol waarin ze een vervelend 'wijf' moet spelen, nou dat doet ze dan ook! Ik vond het niets.

avatar van gratis
Sandra zet haar rol echt goed neer. In het begen dacht ik dat ze op autopiloot aan het acteren was, maar achteraf blijkt ze gewoon geweldig acteerwerk te hebben neergezet. Leuke film voor de zondagavond.

Ik had een mooie romantische komedie verwacht...
Niet hoogstaand, maar ontspannend...

ECHTER kreeg ik een film te zien die ik niet uitgekeken heb.
Ik geef nochtans nooit snel op,
maar deze film is echt slecht.

avatar van mrwhite
zimmerd schreef:
Ik had een mooie romantische komedie verwacht...
Niet hoogstaand, maar ontspannend...

ECHTER kreeg ik een film te zien die ik niet uitgekeken heb.
Ik geef nochtans nooit snel op,
maar deze film is echt slecht.

en dan nog 2,5* geven

Vermakelijke komedie, leuk om eens gezien te hebben.
Niet zozeer een romantische komedie, meer een komedie, die over een verliefd vrouwtje gaat..

Maar 3.5 sterren zeker verdiend. Zoals ik zeg.. Leuk om 'een keer' gezien te hebben.

avatar van Friday the 13 th
Zwakke film, moesten Bradley en Sandra niet meedoen, dan was dit nog een grotere flop.

Hoewel Sandra behoorlijk acteert (heeft al betere prestaties neergezet) schort er een gigantisch probleem aan haar personage. Als we het overdreven neurotisch type even buiten beschouwing laten, merk ik al snel op dat haar personage weinig sympathie uitstraalt.

In het eerste uur zitten nog enkele geslaagde grappen, maar hierna stort de film volledig in (letterlijk en figuurlijk ). Het verbaast me niet dat Sandra hier een razzie heeft voor gekregen. Er was weinig magie tussen dit filmkoppel!

Ik vond de film wel lekker weg kijken.
Hij was niet heel bijzonder, maar dat verwachte ik ook niet van dit soort films.

Het had wel wat een super hyoer Sandra te zien spelen.

Trouwens de tekst van moviemeter bij de film klopt niet. Ze zit niet achter Hartman Hughes aan, maar achter Steve toch?

avatar van igotcrabsatcarls
Ik vond hem niet leuk en Sandra speelde een vervelend mens.

0.5

avatar van Shaky
Wat een draak van een film.
Vanaf het eerste moment kreeg ik het gevoel alsof ik iets had gemist, de personages werden ze vreselijk slecht neergezet dat ik alle sympathie voor ze miste. Ik begreep de humor ook totaal niet, er werd van de kijker verwacht dat we de achtergrond en de geschiedenis van de personages kenden, maar door de slappe uitwerking kregen we niets te weten over de personages.

Verder verloopt de film erg voorspelbaar en is het nergens grappig.

Afschuwelijk.

Ik vond dit ngo wel een goede komedie.. had de wending in het verhaal niet zo verwacht.. ik zag het niet aankomen..

soms irritant dat sandra zo actief was de hele tijd

avatar van tal1b
vond SB kinderlijk irritant in deze film bleh wat slecht dit. Ontzettende foute film. Humor was hier ver, ver te zoeken.

Tonyline
TroubleSome schreef:
Vermakelijke komedie, leuk om eens gezien te hebben.

Ben ik totaal mee eens!

Vondt het eerlijk gezag onzin dat deze film een 'razzie' had gewonnen, zo slecht was hij ook weer niet!

Maarja, blijkbaar hoe erger de film wordt afgekraakt, hoe leuker ik hem vindt!

Ik geef hem een *3,0!

avatar van horrorfreak23
een over the top film die te hard probeert om grappig te zijn met een mooie boodschap.

avatar van Larsco
waardeloos, het gaat de hele film over kruiswoordpuzzels. Ik had veel beter verwacht van mevr bullock.

erik1677
Jep ben zwaar fan van horrors en andere brute films, maar ook van sandra bullock.
Tja hoe is het mogelijk.
vond dit wel een mindere film van haar, ook al doet ze zo haar best er wat van te maken.
In het begin is haar personage ook dan wel een beetje op irritante af.Maar gaandeweg de film begin je toch wel meer symphatie voor haar te krijgen, en vind ik haar zelfs wel weer leuk.
want blijft natuurlijk verder wel een heerlijk ding om te zien.
Er zitten een paar leuke/komische momenten in deze film, en eigenlijk vind ik Thomas haden church nog het leukst spelen in deze film als zwaar over de top verslaggever.
Op een goeie 2e komt dan bullock weer met haar bij vlagen irritante personage, want eerlijk is eerlijk die ze weer heel goed neerzet.
maar zo goed als speed,the proposal, miss congenallity ,blind side,two weeks notice en noem allemaal maar op is deze film niet.

Leuke film!
Leuke Sandra Bullock, absoluut niet irritant.

avatar van Betamax
Wat onwerkelijk slecht.
Bullock acteerd in deze film echt enorm slecht.
Te flauw om lang naar te kijken.

Na de Proposal die wel erg goed was van Sandra Bullock is dit toch echt een slechte film. Je denkt Sandra Bullock, Bradley Cooper moet leuk worden maar vond het tegenvallen. Bullock speelde een vervelend karakter, aan het einde van de film werd de gehele verhaallijn waar de film over moest gaan weggepoetst. Af en toe redelijke scenes maar het kwam totaal niet aan de verwachtingen toe, 2 punten.

Wat is dit n slechte film.
wat n irritante rol voor bullock.
Ik irriteerde me er mateloos aan.

een *

Waardeloos!

avatar van JacoBaco
Wauw!

Deze poster is zowaar enger dan die van Sint (2010)

avatar van Ceeda7
Alle begrip voor die Steve, om zo een ratelende en zagende Bullock in je leven zo hard mogelijk te vermijden.

avatar van TimZor
Ik heb altijd al een zwak gehad voor Bullock dus ook deze nu gekeken. Ondanks alle slechte recensies van mensen ga hem AUB niet kijken. Vondt ik hem achteraf toch best nog mee vallen. Ik moest wel lachen om de compleet gestoorde Bullock vooral als z\e zo raar stond te springen en zwaaien met haar armen als een klein kind dat ze Cooper weer zag staan. geen topper maar zeker leuk om een keer te zien

avatar van Fast Eddy
Leuke komedie, niks meer, niks minder

avatar van Fryce
Moets erg wennen aan Bullock. Vond haar aan het begin erg irritant. Film blijft klein en word op een gegeven moment wel aardig.