All about Steve (2009)

geregisseerd door Phil Traill
met Sandra Bullock, Thomas Haden Church en Bradley Cooper

De excentrieke, maar lieve en stuntelige Mary Horowitz, kruiswoordpuzzelontwerpster voor de Sacramento Herald, is ervan overtuigd dat Steve, een cameraman bij CCN, haar grote liefde is. Ze volgt hem door het hele land om hem ervan te overtuigen dat ze echt bij elkaar horen. Hierbij komt Mary ongewild zelf in het nieuws.

Heerlijke film. Ik snap niet wat iedereen hier zo slecht aan vindt. Ik vond Sandra Bullock echt super schattig als Mary Horowitz. Ik moet zeggen dat ik Steve echt veel irritanter vond dan Mary. Het was een grappige film met een leuke boodschap en een geweldige Bullock!

mug13
Ik zie allemaal lage waarderingen behalve degene die boven mij staat.Heb deze film gister voor de tweede keer gezien,en ik blijf het toch een leuke film vinden.Acteren goed,grappige humoristische scenes en een leuk verhaal.Ik heb me eigen gister weer kapot gelachen bij deze heerlijke film.

avatar van nightbreed
Eerste uur héél erg slecht, laatste half uur matig.

avatar van Elineloves
Sandra Bullock is een mooie vrouw. Ik zie haar films graag, ookal speelt ze in ‘All about Steve’ een personage dat we al in honderd andere films hebben gezien. En jesus, wat een vervelend personage speelt ze. Bij de vrachtwagenscène met Norman, vrij in het begin van de film, zou je al bijna hopen dat er een of andere horrortwist in kwam, maar helaas.
Enkele herkenbare je-ouders-irriteren-je situaties. De frustratie is van haar gezicht te lezen wanneer haar ouders haar op haar lip zitten.

En dan hebben we Steve. And indeed, it’s all about Steve. For me it is. Ik vind Bradley Cooper geweldig. Heerlijk lichaam, goeie kop, schitterende lach en hij kan nog leuk acteren ook.
Over de acteurs ben ik normaal gesproken ook enthousiast. Maar niet in deze film. Het verhaal is te mager, de grappen net niet leuk genoeg en ondanks dat het vrij onderhoudend is, stijgt het nergens boven de middelmaat uit. We hebben het in ieder geval tot de aftiteling gered.

avatar van aburex
Toch één van de mindere komedies van Sandra Bullock.. Heb hem toch nog 3,5* gegeven voor Sandra (één van mijn lievelingsactrices)

avatar van Fran
Nee, ik was niet zo onder de indruk van deze film. Op zich hebben we een paar keer best wel gelachen om bepaalde scène's zoals het moment waarop ze zich bij de groep voegt die "voor het been zijn". En ook de eerste date is erg grappig. Maar verder kan ik niets noemenswaardig noemen dat mij bijgebleven is. Het verhaal kabbelt ook maar een beetje. Er gebeurd vrij weinig. Zelfs het moment waarop ze in de put valt, wat eigenlijk een soort hoogtepunt zou moeten zijn in de film, is gewoon saai.

Sandra Bullock zet het karakter van Mary ook maar gemiddeld neer. Ik was er niet zo van onder de indruk. Helaas vond ik het maar een matig filmpje.

bobbydigital01
Slechtste film van bullock aller tijden weinig grappigs aan.

Snap de meeste reactie's wel, ik vond het niet de allerbeste film van Sandra!
Maar omdat het Sandra Bullock is en me toch wel altijd aan het lachen krijgt (wat hier dan ook wel weer in gebeurde) een 3.5! Maar dan ook alleen meer voor de goede actrice van de komedie 'Sandra Bullock'!

avatar van Al DeNiro
Logisch dat Bullock hiervoor een Gouden Framboos kreeg!

Achterlijke komedie met een zeer irritant en overdreven spelende Sandra Bullock. Het verhaal slaat nergens op en is eigenlijk ook nergens grappig. De overige cast is ook niet geweldig en alleen Thomas Haden Church en Katy Mixon (best een mooie vrouw) vond ik nog enigszins gaan. De CCN Meteorologist gespeeld door Jackie Johnson vond ik overigens schoonheid, ze was tevens het hoogtepunt van deze flut komedie. Het gedeelte in de mijn was overigens intens triest en belachelijk slecht.

Vanwege de aanwezigheid van Bradley Cooper en Ken Jeong (vreselijke acteur overigens en ik vind hem ook nooit leuk) leek het soms een beetje op The Hangover 2. Qua niveau verschillen beide films overigens weinig.

zo deze film duurde wel 3 uur,! het is dat mijn zusje hem af wou zien..

avatar van Tun-89
Ik vind Sandra Bullock en Bradley Cooper
allebei erg leuke acteurs maar in deze film
zijn ze beiden teleurstellend eigenlijk, en
Bullock tegen het irritante aan soms.
al met al wel wat grappige momenten.

2,5 *

Flauwe romcom waarin een bedenkster van kruiswoordpuzzels in de veronderstelling is dat een cameraman wat voor haar voelt. De film begint nog wel aardig, maar het wordt nergens grappig en ook het einde waarbij de cameraman toch nog voor haar valt is uiterst geforceerd. Sandra Bullock doet hier niets verkeerd, maar haar rol is gewoon te irritant voor woorden. Dat is uiteraard ook de bedoeling, maar het werkt averechts.

Dominootje
Gekeken vanwege Sandra Bullock..
Over het algemeen best een "oh-nee" film.. Waar scènes in voorkomen die ik eigenlijk niet wil zien.. Te erg..

Maar er zaten de grappige stukjes in die het wel weer oké maakte om te kijken.
Met Bradley Cooper ernaast kan het ook nooit verkeerd zijn natuurlijk..
Al irriteerde ik me mateloos aan de weer stations.. Wat mogelijk ook de intentie was

1x gezien en daar blijft het toch ook echt bij ondanks de aanwezigheid van Bullock.

Dit genre wordt naar mening het zwaarst geteisterd door een inspiration drain. In jaren heb ik geen leuke romantische komedie meer gezien. Bij gevolg liggen mijn verwachtingen van een romantische komedie dan ook zeer laag.

Voor mij 3.5* sterren voor Sandra Bullock, Bradley Coopers' witte tanden en de toch wel meer als gemiddeld geslaagde grappen.

avatar van Gerbe72
Goede film over een vrouw (Sandra Bullock) die op een date een man ontmoet en Sandra Bulluck hem blijft stalken tot ze elkaar tegen komen op een plaats waar kinderen in mijn zijn gevallen,ze dachten de kinderen er allemaal hebben uitgehaald maar dat was niet het geval als Sandra niet in de mijn was gevallen hadden ze het laatste kind waarschijnlijk er nooit uitgehaald
goede film met grappige stukken daarom 3,5*

nou ,ik lag dubbel gisteren,leuke film.

avatar van Spetie
Sandra Bullock is iemand, die ik meestal wel kan waarderen. niet dat ze nu zo'n bijzondere goede actrice is, maar meestal heeft ze wel iets droogkomisch over zich heen hangen. In All about Steve is dat echter niet het geval. Ze speelt druk, irritant en is vooral bijzonder ongrappig.

Het script is ook vrij magertjes, maar dat hoeft bij dit genre op zich geen probleem te zijn. De rest van de cast is vrij wisselend. Thomas Haden Church doet het misschien nog wel het best en komt een paar keer grappig voor de dag. Cooper en Jeong doen weinig bijzonders, en vallen ook niet echt op.

Het kabbelt allemaal maar wat voort en wil nooit echt heel grappig worden allemaal. het verveelt niet, maar beter dan middelmatig wordt het eigenlijk nooit.

avatar van Pantoffel
Erg vermakelijke film vond ik.
In het begin dacht ik dat hij traag op gang kwam, maar dat was omdat ik een andere wending aan het verhaal verwachtte die niet kwam.

als je deze film over slaat dan heb je echt niks gemist hoor.
wat een film

avatar van tattoobob
Echt een draak van een film dit!!!!
De enige die echt leuk is(zoals altijd)Ken Jeong .
Verder

avatar van Forrest001
Nog niet eerder zo'n slechte film gezien. Twee gewoonlijk prima acteurs (Bullock en Cooper) ogen erg ongemakkelijk bij het vertolken van deze ongeloofwaardige personages. Iemand die zich gedraagt als Bulluck tijdens een eerste date, is volslagen geschift. Dat ze zich daarna als stalker ontpopt is dan wel weer logisch, maar mateloos irritant. Dat het verhaaltje nergens over gaat, hoort wel bij het genre.
Mag voor mij wel bij de tien slechtste films.

Hilarisch slechte visual effects, die ruim 15 miljoen moet haast wel alleen in de hoofdrolspelers zijn gaan zitten. Verder is Bullock's personage ontzettend irritant. Desalniettemin best uit te zitten - de film dut nergens in en de overige karakters zijn dan wel niet extreem grappig, maar wel onderhoudend -, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Leuke humoristische film.

avatar van K. V.
Ook deze film eens geprobeerd en 'k vond het geen misse film, maar zeker geen topkomedie, daarvoor had de film toch te weinig grappen.
De cast deed het zeker niet slecht en de film kijkt wel vlot weg.
Gewoon een leuke film, niks bijzonders, maar ook niks verkeerds.

avatar van Glennekeeeee
wat was dit?

Met deze cast zou je toch meer moeten kunnen doen. Geslaagde moppen kan je op éen hand tellen. Chemie tussen de cast is zo goed als nihill. Bullocks personage is gewoon irritant in plaats van grappig. Enkel het einde gaat zo uit de bocht dat er nog iets 'leuks' te beleven valt.

daarom geen 1,5 maar 2*

avatar van Snape
Katy Mixon "draagt" de film.

avatar van ILDIB
behoorlijk oubollig en simpel maar aardig genoeg om af te kijken. maar waarom bullock altijd in die klungel rollen die op de zenuwen werken.

avatar van Iron Maiden
K. V. schreef:
De cast deed het zeker niet slecht en de film kijkt wel vlot weg.
Gewoon een leuke film, niks bijzonders, maar ook niks verkeerds.

Vind je een 3,5 dan niet erg hoog?

avatar van Kondoro0614
All about Steve

Vanavond maar eens All about Steve aangezet maar het is me niet zo goed bevallen. Ten eerste wat heb ik me mateloos geirriteerd aan dat over - hype personage van Sandra Bullock. Het is een knappe vrouw dat is gewoon mijn mening maar, eerlijk is eerlijk, de personage die ze hier speelt was gewoon letterlijk irritant, niet alleen voor de personage van Bradley Cooper in de film maar ook voor de kijkers. Dus als ik me daar al niet aan geërgerd heb. Misschien was het dan de bedoeling van Phil Traill omdat zo over te laten komen maar dat is mij echt in het verkeerde keelgat geschoten.

Het verhaal was mager en erg simpel. Sandra Bullock speelt de rol van Mary Horowitz, een gekkie die van kruiswoordpuzzels houd en ze maakt voor een krant.Op een avond heeft ze opeens een blind date met Steve ( Bradley Cooper) wat uit de hand loopt. Als ze daarna ook nog eens een kruiswoordpuzzel alleen over steve maakt gaat het fout en is ze ontslagen. Ze doet er alles aan om Steve te vinden en trotseert een tornado en haar leven door in een mijn te vallen om dit tot een succes te brengen, maar helaas is het geen eind goed al goed.

Het verhaal vond ik (persoonlijk) dus erg simpel het concept kon nog wel. Acteerwerk was redelijk alleen zoals al verteld was de personage van Sandra in mijn ogen te vervelend. Ik heb me dus niet zo erg vermaakt met deze film, misschien doen anderen dit wel maar voor mij was het geen succes, helaas.