Lascars (2009)

Frankrijk / Duitsland
Animatie / Actie

geregisseerd door Emmanuel Klotz en Albert Pereira-Lazaro
met de stemmen van Vincent Cassel, Diane Kruger en Frédérique Bel

Tony en Jose zijn vrienden door dik en dun. Naast hun vriendschap zijn zij ook elkaars collega's in het kruimel criminelen circuit. Wanneer Jose hopeloos verliefd wordt op de rijke Clemence en de criminaliteit achter zich wil laten, komt de vriendschap onder druk te staan.

avatar van Marvinleeaday
Leuke, grappige animatiefilm, al is de soort van animatie niet geheel mijn ding.